Ogldasz odpowiedzi wyszukane dla hasa: STARZE kobiety
Temat: smieszno i straszno - era gsm
Mon, 14 Jan 2002 18:55:13, R4v <ra@poczta.fm"wykąbinował": | Wniosek jest jeden - dzwońcie na Policję z ..... budki.
To ci nic nie da. U mnie po osiedlu domkow lazila grupa meneli. 4 rano, 997 zajete i zapomnij, ze w ogole sie dodzwonisz. No i trzeba bylo fatygowac panow z ochrony.
a nie lepiej mieć telefon na najbliższy komisariat??? jak się chodzi po swoim osiedlu to się wie gdzie jest najbliższy i tam dzwonisz. im mniej pośredników tym lepiej. a numer na komisariat to bynajmniej nie 997 ani 112 Starsza kobieta przechodzi nieprawidłowo przez jezdnię. Zauważył to policjant, zagwizdał i krzyczy: - Na zebry, babciu, na zebry ! - Sam se idź na żebry, łachmyto jeden, ja mam rentę. Milicjant zatrzymuje kobietę jadącą zbyt szybko samochodem. - Nie widziała pani znaku ograniczenia prędkości ?! Kobieta nachyla się, zagląda pod siedzenie, wyciąga białą laskę i mówi : - Ja jestem niewidoma... - A to przepraszam bardzo...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: 1bomba+1bułeczka
....... ....... ....... tax2 starsza babcia do kierowcy PKS-u mordy? /takie miasto/ no jak? - przez szybę?
a ja opowiem mi mi się przydażyło jak czekałem na autobus: stałem na przystanku, podchodzi starsza kobieta i się pyta: - ło szło? - ??? facet obok uratował sytuację: - nie jedynki jeszcze nie było.
pozdrawiam Y
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pedaly
Dnia Sat, 26 Jan 2002 13:01:35 +0100, "Kuba" <ret@poczta.onet.pl wklepał(-a): i będę wdzieczny, jak powiecie mi wkońcu co o nas sądzicie. Bo z tego co piszecie raz wynika, że nic do nas nie macie, a drugi raz, że gdy zobaczylibyscie parę pedałów na ulicy, to albo byście ich zabili, albo uciekli.
Człowieku! Tu nie jest grupa pl.soc.dyskusje-o-mniejszościach!!!
Tu się dowcipy pisze! Jak chcesz sobie podyskutować o tym, to idź sobie gdzie indziej, np. na pl.test ;-) <prowokacja W przedziale pociagu siedzi starsza kobieta z synem i wnuczkiem. Nagle wpada mężczyzna i woła: - Zgwałcę wszystkich! - Pedał! - komentuje wnuczek. - Oszczędź chociaż babcię! - woła syn. Babcia protestuje: - Jak wszystkich to wszystkich! </prowokacja FUT: pl.test
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pedaly
<prowokacja W przedziale pociagu siedzi starsza kobieta z synem i wnuczkiem. Nagle wpada mężczyzna i woła: - Zgwałcę wszystkich! - Pedał! - komentuje wnuczek.
chyba nie pedał jak tam babcia była :)
- Oszczędź chociaż babcię! - woła syn. Babcia protestuje: - Jak wszystkich to wszystkich! </prowokacja
a zeby was nie denerwowac napiszę: EOT
dzieki za dyskusje :)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Polak w sklepie w USA
Piotr Wadolkowski (wadolkow@vogel.pl) wrote:
: Za czasów NRD kolega widział tam w sklepie scenkę, kiedy jakaś durna : baba usiłowała kupić czajnik z gwizdkiem. I tłumaczyła sprzedawczyni:
: CZAJNIK Z G W I Z D K I E M! Z G W I Z D K I E M! : Mówiła bardzo powoli i wyraźnie, żeby Niemka mogła zrozumieć :-)) Dwa lata temu bylem w Hiszpanii na wycieczce autokarowej. Na jednej stacji benzynowej jakas starsza kobieta kupila kasete magnetofonowa (samoobslugowy sklepik nie problem kupic nawet jak sie nie zna jezyka) , ale po przyjsciu do autokaru i po rozpakowaniu kasety stwierdzila, ze jej sie ta kaseta nie podoba. Wrocila wiec babina do sklepu i mowi po polsku do hiszpanskiego sprzedawcy: "ta kaseta jest n i e l a d n a ja chce l a d n a". Zaczelismy sie smiac, bo sprzedawca mowil po polsku tak samo dobrze jak baba po hiszpansku, a kobieta chce go przekonac do zamiany rozpakowanej kasety na nowa. Wrocilismy do autokaru pewni, ze nic jej z tego nie wyjdzie. Jakie bylo nasze zdumienie, gdy kobieta wrocila z nowa kaseta. A juz zupelnie nas powalilo, gdy pewna siebie baba stwierdzila, ze jak sie jej ta kaseta nie spodoba to znowu pojdzie wymienic.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Polak w sklepie w USA
Dnia 12 Oct 1999 13:45:44 GMT, ufcis@if.uj.edu.pl (Tomasz Ciszek) powiedział(a): Dwa lata temu bylem w Hiszpanii na wycieczce autokarowej. Na jednej stacji benzynowej jakas starsza kobieta kupila kasete magnetofonowa (samoobslugowy sklepik nie problem kupic nawet jak sie nie zna jezyka) , ale po przyjsciu do autokaru i po rozpakowaniu kasety stwierdzila, ze jej sie ta kaseta nie podoba. Wrocila wiec babina do sklepu i mowi po polsku do hiszpanskiego sprzedawcy: "ta kaseta jest n i e l a d n a ja chce l a d n a". Zaczelismy sie smiac, bo sprzedawca mowil po polsku tak samo dobrze jak baba po hiszpansku,
Gustlik z Józkiem pojechali do Francji do restaurancji. Martwią się, jak zamówić obiad. - Gustlik, ty się nie martw, jo wiem jak to trza pedzieć. Wołają kelnera i Józek mówi głośno i powoli: - Poproszymy la schabowy, la sałatka i la piwo. Kelner przyniósł wszystko wedle zamówienia i Józik mówi: - Widziołeś Gustlik, tak się godo z Francuzami A na to kelner: - Pierony jedne, jak bych jo nie był tyż z Katowic, to byście la gówno żarli.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Załamałem się
Przepraszam zapomniałem taksa tak się rozpisałem. Już płacę z nawiązką: 1. Na jednej z bram wiodacych do raju widac napis: 'Dla pantoflarzy', na drugiej: 'Dla mezczyzn, ktorzy nie dali sie zdominowac przez kobiety'. Przed pierwsza brama klebi sie tlum zmarlych, przed druga stoi jedna samotna duszyczka. Podchodzi do niej swiety Piotr: - A ty co tu robisz? - Ja nie wiem, zona kazala mi tu stanac! 2. W drodze do nieba spotykaja sie dusze dwoch facetow i zaczynaja rozmowe: - Ja zmarlem przez zimno. No wiesz niska temperatura, organizm nie wytrzymal.. - Ja zmarlem ze zdziwienia.. - Jak to ze zdziwienia? - Wracam wczesniej z pracy, widze gola zone w lozku, no to szukam faceta. Sprawdzam pod lozkiem, za szafa, w szafie, na balkonie, w lazience, w kuchni, jednym slowem wszedzie i nie moge go znalezc. I z tego zdziwienia umarlem. - Oj, zebys ty wtedy zajrzal do lodowki, to obaj bysmy zyli. 3. W tramwaju jechal mieszkaniec czarnego ladu (czarnoskory), siedzial, a byl tlok, na przystanku wsiadla starsza kobieta, stanela nad czarnoskorym i co chwili nerwowo spogladala w jego kierunku. W koncu niewytrzymala i mowi do niego: - U nas w kraju ustepuje sie miejsca starszym kobietom ,takim jak ja. Na to on odpowiada: - A u nas w kraju takie wredne stare baby sie zjada. Pozdrawiam Winetoo
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Spawdz z jakiej epoki jestes
Za to po śmierci Stalina Katowice przemianowano na Stalinogród.
A, właśnie mi się przypomniał tax (w temacie, a co!) W owych czasach (po zmianie Katowic na Stalinogród) facet mieszkający w tym mieście chciał dostać się do domu, pociągiem. No i dialog przy kasie: - Poproszę bilet do Katowic - Panie, nie ma takiego miasta - A jakie jest najbliższe? - Stalinogród - To dajcie do stalinogrodu, i tak w Katowicach wysiądę. Andrzej
Mi również: Ze stojącego na peronie pociągu wychyla się starsza kobieta: - Panie, czy to już Katowice? - Nie - wzdycha przechodzień. - Jeszcze Stalinogród. Wojtek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: WIRUS
Witam! Wednesday May 19 1999 22:50, Piotr Kowal ..=-All: PKW tramwaju jechał Afroamerykanin (political corectness, tfu!!!). PKSiedział, a był tłok, na przystanku wsiadła starsza kobieta, PKstanęła nad nim i co PKchwilę nerwowo spoglądała w jego kierunku. W końcu nie wytrzymała PKi mówi: PK - U nas w kraju ustępuje się miejsca starszym kobietom, takim PKjak ja. PK - A u nas w kraju takie stare baby się zjada. i sytuacja autentyczna: tramwaj gwaltownie staje (samochod zajechal droge). zewszad slychac glosy (sic! nawet od strony kobiet): -e, pewnie jakas baba. nagle wszyscy milkna i wpatruja sie intensywnie w tenze samochod. cisza, spokoj i pojedynczy, zdziwiony glos gdzies z konca tramwaju: -murzyn... notopa __I __ __ __II __ (__)(__)(__)(__)(_(_/(__) ... suckle my chocolate salty balls ... _) sf (dood@bossar.com.pl)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Be Pimp :]
POPIERAM w calosci !!!
Polska jest antysemicka nawet teraz kiedy ortodoksyjnych zydow i synagog juz nie ma. Smianie sie z zydow, ruskow, pepikow, helmutow, szkotow czy murzynow z ich narodowych wad mi nie przeszkadza. Burze sie jednak jak przedmiotem zartow jest HOLOKAUST (dla virusa, pajczka i mlodego wyjasniam ze to zaplanowana, instytucjonalnie zorganizowana i systematycznie przeprowadzona eksterminacja 6 mln europejskich Żydów w latach II wojny światowej)
Ja też się przyłączam!!! Dajcie spokój już z tymi kawałami o wąchocku! Co ci ludzie są wam winni?Albo księża... Taks(było): Facet stoi na deptaku i krzyczy: -precz z hipokryzją! -precz z zakłamaniem! -precz z łapówkarstwem! -precz z pedofilią! Podchodzi starsza kobieta i krzyczy: - a coś się pan tak do tych księży przyjebał? Taks(nie było): Spotyka jasio nauczycielkę z liceum: -no co tam jasiu, co porabiasz? -a wykładam na uniwersytecie. -taaaak? a co wykładasz? -płytki w klozecie. (jak tu chemię wpasować?wie ktoś może?;)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Be Pimp :]
Spotyka jasio nauczycielkę z liceum: -no co tam jasiu, co porabiasz? -a wykładam chemię. -taaaak? a gdzie? -a w Biedronce. ----- Original Message ----- From: " Mikołaj " <lu@sspam.com To: <pl-listserv-chomo@newsgate.pl Sent: Thursday, November 25, 2004 4:44 PM Subject: Re: Czyli Hitler wybral Polske podatny grunt jako miejsce obozow koncentracyjnych? | POPIERAM w calosci !!! | Polska jest antysemicka nawet teraz kiedy ortodoksyjnych zydow i synagog juz | nie ma. Smianie sie z zydow, ruskow, pepikow, helmutow, szkotow czy murzynow | z ich narodowych wad mi nie przeszkadza. | Burze sie jednak jak przedmiotem zartow jest HOLOKAUST (dla virusa, pajczka | i mlodego wyjasniam ze to zaplanowana, instytucjonalnie zorganizowana i | systematycznie przeprowadzona eksterminacja 6 mln europejskich Żydów w | latach II wojny światowej) Ja też się przyłączam!!! Dajcie spokój już z tymi kawałami o wąchocku! Co ci ludzie są wam winni?Albo księża... Taks(było): Facet stoi na deptaku i krzyczy: -precz z hipokryzją! -precz z zakłamaniem! -precz z łapówkarstwem! -precz z pedofilią! Podchodzi starsza kobieta i krzyczy: - a coś się pan tak do tych księży przyjebał? Taks(nie było): Spotyka jasio nauczycielkę z liceum: -no co tam jasiu, co porabiasz? -a wykładam na uniwersytecie. -taaaak? a co wykładasz? -płytki w klozecie. (jak tu chemię wpasować?wie ktoś może?;)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kto jest Żydem?
zyd, mongol, amerykanin, czeczen, zimbabwejczyk czy polak - placcie
podatki.
Spoko spoko. Zaległe VATy Mistrz w pchnieciu kula do trenera: - Dzis musze pokazac klase... na trybunie siedzi moja tesciowa. - E! nie dorzucisz... Ulicami miasta ucieka w popłochu starsza kobieta, a za nią biegnie mężczyzna i bije ją deska po plecach. Zatrzymuje go siłą przechodzień i krzyczy: - Co pan robi tej biednej kobiecie?! - To nie jest kobieta, to moja teściowa. - To kantem ją pan walnij, kantem!
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: pisownia
W artykule emot napisał(a): Dreczy mnie taki problem, nie wiem jak sie pisze 'wjezdzac'... czy tak jak napisalem czy moze 'wiezdzac' ;) ? Wydaje mi sie, ze pierwsza wersja jest poprawna, ale widzialem druga, przy której kumpel sie upiera... ;) Pomózcie ;)
Wjeżdżać, bo to od "wjazd" pochodzi, a nie od "wieźć" co najwyraźniej się ubzdurało Twemu koledze.
http://so.pwn.pl/slowo.php?co=wje%BFd%BFa%E6 pozdr, fEnIo Tax: - Co ma dziewczyna między piersiami? - Amulet. - A co ma starsza kobieta między piersami? - Pępek.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Czym wprawilismy rodzicow w zaklopotanie
w wieku 4 lat a kiedys przyszli do starych znajomi, ktorzy byli 5 lat we wloszech. chodzilam po domu i mowilam ciagle pizda, bo mi sie wydawalo, ze to jest po wlosku!
Ja tam byłam grzeczna jak byłam mała,tak zresztą jest do dziś.........
Mój syn jak miał 5 lat i akurat nauczył się wszystkich liter czytał wszystkie napisy jakie tylko napotkał.Weszłam z nim do sklepu pasmanteryjnego.Tam na ścianie była duża reklama rajstop podtrzymujących pośladki.Patryk pracowicie czytał o wielkich zaletach owych reklamowanych rajstop.Potem zauważył,że jakaś starsza kobieta poprosiła właśnie o rajstopy.Natychmiast wydarł się na cały sklep: -Pani kupi te co są na reklamie!Nie będzie widać,że pani dupa tak obwisa! Nie muszę chyba pisać,jak szybko wiałam z nim z tego sklepu.Starsza pani wyglądała na bardzo obrażoną.Za to ekspedientka dusiła się ze śmiechu i nie dała rady tego ukryć.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Bezstres
Rzecz jasna - copy-paste, autor nieznany ;-) Byłem kiedyś świadkiem pouczającego zdarzenia. Jechałem MPKiem. Ludzi dużo, wszystkie miejsca zajęte. Na jednym siedzeniu obok siebie, siedzi starsza kobieta i młodzian uczesany na "irokeza" w kurtce ze skaju, na plecach której, pędzlem i biała farbą wymalowany, widniał napis: "Pocałujcie mnie w dupę". Młodzieniec nonszalancko mamlał gumę. Ludzie niechętnie spoglądali na "wojownika". Na jednym z przystanków do autobusu wsiadła paniusia z rozwydrzonym kilkuletnim bachorem i siatkami wyładowanymi zakupami w rękach. "Indianin" popatrzał na paniusię, wstał i grzecznie poprosił o zajęcie miejsca. Jak było do przewidzenia paniusia nie siadła, tylko posadziła obok starszej pani, swą rozpuszczoną latorośl. Brzdąc zaczął wiercić się, machać nogami i kopać starszą panią po nogach. Kobieta odsuwała się, ale to nic nie pomagało, bo gówniarzowi kopanie bardzo się spodobało. Nikt nie reagował. Paniusia na zwróconą uwagę odpowiedziała, że ona wychowuje swoje dziecko bezstresowo i nie będzie mu zwracać uwagi. Przeżuwajcy gumę młodzian z zainteresowaniem oglądał zajście i na odpowiedź paniusi, wyjął gumę z ust i z głośnym klaśnięciem przykleił paniusi do czoła. W autobusie nastąpiła konsternacja, po czym rozległ się gromki śmiech. Oburzona paniusia zapytała: - Co pan sobie wyobraża?! Jak pana matka wychowała?! Na postawione pytanie, młodzian ze stoickim spokojem odpowiedział: - Bezstresowo. Pozdr. Artek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: z GG (nie rozmowa ;))
Późny wieczór. Policjanci w radiowozie patrolują dzielnice.
Buahahahahahahahahaha. !!
tax: Mały chłopczyk puka do drzwi i otwiera starsza kobieta. - Dawaj babciu 100 złoty. - Nie dam Ci. - Babciu, bo zadzwonie po pogotowie... ...i po spełnieniu groźby.. Babcie wiozą karetką - Gdzie my jedziemy ? - Do prosektorium. - Ale ja jeszcze wcale nie umarłam! - A my jeszcze nie dojechaliśmy...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: nozki
"Jerzy Ornat" <m@europapress.comwrites: Starsza kobieta w autobusie zwraca uwage siedzacemu chlopakowi: - Jaka ta mlodziez nie wychowana,nawet miejsca nie ustapi! - A pani w mlodosci ustepowala? - Alez oczywiscie! - No to teraz kurwa nozki bola!
JO
W autobusie staruszka do mlodzienca, ktory chce ustapic jej miejsca: - Siedz, siedz, jeszcz sie nastoisz na starosc. JOanna. ----------------------------------------------------------------- mailto: joan@polbox.com there is never forever -----------------------------------------------------------------
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: nozki
Joanna Siercha <joan@polbox.comnapisał(a) w artykule <5vor6u$@info.nask.pl... "Jerzy Ornat" <m@europapress.comwrites: Starsza kobieta w
autobusie zwraca uwage | - No to teraz kurwa nozki bola! | JO W autobusie staruszka do mlodzienca, ktory chce ustapic jej miejsca: - Siedz, siedz, jeszcz sie nastoisz na starosc. JOanna.
Very good ! ----- Z serdecznym przeklenstwem: - Mir@polbox.com
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: nozki
Jerzy Ornat <m@europapress.comwrote in article <01bcc375$c2af7580$LocalHost@default...
Starsza kobieta w autobusie zwraca uwage siedzacemu chlopakowi: - Jaka ta mlodziez nie wychowana,nawet miejsca nie ustapi! - A pani w mlodosci ustepowala? - Alez oczywiscie! - No to teraz kurwa nozki bola! JO
Jedzie pijany facio autobusem i co chwile obija sie o stojaca obok niego kobiete. W koncu owa kobieta nie mogac dluzej tego zniesc zwraca sie do pijaka: -Pan to juz taki pijany ze wszelkie pojecie przechodzi. Spojrz pan na siebie, jak pan wygladasz ? Jak nieboskie stworzenie. Na co pijak: -Co??? Ja jestem pijany??? Hhhik... No moze jestem...hhhik... A pani jest brzydka... Pani jest bardzo brzydka...hhhik...A ja juz jutro bede trzezwy... Pozdrowienia Jozwa
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: nozki
"Pawel Jozwik" <Pawel_Joz@bc.sympatico.cawrites:
Jerzy Ornat <m@europapress.comwrote in article <01bcc375$c2af7580$LocalHost@default... | Starsza kobieta w autobusie zwraca uwage...
/CIACH/ Jedzie pijany facio autobusem i co chwile obija sie o stojaca obok niego kobiete. W koncu owa kobieta nie mogac dluzej tego zniesc zwraca sie do pijaka: -Pan to juz taki pijany ze wszelkie pojecie przechodzi. Spojrz pan na siebie, jak pan wygladasz ? Jak nieboskie stworzenie. Na co pijak: -Co??? Ja jestem pijany??? Hhhik... No moze jestem...hhhik... A pani jest brzydka... Pani jest bardzo brzydka...hhhik...A ja juz jutro bede trzezwy...
Pozdrowienia Jozwa
Jedzie pijany facet w zatloczonym autobusie - Bede rzygal... - belkocze. Tlumek sciska sie i robi mu miejsce. - ... albo nie bede rzygal - ludzie wracaja na miejsca Po chwili: - Bede rzygal... - ludzie cofaja sie - ... albo nie bede rzygal. - wracaja. Po paru razach ludzie nie zwracaja uwagi na ostrzezenia pijaka - Bede rzygal - nikt sie nie cofa - Bleeeeeee! - wszyscy brudni - No panie co pan!!! - krzycza oburzeni. - Z obrzyganymi nie gadam! Pozdrowka JOanna ----------------------------------------------------------------- mailto: joan@polbox.com there is never forever -----------------------------------------------------------------
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kąt "widzenia" obiektywu, a ogniskowa
Dnia 2005-09-21 13:51, Użytkownik Winetoo napisał:
Tax na tę wiadomość: - Do czego starszym kobietom służy kolczyk na pępku? - Do wieszania choinek zapachowych
Egzamin na stolarza. Kandydat ma zawiazane oczy, pod nos podsuwaja mu rozne gatunki drewna, delikwent ma za zadanie zgadywac co i jak. Kandydat: Sosna, 10 lat, sloneczne miejsce Egzaminator: Dobrze! Przy nastepnej desce rowniez sukces, i kolejny, kolejny, nie ma jak goscia zagiac to podsuneli mu starsza kobiete. . . . . . . . . . . . . . . . . . K: Lodz rybacka z konca XVI wieku.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Naprawdę można się pośmiać... i to za darmo!
Batman wrote:
Naprawdę można się pośmiać... i to za darmo! 1. Dzwonimy 0800 22 11 22 2. Naciskamy * 3. naciskamy 4 4. Sluchamy, :) (...) bat@rew.waw.pl
Popłakałem się ze śmiechu ;-) tax: Do zagubionej w buszu wioski dotarła ocalała z katastrofy lotniczej kobieta. Tubylcy zgotowali jej radosne powitanie, przybrali w wieńce z kwiatów a nawet zaprosili do wspólnych tańców. Jedynie starsza kobieta ciągle powtarzała że nie należy bawić się jedzeniem...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pan Tadeusz
Od: Artur Miller <a@iol-antares.co.za :Cały zakrwawiony i mówi do żony : :..
Zawsze musisz urywac w najciekawszym momencie ? :))
Przecież tam nie jest nic urwane przeczytaj dobrze . Chyba nie przewinąłeś do konca. : . . Cały zakrwawiony i mówi do żony : ..................... -Nie masz pojęcia jakiego olbrzymiego !!!! pająka !!!! w windzie ukatrupiłem.
End. Jeszcze jeden kawalek w podobnym stylu : Ciągnie sadysta malego chłopczyka zakrwawionego i bez oznak życia po schodach w dół. W górę idzie starsza kobieta. Gdy się mijają podnosi krzyk : - Co pan robi z Tym dzieckiem ! Ludzieee ! Na pomoc ! Sadysta wyjmuje z za pasa wielki nóż i grożnym głosem mówi : -A co qrwa niepodoba sie coś ? Kobieta przestraszona jąkającym głosem: -Niee nic. Tylko bbberecik mu spppadnie. S: -Nie spadnie przybity gwoździem. To tyle ode mnie. Maciej Mazur ------------------------------------------------------------------------ Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go (http://www.onet.pl )!
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Urzednik
Dnia Sat, 16 Oct 1999 00:46:31 +0200, Radek Soska <be@hades.ds.pwr.wroc.plnapisal: ~ - Wczoraj miala miejsce wielka trageia. W katastrofie samolotowej ~ zginelo 100 osob. ~ Blondynka, ktora to oglada krzyczy: ~ - To na stare milion.
Chyba zaczne gryzc i kopac...
[ powtorka z rozrywki, bylo 3.06.99 ] autor Jakub [Gwozdziu] Gwozdz Starsza kobieta umiera. Lezy na lozu smierci, dookola rodzina, wszyscy krewni, ponurzy i milczacy. Nagle do pokoju wpada mucha. Umierajaca kobieta nie moze juz ruszyc glowa, i tylko wodzi za mucha oczami. Wodzi tak minute, dwie, a mucha lata po pokoju. W pewnym momencie z wyrzutem odzywa sie ziec: - Niechze sie mamusia nie rozprasza...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Paradoksy
może nie paradoksy, ale troche sofizmatów: http://212.160.182.29/1024/materialy/sofizmaty.htm tax ctl c ctrl v: Siedzi sobie starsza kobieta na ławce, nagle podchodzi do niej druga i woła: - Niech pani uważa! Tu jest napisane "swieżo malowane". - Eee co pani gada... Wczoraj pisało "chuj ci w dupę" , pół godziny siedziałam i nic!
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: weno kosinski@goodyear.com
Fri, 30 Mar 2001 09:08:20, "MKP" <piek@polbox.comwykombinował:
aha. moj syn (lat 7) wczoraj: - kasia calowala mnie wczoraj 9... nie! 11 razy! a ja kasie 3! - a gerarda ile razy calowala? - ani razu! bo to ja jestem sexy... ciekawe kiedy kasi cycki wyrosna!
he zaproś synka tutaj na grupę bo widzę że niezły zawodnik z niego :)))) Ksiądz nie był zadowolony ze swoich grzesznych parafian. W czasie kazania bardzo obrazowo i dosadne opisał męczarnie piekielne. Najpierw wybuchają płaczem starsze kobiety, potem młodsze, wreszcie płacze cała wieś. W końcu zaczyna szlochać sam ksiądz... Poruszony patrzy na swe zbolałe owieczki i aby je pocieszyć woła zduszonym głosem: - Nie martwcie się, moi kochani, być może to wszystko nieprawda. Animus
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Bojkot, NIE, National Inquirer, babcie z rozancem, Lady Di
r@interaccess.com wrote:
Tematy chodza parami, a w dzisiejszym zinternetowanym swiecie jak ktos cos wymysli w jakims zadupiu, to z elektroniczna szybkoscia obiega to caly swiat. Dochodze do takiego wniosku przypominajac sobie dyskusje, ktora zdechla smiercia naturalna. Chodzi mi o nawolywania, nie przypominam juz kogo, o bojkotowanie NIE. Padaly rozne argumenty argumenty za i przeciw. Najwiecej argumentow optowalo za tym, ze babcie z rozancami chca wprowadzic cenzure. Nie lubie cenzury, wiec nie bronilem starszych kobiet. Wczoraj jednak, po ogladnieciu nocnych wiadomosci na paru telewizyjnych networkach widze, ze pomysl starszych pan zostal kupiony i zaadoptowany w Ameryce. W Chicago duze sieci handlowe m.in. Jevel i Dominic's wyrzucily do garbage wszystkie sensacyjne tabloidy, pozbawiajac czytelnikow strawy duchowej. Zadzwonilem osobiscie do dyrekcji tych wielkich kupcow, gdzie mi oswiadczono, ze bedzie tak do radosnej chwili, az sie tabloidy poprawia. Z doniesie prasowych widze, ze zaraza rozlewa sie juz na poludniu Ameryki. Dochodze do wniosku, pierwsza poprawka do konstytucji o wolnosci slowa gwarantuje pisanie, drukowanie, ale nie gwarantuje dystrybucji o czym zszokowany zawiadamiam. gm
Ja mam jedno pytanie: na czym polega tolerancja? Bo mi sie wydaje, ze obecnie stosowane pojecie tolerancji to: - ja toleruje to co chce i ogladam to co chce i inni powinni to tolerowac. Natomiast nie toleruje tych co nie chca tego samego co ja chce czytac i ogladac.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: tia...........
::: ::: całkiem możliwe. ::: na przykład na temat: "Zróżnicowanie zboczeń w polskim ::: społeczeństwie" :D ::: :: Ciekawe jakie by wyszly wyniki :D nio aż strach pomyśleć.. ale zamiłowanie do starszych kobiet wśród młodych mężczyzn mogłoby byćw tym przypadku na pierwszym miejscu :)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: tia...........
::: nio aż strach pomyśleć.. ::: ale zamiłowanie do starszych kobiet wśród młodych mężczyzn mogłoby ::: byćw tym przypadku na pierwszym miejscu :) ::: :: Myslisz ze chodzi o doswiadczenie? :DDD hmmmmm.. w pewnych sprawach na pewno :) albo brak twardej matczynej ręki w dzieciństwie? kto to wie... ;-)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Do Kasi
tak się składa że ja też jestem informatykiem........................ i czasami zaznaczam czasami niektóre z kobiet zaznaczam niektóre są mądrzejsze od nas Z mojego doświadczenia są to kobiety starsze odemnie(nie stare tylko troszeczkę starsze albo rówieśnice) ale są też durne p.s. ja lubię gotować jaro Kasia napisał(a) w wiadomości: <01bdd0dd$4c06b620$4b070@KKALA.elba.com.pl... Jestem w szoku!! Pierwszy facet - informatyk jak sadze - ktory twierdzi ze kobieta jest mu rowna umyslem. Dobrze, ze napisales duzymi literami ze jestes facetem, bo juz zaczynalam sadzic, ze moze jakas kobieta sie podszywa. W kazdym razie - DZIEKI. Kasia Speedo <krzysztofman@micomp.2si.com.plnapisał(a) w artykule <juRE1.32$0l1.2@news.tpnet.pl... | Mylisz sie Kasiu, | kobiety potrafi rzadzic,programowac,organizowac i to nawet niezle. | Kobiety w kuchni to przeszlosc,a grono facetow przebiera sie | w damskie ciuchy,gotuje,sprzata itp. - takie czasy | Ale jednego jestem pewny ja jestem FACETEM i kobieta odemnie | moze zadac tylko rownosci!
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Budowanie a malzenstwo
Marek Dyjor napisał(a): | ----- Original Message ----- | From: "Aneczka" <anecz@gmail.com
| Szczerze to bez czytania imion/nicków widze że tutaj odzywali się | (poza jednym wyjątkiem) sami faceci. | Ja się zastanawiam - po co ten ślub? | :-)) bardzo mi sie podoba to pytanie. W koncu to ta gruba zrzesza bardzo | konkretnych ludzi bo przeciez budowanie wymaga mocnego oparcia na | realiach. Z inspiracji Aneczki proponuje zebys wypisal sobie po co | wlasciwie sie zenisz- tak konkretnie w punktach. Moze sie p analizie tych | punktow okazac ze jest prostszy, latwiejszy a nawet tanszy niz malzenstwo | sposob realizacji tych celow. jest tyle bogatych samotnych starszych kobiet... ;-)
Nie muszą być stare - jest dużo pięknych, młodych ale naiwnych i zdesperowanych (jak niestety moja znajoma - 25 lat, wysoka, szczupła, "burza" czarnych włosów, pod koniec studiów uświadomiła sobie że bliżej jej do 30tki niż 18 i panicznie przestraszyła się staropanieństwa)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Budowanie a malzenstwo
| Szczerze to bez czytania imion/nicków widze że tutaj odzywali się | (poza jednym wyjątkiem) sami faceci. | Ja się zastanawiam - po co ten ślub? | :-)) bardzo mi sie podoba to pytanie. W koncu to ta gruba zrzesza bardzo | konkretnych ludzi bo przeciez budowanie wymaga mocnego oparcia na | realiach. Z inspiracji Aneczki proponuje zebys wypisal sobie po co | wlasciwie sie zenisz- tak konkretnie w punktach. Moze sie p analizie | tych | punktow okazac ze jest prostszy, latwiejszy a nawet tanszy niz | malzenstwo | sposob realizacji tych celow.
jest tyle bogatych samotnych starszych kobiet... ;-)
Nie muszą być stare - jest dużo pięknych, młodych ale naiwnych i zdesperowanych (jak niestety moja znajoma - 25 lat, wysoka, szczupła, "burza" czarnych włosów, pod koniec studiów uświadomiła sobie że bliżej jej do 30tki niż 18 i panicznie przestraszyła się staropanieństwa) ........... tylko że taka to go raczej nie utrzyma...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Bascom - ograniczenia.
| Ostatnio zacząłem poważniej bawić się Bascom'em AVR i pewnego razu z | przykrością zauważyłem, ze program nie daje się skompilować ze względu na | ograniczenie długości kodu w wersji demo. Czy ktoś mógłby mi podesłać | jakiegoś crack'a do wersji 1.11.6.2 ........................ | Pozdrawiam. Robert Karlikowski | Idź do kuchni i weź największy nóż jaki znajdziesz. | Następnie wyjdź przed dom i poszukaj jakiejś starszej kobiety. | Podejdź do niej i przyłóż jej nóż do gardła i powiedz: | "Przepraszam panią. Nazywam się Robert Karlikowski. Ostatnio zacząłem | poważniej bawić się Bascom'em AVR i ................ | Te pieniądze przeznaczę na zakup potrzebnego mi oprogramowania." | Ten sposób jest uniwersalny, niezależnie od tego jak zabezpieczony jest | program. | Paweł Zeby zdobyc Protela musiałbys napaść na całe osiedle starszych kobiet...
PRZECIEŻ rozmowa jest o BASCOMie i wystarczy uliczny parkomat ( będzie też trochę elektroniki)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kultura osobista (zachowanie) części uczestników...opinie
Z ciekawosci - ta fota z niebieskim plecakiem jest gdzies wrzucona?
Wrzucę wieczorem, jak zjadę do bazy :) Tak łaził po planie zdjęciowym, że w końcu musiał wleźć mi w kadr. A tego starszego jegomościa z muchą nie mam, bo o ile w kadrze się plątał, to jego plątanie się było przewidywalne, w odróżnieniu od jegomościa z niebieskim plecakiem, co to wyskakiwał przed obiektyw jak Filip z konopii :( A wracając do kwestii tubylców - mi się bardzo podobało, i zresztą podobnież jak wielu sfociłem, starszą kobietę która podeszła porozmawiać z mechanikiem :) Natomiast zupełnie nie wiem co sądzić o potraktowaniu grupy trzech chłopców z rowerami - z jednej strony stali uparcie przy lokomotywie i nie reagowali na prośby o przesunięcie się, z drugiej "oni chcieli tylko pooglądać, a my k*** na nich".
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Stara parowozownia w Warszawie
On Mon, 12 Dec 2005 14:44:02 +0100, "eFTe" <ftr@bez.tego.wp.pl wrote: | Wlasnie dzisiaj rano w metrze widzialem przypadek przeczacy zarowno Twojej | teorii jak i wspomnianej praktyce.
To nie jest moja teoria, to jest wynik badan, eksperymentow i statystyk. Switnie ze spotkales taki przypadek, jezeli choc troche sie interesujesz tematem to wiesz ze nie istnieja w naukach spolecznych prawa absolutne, tylko tendencje, trendy i zaleznosci. Badzmy powazni i nie sprowadzajmy dyskusji do szkolnego poziomu.
Przykład - moja dziwczyna w autobusie 175 ostrzegła starsza kobietę, że doliniarz ja kroi. Efekt - dostała strzała od jego kolegi. W autobusie kilkunastu 'prawdziwych' facetów - ale jakoś żaden z nich nei miał jajec, żeby faceta tkóry kobietę uderza przywołac do porządku. Bo 'niech ktoś' pomoże. Ktoś - czyli ktos inny.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Śmiertelne potracenie
Dziś w Szczecinie pociąg 85102 na wysokości kilometra 208,9 śmiertelnie potracił starszą kobietę przechodzącą przez tory w miejscu niedozwolonym. Prawdopodobnie nie zauważyła nadjeżdżającego pociągu. Na miejscu trwają czynności dochodzeniowe... [*]
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Śmiertelne potracenie
Dziś w Szczecinie pociąg 85102 na wysokości kilometra 208,9 śmiertelnie potracił starszą kobietę przechodzącą przez tory w miejscu niedozwolonym. Prawdopodobnie nie zauważyła nadjeżdżającego pociągu.
Czy to jest na Wstowie? Jak tak, to chyba tam pociągi jadą ok 100kmh a to jest około 30m/s. Jako, że z zakrętu wyłania się nagle i niepostrzeżenie pociąg a od zakrętu do kładki jest jakieś 100-150 metrów wiec jest jakieś 4-5 sekund na czmychniecie co dla starszej osoby może być trudne do wykonania.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Śmiertelne potracenie
Iwo Tondos <iw@mp.pl.WYWALTOnapisał(a): Dziś w Szczecinie pociąg 85102 na wysokości kilometra 208,9 śmiertelnie potracił starszą kobietę przechodzącą przez tory w miejscu niedozwolonym. Prawdopodobnie nie zauważyła nadjeżdżającego pociągu.
Na miejscu trwają czynności dochodzeniowe... [*]
Kiedy ci ludzie nauczą się chodzić?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pociag retro potrącił kobiet
W związku z wątpliwościami, chciałbym podać kilka szczegółów dotyczących wypadku (w wersji zbliżonej do protokołu policyjnego). Dwie starsze kobiety wraz ze starszym mężczyzną wracały z mszy w kościele w Rabce-Zarytym do ośrodka wczasowego (tzw. HIL lub "Hutnik"). Oba te obiekty znajdują się przy torach. W momencie gdy usłyszeli nadjeżdżający pociąg, mężczyzna wraz z jedną z kobiet zeszli do fosy, natomiast druga kobieta, mimo namów, postanowiła stanąć obok torów (jak się później okazało-w skrajni). Została odrzucona przez lokomotywę, upadając do fosy. Poniosła śmierć na miejscu. Drugi przejazd odwołano. Wyrazy współczucia należą się zarówno rodzinie jak i maszynistom. To naprawdę bardzo nieprzyjemne zderzenie, pamiętajmy, ze zginął człowiek. Należy je jednak traktować jako ważne ostrzeżenie.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jak poznać czy daną osobę jest sens reanimować ?
On Mon, 26 Jun 2000 17:06:12 GMT, ja@friko5.onet.pl (Jan Mirecki - Twaróg) wrote: Hmm - a jesli takich ofiar masz kilka? np. samochod z rodzinka wracajaca z weekendu? Mam wrazenie ze kolega pytal raczej o jakies (jesli istnieja) kryteria wyboru w sytuacji kiedy pomoc nie da sie wszystkim naraz...
Formalne zasady sa takie, ze reanimacje mozemy przerwac tylko i wylacznie gdy: 1. przyjedzie lekarz i przejmie czynnosci 2. przyjedzie lekarz i stwierdzi zgon 3. opadniemy kompletnie z sil 4. reanimowany odzyska tetno i oddech a zalecenia dot kolejnosci: najpierw dzieci, potem osoby starsze, kobiety, na koncu nas - orly i sokoly :-)) Byly juz przypadki wytaczania spraw - ratownik zaczal od mlodej i pieknej dziewczyny (bedac z nia w bliskich stosunkach), zamiast ratowac jej matke, z ktora nawiasem mowiac byl tez w stusunkach nie-dalszych :-))
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wierszyk mojej siostrzyczki ;))
| VieWioorku, lepiej sie kamufluj dokladnie, bo rodzice dzieciom, Cie | zlinczuja | hehehe... wole starsze ;)~~ Scenke taka oczami duszy juz widze ...starsze kobiety....wino...spiew... :)) Ech drżyj zycie...!:)
I mlodsza ujdzie ale Nie no nie robcie z nas pederastow ;) a starsze nie znaczy STARE!! ;)
to tylko tak pro forma ;) VeWioor _________________________________________________________________ Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wierszyk mojej siostrzyczki ;))
| Scenke taka oczami duszy juz widze ...starsze
kobiety....wino...spiew... :)) | Ech drżyj zycie...!:)
ja jestem jeszcze na etapie takim, ze jak sobie cos takiego probuje wyobrazic to mi sie od razu skojarzenia z nekrofilia nasuwaja ;)))) hehehe ale to pewnie zalezy co kto rozumie przez starsze kobiety ;)
W tym przypadku to chyba zboczenie zawodowe ;) Pozdro Aga
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: golf III 1400 z 93 - na co zwrocic uwage ?
Dziekuje Wam wszystkim za czas poswiecony na opis auta. Po przeczytaniu postow obraz auta (VW Golf III 1.4 koniec '93) rysuje sie dosc obiecujaco: - auto ekonomiczne - tani serwis - dlugowieczne - wyraznie nie szybkie, czyli jak dla mnie prawie ideal ;) Niestety nie moge wybrac innej wersji auta - mam mozliwosc odebrania takiego wlasnie auta z Vaterlandu w PL, a potem takie wypelnienie papierow ze bede kilka eurostowek do przodu (nie beda potrzebne tablice wyjazdowe, ubezpieczenie no i sama podroz do Niemiec;) co przy niskiej cenie auta daje duzy plus na kozysc tej oferty. Cale szczescie bedzie na wyposazeniu wspomaganie kierownicy, szyberdach i chyba nie fabryczne el. podnoszenie szyb. Auto jest podobno w 100% bezwypadkowe, a przebieg rzeczywisty. Pierwsze 120 tys bylo zrobione przez starsza kobiete, ostatnie 20 tys przez "mlodego gniewnego" :/// jeszcze raz dziekuje i serdecznie pozdrawiam Z Zuchowicz
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: golf III 1400 z 93 - na co zwrocic uwage ?
Cale szczescie bedzie na wyposazeniu wspomaganie kierownicy, szyberdach i chyba nie fabryczne el. podnoszenie szyb. Auto jest podobno w 100% bezwypadkowe, a przebieg rzeczywisty. Pierwsze 120 tys bylo zrobione przez starsza kobiete, ostatnie 20 tys przez "mlodego gniewnego" :///
Nie wież w to wszystko i sie nia napalaj - to takie tanie chwyty marketingowe. Sprawdź lepiej całokształt - jak będzie Ci pasował to bierz, jak nie to powiedz do widzenia - samochodów teraz jest w bród. Golfa z małym przebiegiem trudno znaleźć - szuka się wtedy w dobrym stanie. Z przebiegiem 140 kkm po niemieckich drogach powinien wyglądać w środku jak nówka prawie. Chyba że ktoś wcale nie dbał. PP
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z zycia
Wczoraj wracam do domu, droga na osiedlu domków jednorodzinnych, już taka trochę starsza, wtopiona w otoczenie. No i maszerują sobie prosto na mnie dwie panie, w wieku trolejbusowym
Bardzo dobrze Cie rozumiem bo wczoraj (Plock okolo 18) mialem _identyczna_ sytuacje. Jedna zeszla z drogi a druga nawet po _lekkim_ zatrabieniu szla dalej jak jakas dama. Zdarza sie ze czesto dresiarze pokazuja taka technike chodzenia po jezdniach jak wielmozni panowie, do tego juz przywyklem, ale zeby starsze kobiety! Wstyd.. Pozdr
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z obcych NG - dzielna babcia z Florydy...
Podobno autentyczne... Starsza kobieta wychodzac z marketu zauwazyla czterech mezczyzn wysiadajacych z jej wlasnego samochodu. Niewiele myslac wypuscila z reki torby z zakupami i wyciagajac z torebki rewolwer (ach ta Ameryka :-)) , zaczela krzyczec w strone mezczyzn, ze ma bron i wie jak jej uzyc, a oni maja sie w tej chwili wynosic.... Czworka facetow nie czekala zbyt dlugo, tylko wydarla byle dalej.... Kobieta, bedac jeszcze w szoku, zaladowala zakupy do bagaznika i wsiadla do samochodu. Trzesacymi sie rekami usilowala wlozyc kluczyk do stacyjki i dobra chwile zajelo jej odkrycie, ze cos jest nie tak..... Po kilku minutach, babcia zorientowala sie , ze JEJ samochod stoi kilka stanowisk dalej... Po przepakowaniu bagazy, kobieta udala sie wprost na najblizszy komisariat, zaraportowac zdarzenie... W tym to komisariacie spotkala 4 wystraszonych mezczyzn, zeznajacych w sprawie napadu i kradziezy samochodu z bronia w reku przez starsza kobiete...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z obcych NG - dzielna babcia z Florydy...
Dobre!!!! ;-) ROTFL!!! A to Ci babeczka ;-)) Podobno autentyczne... Starsza kobieta wychodzac z marketu zauwazyla czterech mezczyzn wysiadajacych z jej wlasnego samochodu. Niewiele myslac wypuscila z reki torby z zakupami i wyciagajac z torebki rewolwer (ach ta Ameryka :-)) , zaczela krzyczec w strone mezczyzn, ze ma bron i wie jak jej uzyc, a oni maja sie w tej chwili wynosic.... Czworka facetow nie czekala zbyt dlugo, tylko wydarla byle dalej.... Kobieta, bedac jeszcze w szoku, zaladowala zakupy do bagaznika i wsiadla do samochodu. Trzesacymi sie rekami usilowala wlozyc kluczyk do stacyjki i dobra chwile zajelo jej odkrycie, ze cos jest nie tak..... Po kilku minutach, babcia zorientowala sie , ze JEJ samochod stoi kilka stanowisk dalej... Po przepakowaniu bagazy, kobieta udala sie wprost na najblizszy komisariat, zaraportowac zdarzenie... W tym to komisariacie spotkala 4 wystraszonych mezczyzn, zeznajacych w sprawie napadu i kradziezy samochodu z bronia w reku przez starsza kobiete...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hajto wypadek
reprezentant Polski, piłkarz ŁKS Tomasz Hajto, prowadząc samochód, potrącił śmiertelnie starszą kobietę - dowiedziała się w piątek nieoficjalnie PAP ze źródeł zbliżonych do policji. http://sport.onet.pl/0,1248675,1487131,wiadomosc.html Podali wlasnie na tvn 24, ze bylo to na pasach. Ciekawi mnie jednak komentarz, ze policja zbada, czy predkosc nie byla przekroczona. Wiele razy tylo tu walkowane, ze jak byly dzwonki przy wyjezdzie z parkingu, to fakt iz pojazd pojawil sie nagle bo jechal duzo powyzej tego co mozna, nie ma przy calej ocenie znaczenia. Zatem taki czynnik ma, czy tez nie? Chodzi o przekroczenie predkosci jako okolicznosc uzupelniajaca zdarzenie. VoyteG
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hajto wypadek
VoyteG napisał(a): reprezentant Polski, piłkarz ŁKS Tomasz Hajto, prowadząc samochód, potrącił śmiertelnie starszą kobietę - dowiedziała się w piątek nieoficjalnie PAP ze źródeł zbliżonych do policji. http://sport.onet.pl/0,1248675,1487131,wiadomosc.html
Podali wlasnie na tvn 24, ze bylo to na pasach.
http://sport.wp.pl/kat,1726,wid,8735262,wiadomosc.html?rfbawp=1171636... Postawiono mu zarzuty i przyznał się do winy. Było to przejście dla pieszych i ograniczenie do 40km/h.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: I kolejny raz Okrzei we Włocławku (część krajowej 1).
Śmierć pod kołami samochodu Śmierć pod kołami samochodu Na ul. Chopina we Włocławku zginęła starsza pani potrącona przez samochód. Kierujący DAF-em 42-letni mężczyzna na przejściu dla pieszych śmiertelnie potrącił starszą kobietę o nieustalonej jeszcze tożsamości. Kierowca samochodu ciężarowego był trzeźwy. Policjanci z Komendy Miejskiej wyjaśniają okoliczności tego tragicznego wypadku.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: I kolejny raz Okrzei we Włocławku (część krajowej 1).
hovat pisze: Śmierć pod kołami samochodu Śmierć pod kołami samochodu Na ul. Chopina we Włocławku zginęła starsza pani potrącona przez samochód.
Kierujący DAF-em 42-letni mężczyzna na przejściu dla pieszych śmiertelnie potrącił starszą kobietę o nieustalonej jeszcze tożsamości. Kierowca samochodu ciężarowego był trzeźwy. Policjanci z Komendy Miejskiej wyjaśniają okoliczności tego tragicznego wypadku.
I po jaki ch....? Przecież TM już wyjaśnił i nawet ustalił tożsamość "starszej kobiety", a nawet jej przychówek ;) Ktoś tu się powinien pofatygować do komendanta.... :) M.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: OMIJAJCIE dziś GÓRCZEWSKĄ róg POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH w DC
Relifex napisał(a): SKrzyżowanie Powstacw Śląskich X Górczewskiej. Tramwaj uderzył w Lagunę - dosłownie minutę temu. Jezdnia w kierunku Babic jest nieprzejezdna. W drugą MEGA korek. akurat jechałem z Woli na Żoliborz i coś mnie podkusiło żeby pojechać inną trasą, ale przy wyjeździe w Powstańsców Śląskich widziałem ten megasznurek i karetki. Kto był winien?
Bylem w owym tramwaju, ale jakos nie podejmuje sie wyrokowania - nie widzialem swiatel etc. Moge co najwyzej opisac sytuacje. Wiec krotko, tramwaj rusza z przystanku. Ja klikalem w telefonie, nagle czuje hamowanie a zaraz potem stuk. Mozna podejrzewac ze kierownik Lagi po prostu nie zauwazyl przecinaka. Na szczescie nikomu nikt sie nie stalo, jak zerknalem do srodka Laguny to przedzial pasazerski pozostal prawie nienaruszony. Co mnie najbardziej zirytowalo to komentarze starszych kobiet z tramwaju - "No tak mlody kierowca to szpanuje etc." IMHO wielka glupota. Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: OMIJAJCIE dziś GÓRCZEWSKĄ róg POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH w DC
Relifex napisał(a): Bylem w owym tramwaju, ale jakos nie podejmuje sie wyrokowania - nie widzialem swiatel etc. Moge co najwyzej opisac sytuacje. Wiec krotko, tramwaj rusza z przystanku. Ja klikalem w telefonie, nagle czuje hamowanie a zaraz potem stuk. Mozna podejrzewac ze kierownik Lagi po prostu nie zauwazyl przecinaka. Na szczescie nikomu nikt sie nie stalo, jak zerknalem do srodka Laguny to przedzial pasazerski pozostal prawie nienaruszony. Co mnie najbardziej zirytowalo to komentarze starszych kobiet z tramwaju - "No tak mlody kierowca to szpanuje etc." IMHO wielka glupota.
Sekundke, Chloru - jechałem tam we wtorek, czyli parę dni po otwarciu nowego odcinka. O ile dobrez pamiętam tam są światła przy wyjeździe z pętli? Więc albo kierownik Laguny pojechał na czerwonym albo vice versa ;) PP
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: OMIJAJCIE dziś GÓRCZEWSKĄ róg POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH w DC
Relifex napisał(a): Bylem w owym tramwaju, ale jakos nie podejmuje sie wyrokowania - nie widzialem swiatel etc. Moge co najwyzej opisac sytuacje. Wiec krotko, tramwaj rusza z przystanku. Ja klikalem w telefonie, nagle czuje hamowanie a zaraz potem stuk. Mozna podejrzewac ze kierownik Lagi po prostu nie zauwazyl przecinaka. Na szczescie nikomu nikt sie nie stalo, jak zerknalem do srodka Laguny to przedzial pasazerski pozostal prawie nienaruszony. Co mnie najbardziej zirytowalo to komentarze starszych kobiet z tramwaju - "No tak mlody kierowca to szpanuje etc." IMHO wielka glupota. Sekundke, Chloru - jechałem tam we wtorek, czyli parę dni po otwarciu nowego odcinka. O ile dobrez pamiętam tam są światła przy wyjeździe z pętli? Więc albo kierownik Laguny pojechał na czerwonym albo vice versa ;) ups myślałem o innym odcinku Górczewskiej. Mea culpa, myślałem że wypadek był przy wyjeździe z pętli. PP
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: OMIJAJCIE dziś GÓRCZEWSKĄ róg POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH w DC
to komentarze starszych kobiet z tramwaju - "No tak mlody kierowca to szpanuje etc." IMHO wielka glupota.
Jak bylo slisko to czasem ruszalem spod skrzyzowan strzelajac sobie ze sprzegla i mielac 4 kolkami ... pary razy jakies baby sie pukaly w glowe ... na parkingu ustawilem sie kiedys recznym do wjazdu w waskie miejsce parkingowe to sie nasluchalem komentarzy rodzinki pakujacej zakupy do matiza ... :( najwiekszym miszczem byl gosc ktory chcial wyrazic swoja dezaprobate dla mojej malej amplitudy (2 lekkie wyrzucenia dupy w prawo i lewo przed dochamowaniem do czerwonego swiatla) i tak pukajac sie w czolo oparl sie z predkoscia 5-10 km/h w zderzak auta stojacego przed nim (na pasie do lewo skretu) :P ,myslalem ze nie zdaze nie zielonym przejechac ze smiechu :P
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: OMIJAJCIE dziś GÓRCZEWSKĄ róg POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH w DC
Piotr Piotrowski napisał(a): Relifex napisał(a): Bylem w owym tramwaju, ale jakos nie podejmuje sie wyrokowania - nie widzialem swiatel etc. Moge co najwyzej opisac sytuacje. Wiec krotko, tramwaj rusza z przystanku. Ja klikalem w telefonie, nagle czuje hamowanie a zaraz potem stuk. Mozna podejrzewac ze kierownik Lagi po prostu nie zauwazyl przecinaka. Na szczescie nikomu nikt sie nie stalo, jak zerknalem do srodka Laguny to przedzial pasazerski pozostal prawie nienaruszony. Co mnie najbardziej zirytowalo to komentarze starszych kobiet z tramwaju - "No tak mlody kierowca to szpanuje etc." IMHO wielka glupota. Sekundke, Chloru Momencik Piotrze ;-))) - jechałem tam we wtorek, czyli parę dni po otwarciu nowego odcinka. O ile dobrez pamiętam tam są światła przy wyjeździe z pętli? Więc albo kierownik Laguny pojechał na czerwonym albo vice versa ;)
Ale to nie w tym miejscu ;-) Mowa o skrzyzowaniu Gorczewska/Powstancow :-)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Wypadek
[ciach] Ja swiadkiem nie bylem, ale widzialem starsza kobiete lezaca na prawym pasie zaraz za przejsciem (jakies 30 m), a przed nia stal Truck. Spytalem sie, czy policja i karetka sa wezwane; ktos powiedzial, ze "tak" i zaraz z reszta przyjechala karetka. Nie wiem, czy ta pani zyla czy tez nie, ale wrazenie na zrobila ta scena i caly dzisiejszy dzien jezdzilem do 50-ki po miescie i przed kazdym przejsciem noga na pedal hamulca. Pzdr.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Uwaga radar
To jest typowe azjatyckie myślenie. Jak droga szeroka to trzeba pakować. W ramach experymentu spróbuj przejść tam na przejściu bez świateł. Albo wyobraź sobiem, że twoje dzieckko musi przejść do szkoły. To jest miasto, ulica pocięta przejściami. To kwiestia szacunku dla życia.
Jak kiedyś pracowałem na wysokości wiaduktu linii kolejowej do stacji postojowej metra to nie było tygodnia żeby albo kogoś nie rozjechali na pasach albo ktoś nie przydzwonił w zatrzymujący się przed przejściem inny pojazd. Ja czasami przechodząc przez jezdnie na tym przejściu czekałem do 5 minut aby znaleźć lukę wśród grzejących 140 km/h szalenców.A i tak niemal przebiegałem przez jezdnię na wysepkę.Kiedyś się wk... jak zobaczyłem starszą kobietę bezradnie stojącą przed przejściem i ze strachem w oczach patrzacą na ulicę , wyszedłem na środkowy pas , stanąłem przodem i zatrzymałem nadjeżdzający samochód.Oczywiście został on ominięty przez kilku idiotów jadących skrajnymi ale w koncu ruch się zatrzymał i kobiecina przeszła. Później zainstalowano światła ale wypadki nadal były i są. Więc żadne 80 km/h w tym miejscu mnie nie przekonuje.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Punkty karne
Krzysztof Pujdak <gd14@cutrejestracje.pl wrote: A wlasnie, ze oznacza. Jezeli w promieniu 500 m widoczna jest dobrze ulica i wszystkie chodniki, to chyba moge ufac swojemu wzrokowi i zakladac, ze nikt nie pojawi sie nagle na przejsciu dla pieszych, ktore doskonale widze.
No własnie NIE MOŻESZ. Pieszy z nikąd to bardzo tajemnicze, lecz występujące zjawisko. Szkoda, ze nie nie napisales: "a co by bylo, gdyby tu pana synek w przyszlosci przechodzil? Albo pana matka do domu starcow?" ;-)))))))
Miałem wątpliwą przyjemnośc bycia świadkiem, jak taki, co 'widział' zabił na przejściu starsza kobietę.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Magnetyzery - dziwna pewność firmy Multimag?
PiotrJ wrote:
| A moze warto przypiac sobie magnetyzery na niektórych tetnicach - czlowiek | poczulby sie lepiej. PDo tego celu służą specjalistyczne bransoletki + wisiorki z magnetycznymi Pkamieniami (!!!!!!). Nawet znani ludzie to reklamują.
A nieznane starsze kobiety ładują takie magnesy w biustonosz w okolice serca i dostają bardzo brzydkiego raka skóry - na szczęście niezłośliwego. Mam taki przypadek w rodzinie - po operacji leczy się teraz vilcacorą (czy jak to diabelstwo się zwie) - również reklamowaną przez znanych ludzi. Mam nadzieję, że choć to zielsko jej nie zatruje...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Policja - pozytywny szok
Witam Ostatnio jechalem sobie al. Solidarnosci w DC. Przejechalem przez most na prawą stronę Wisły i nagle kopara opadła mi do pedałów ;) Na wysokosci niedzwiadkow policjant przeprowadzal po pasach starsza kobiete... ba nawet jej torbe niosł. Dawno takiej sceny nie widzialem. Z mojej strony duzy + dla stróżów prawa:) Chyba powoli zaczynamy wchodzic do Europy.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Policja - pozytywny szok
M.E.H.A.U. wrote: | Witam | | Ostatnio jechalem sobie al. Solidarnosci w DC. Przejechalem przez | most na prawą stronę Wisły i nagle kopara opadła mi do pedałów ;) Na | wysokosci niedzwiadkow policjant przeprowadzal po pasach starsza | kobiete... ba nawet jej torbe niosł. | Dawno takiej sceny nie widzialem. Z mojej strony duzy + dla stróżów | prawa:) Chyba powoli zaczynamy wchodzic do Europy. No co Ty, pewnie przebierancy:)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Policja - pozytywny szok
policjant przeprowadzal po pasach starsza kobiete... ba nawet jej torbe niosł.
A moze po prostu to byl jej: - wnuczek - syn - znajomy - syn znajomych - wnuczek znajomych - chrzesniak - babcia byla jego ciocia? - inne A wiec mysle ze .... moze jednak i tak bezinteresownie babcie przeprowadzal... dla mnie wiekszym szokiem bylo to jak jeden z ochroniarzy w Epi - supermarket [WRC] - bezintersownie podszedl do starszej babci zapakowal jej zakupy po czym nastepnie podszedl do kierownika i powiedzila ze musi odniesc babci zakupy do domu :) - fajnie nie :) - szkoda ze mnie - samemu robiacego calowozkowe zakupy nikt nigdy nie pomaga - tylko poganiaja.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Policja - pozytywny szok
"El_Chueco" <jot@wp.no.spam.pl wrote in news:bu1c05$sn6$1@atlantis.news.tpi.pl:
policjant przeprowadzal po pasach starsza kobiete... ba nawet jej torbe nios?. A moze po prostu to byl jej: - wnuczek - syn - znajomy - syn znajomych - wnuczek znajomych - chrzesniak - babcia byla jego ciocia? - inne
- babcia byla jego babcia ;) pozdr Rafal
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Policja - pozytywny szok
policjant przeprowadzal po pasach starsza kobiete... ba nawet jej torbe niosł. A moze po prostu to byl jej: - wnuczek - syn - znajomy - syn znajomych - wnuczek znajomych - chrzesniak - babcia byla jego ciocia? - inne
Nie wygladało to na znajomosc. A wiec mysle ze .... moze jednak i tak bezinteresownie babcie przeprowadzal... dla mnie wiekszym szokiem bylo to jak jeden z ochroniarzy w Epi - supermarket [WRC] - bezintersownie podszedl do starszej babci zapakowal jej zakupy po czym nastepnie podszedl do kierownika i powiedzila ze musi odniesc babci zakupy do domu :) - fajnie nie :) -
bardzo sympatycznie. moze sasiadka??? Mam tylko nadzieje ze podobne zachowania zaczna sie upowszechniac. Moze za ~50 lat jako emeryt nie bede musial nawet do sklepu wychodzic ;P
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Policja - pozytywny szok
Użytkownik "M.E.H.A.U." <me@nospam.samochody.org napisał: Na wysokosci niedzwiadkow policjant przeprowadzal po pasach starsza kobiete... ba nawet jej torbe niosł.
Pewnie prowadził babcię do radiowozu, a w torbie były dragi :-)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Policja - pozytywny szok
Witam Ostatnio jechalem sobie al. Solidarnosci w DC. Przejechalem przez most na prawą stronę Wisły i nagle kopara opadła mi do pedałów ;) Na wysokosci niedzwiadkow policjant przeprowadzal po pasach starsza kobiete... ba nawet jej torbe niosł. Dawno takiej sceny nie widzialem. Z mojej strony duzy + dla stróżów prawa:) Chyba powoli zaczynamy wchodzic do Europy.
A moze to byla jego matka:)?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: COFANIE - troche dlugawe - sorry
"Borsuk" <bors@poczta.onet.pl wrote in message Heja! Ubawiłem się w weekend do łez. [ciach] Ja ostatnio byłem świadkiem takiej sceny: Wieczór, wąska jednokierunkowa uliczka na Mokotowie. Jedziemy z żoną i z kumplem do kina. Z daleka widzę Corollę, która wjechała na miejsce parkingowe, prostopadle do jezdni. Podjeżdżam bliżej, coś chyba kierowcy tojotki nie pasuje, bo zaczyna powoli wycofywać się z właśnie zajętego miejsca. Zatrzymuję się żeby ułatwić mu wyjazd. Przez boczną szybę widzę starszą kobietę z w futrzenej czapce i z petem w ustach. Ludzie, co ona robiła w przód i w tył chyba z 6 razy po tym samym torze jazdy -- bała się skręcić bardziej koła, żeby nie zachaczyć o drzwii auta z boku -- w końcu wytoczyła bardzo powoli i przywaliła tyłem w samochód zaparkowany wzdłuż krawężnika po drugiej stronie jezdni. Po tym wydarzeniu wjechała spowrotem na miejsce, z którego nie mogła wyjechać. Ręce i nogi opadają....
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Polacy to jednak kochany naród... [dlugie, ale moze docz ytacie...]
"AgaZaKa" wrote: Raz sie nie zatrzymalam bo to bylo okolo polnocy i bylam sama. Do tej pory troche zaluje.
Ja kiedyś na trasie zobaczyłem Ładę z podniesioną maską i klapą bagażnika, przed ładą rozstawiony trójkąt i gość machający rozpaczliwie ręką. Zatrzymałem się... okazało się, że to jacyś przyjaciele z rumunii czy jakiegoś innego podobnego kraju (facet i dwie starsze kobiety). Najpierw facet zaczął płakać, że brakło paliwa. Zaoferowałem, że podholuję do stacji, na co on, że po co mu stacja, skoro brak kasy. Ale szybko znalazł rozwiązanie na wspomniany brak kasy - zawołał baby siedzące w Ładzie i się zaczęło..... Naskoczyły na mnie, żebym kupił jakieś złote pierścionki, albo złote łańcuchy, albo siakieś kieliszki... koszmar. Jak kategorycznie odmówiłem kupna czegokolwiek, to mało co mnie nie pobili. Wsiadłem do samochodu i pojechałem żegnany różnymi "gestami przyjaźni". Od tamtego czasu bardzo dokładnie przyglądam się rejestracji zanim się zatrzymam. pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Polacy to jednak kochany naród... [dlugie, ale moze docz ytacie...]
Marek Monikowski napisał(a): Ja kiedyś na trasie zobaczyłem Ładę z podniesioną maską i klapą bagażnika, przed ładą rozstawiony trójkąt i gość machający rozpaczliwie ręką.
Na trasie z Kurnika do Poznania, na dwupasmowej jezdni przedzielonej pasem zieleni widzialem Merca z otwarta maska i rodzinka probujaca zatrzymac samochody - od razu bylo widac ze byli narodowosci rumunskiej. Kilka km dalej po drugiej stronie (pasie przeciwnego ruchu) stal takze merc i druga rodzinka probujaca zatrzymac samochody. Zakladam sie ze napewno byli to znajomi. Zatrzymałem się... okazało się, że to jacyś przyjaciele z rumunii czy jakiegoś innego podobnego kraju (facet i dwie starsze kobiety).
Lepiej sie nie zatrzymywac kiedy jedziesz sam. Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: rzecz o przepisach, pasach i kierowcach (crosspost)
On Tue, 30 Mar 2004, Rafal Janica wrote: jako, ze nadal nie zamierzam wymuszac pierwszenstwa na pasach jadac rowerem, martwi mnie, ze moje zatrzymanie moze byc przyczyna tragedii, gdy pieszy widzac, ze sie zatrzymuje wkroczy na jezdnie prosto pod kola mordercy...
Swego czasu przezylem podobna sytuacje jadac samochodem. Jechalem lewym pasem. Zblizajac sie do przejscia zauwazylem starsza kobiete, ktora zamierzala przejsc z lewej na prawa strone drogi. Oczywiscie zatrzymalem sie - i w tym momencie zobaczylem w lusterku pedzacego "Maluszka", ktory nie zmieniajac predkosci zjechal na prawy pas z wyraznym zamiarem ominiecia mojego auta. Zrobilo mi sie doslownie goraco, bo szacujac jego predkosc oraz predkosc przechodzacej akurat przed maska mojego auta kobiety stwierdzilem, ze Maluszek "trafi" ja dokladnie w chwili, gdy ta zza mojego auta wyjdzie. Trudno jest opisac to poczucie kompletnej bezsilnosci, kiedy _wiesz_ o tym, ze za chwile dojdzie do wypadku ale nie mozesz zrobic nic aby temu wypadkowi zapobiec (dzis mysle, ze moze gdybym wtedy chociaz "zatrabil" to sklonilbym kobiete do zatrzymania i ten ulamek sekundy by ja uratowal). Skonczylo sie niestety zle - pogotowie zabralo kobiete z otwartymi zlamaniami obu podudzi do szpitala. "Maluszkiem" kierowala mloda dziewczyna. Nie zgadniesz, jakie byly jej pierwsze slowa skierowane do mnie po tym zdarzeniu: "tylko niech pan nie mowi policji jak to bylo". Az mnie prawie krew zalala!!! Niestety - idiotow na naszych drogach nie brakuje...
Pozdrawiam :) W.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Za kierownicą karetki pogotowia
Tak, praktyczne. W życiu, nigdy. Temat jest zbyt skomplikowany.
Wcale nie jest. Wystarczy znac podstawy i przelamac bariere psychiczna zeby czlowiek doczekal zywy przyjazdu karetki. Jakis czas temu zmarl moj kolega z LO - byl w miescie, nagle sie przewrocil, przestal oddychac, a przechodnie nie zdolali zrobic nic innego jak zadzwonic na pogotowie i sie gapic. A to wlasnie byl klasyczny przyklad, kiedy, przy pewnej dozie szczescia, mozna bylo uratowac czlowieka prosta jak konstrukcja cepa reanimacją BTW, kiedys reanimowalem starsza kobiete w hipermarkecie, oczywiscie pelno gapiow, przyszedl strazak zatrudniony przez hipermarket, myslalem ze mi pomoze, ale chlop ze stresu zapomnial chyba jak sie nazywa. Za to pojawil sie tam "glowny ochroniarz" i w trakcie reanimacji zazadal ode mnie zabrania tej kobiety do jednej z bocznych "alejek", bo "ak na srodku to jak to wyglada".... Myslalem ze wstane i mu skopie tylek :| Ale najlepsze - delikwentka po paru minutach zaczela wracac do zycia, troche jeszcze zamroczona powiedziala do dziewczyny na wrotkach: "ale niech mi pani odlozy ten komplet garnkow w promocji, bo wykupia" :)))))))
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: "Ty glupia kobieto!"*
"Wojciech Borczyk" <b@moon.astro.amu.edu.plwrote in message
On Thu, 11 Jan 2001, Magdalena W. wrote:
| Masz troche racji. Staram sie, o ile to jest mozliwe, rzucic okiem w | lusterko czy ktos za/obok nie leci szybciej niz ja, zanim sie zatrzymuje | zeby kogos przepuscic. Bo wlasnie raz mialam podobna sytuacje jak | Konrad, kiedy w centrum miasta facet "dmuchnal" obok mnie lewym pasem, a Nigdy nie zapomne pewnego zdarzenia, w ktorym uczestniczylem sporo lat temu w Warszawie. Jechalem ul. Krolewska w strone Krakowskiego Przedmiescia. W pewnym momencie zauwazylem starsza kobiete, ktora probowala wejsc na pasy - to robila krok naprzod, to znow cofala sie.
[cut] Moim zdaniem mimo wszystkich plusów takiego zachowania ( kultura na drodze, itd. ) nie nalezy wpuszczac pieszych na droge, jesli sami nie potrafia jej bezpiecznie przekroczyc, a na drodze jest jako-taki ruch. W 99% przypadków, jakie ja mialem, takie zachowanie konczy sie tym, ze ja co prawda sie zatrzymam, ale delikwent lecacy pasem obok juz niestety sie nie zatrzyma - na szczescie piesi dochodza do polowy drogi i patrza, czy drugim pasem cos nie jedzie. Sam kiedys z kolega cudem uniknalem rozprasowania sie na szybie samochodu marki Zuk, gdy w Gliwicach, przy dosc duzym tloku i trzypasmowej drodze na dwóch pasach auta zatrzymaly sie, aby puscic pieszych ( dwa TIR-y ), a my, wychodzac zza tych Tir-ów przystanelismy i w tym momencie przelecial nam tak 20-30 cm przed nosem rozpedzony Zuk. Jurand.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Spotkanie w Krakowie - Kobylanach - Oficjalna lista
Ja. W kilku wariantach. 1. Wariant dwuosobowy (Ja + kobieta mlodsza) 2. Wariant czteroosobowy (Ja + kobieta starsza + kobieta mlodsza + chlop najmlodszy) 3. Wariant pieciosobowy (jw. + chlop sredni). Prawdopodobienstwo poszczegolnych wariantow 1. 80% 2. 10% 3. 10%
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: mistrz tlumaczenia :-)
czarny napisał(a): A ja próbuje rozszyfrować oryginał: kto pomoże? "Ten nosiciel ma czyste koło pędzone przesuwania i daje mu gładką jazdę. Maszyna w tym nosicielu dobrzała od jego poprzedzającego właściciela zatrzymywać i doskonałe każe. Tylko wyraz: SUPRA"
"czyste kolo pędzone" to moze byc jakies kolo zamachowe (free wheel, czy cos). "Maszyna" to w terminologii okretowej "engine" (maszynownia-engine room), chodzilo wiec o silnik. Angielskie "vehicle" to po polsku m.in. "nosiciel", wiec chodzilo o samochod. "zatrzymać" to "retain", ale chyba nie w sensie hamowania, a raczej posiadania. "kazać" to "order" albo "command". "doskonałe" to "good" lub "perfect". "doskonałe każe" oznacza "perfect order" a to oznacza "idealny porządek". :) Myśle ze chodzi o to ze jezdzone przez starsza kobiete (porzedniego wlasciciela), ktora nie zajezdzila silnika ktory jest w idealnym porzadku. Narazie mam ostatnie zdanie : jednym słowem Supra (tylko wyraz Supra).
"Only word: Supra" ;)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Odp: Jazda w Polsce
Jakie sa obecne reguly jezdzenia po Polsce?
Ruch lewostronny
Spodziewaj się zapchanych i dziurawych dróg, drogówki żyjącej z łapówek, i niezliczonych szeregów niedzielnych kierowców ;-)
taaaa, Ze względu na te dziury w drodze, zostaw samochód przed granicą naszego kraju. A policja może Cię zatrzymać nawet jak będziesz szedł chodnikiem w Częstochowie i zarządać łapówki za przekroczenie prędkości na autostradzie pod Krakowem( oczywiście Ty jechałeś z maksymalną dopuszczalną prędkością). wszyscy poruszają się konnymi zaprzęgami, środkiem jezdni chodzą starsze kobiety owinięte w chusty z wiklinowym koszem pełnym jajek przewieszonym przez ramię,
Czy np. mozna zostawic samochód w centrum miasta i byc pewnym ze bedzie tam stal przez 3 godziny (parking niestrzezony)?
najlepiej zostaw samochód w centrum Krakowa. polecam wjazd na dzidziniec Wawelu. I niedystkretne pytanie: dlaczego na parkingu niestrzeżonym?
Pewnym to możesz być jedynie przez 3 minuty ;-)
Na stacjach benzynowych z dystrybutorów leci mieszanka wody i etyliny, z przewagą wody. pompiarze dosypują do etyliny piach i sól. Do etyliny dolewają olej napędowy. A dystrybutory tak sa wyskalowane, że pokazują 50 litrów w czasie, gdy do baku wleciało tylko 4.55654 litra. Pozostali użytkownicy dróg są wyposażeni w kije bejsbolowe do egzekwowania pierszeństwa przejazdu.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: BMW a grupowicze
Hej Chcialbym zaowazyc, iz na grupie pojawiaja sie niesmaczne wcinko dot parki BMW. Sa to sprawy bzdurnego laczenia BMW z popularnym okresleniem dresiarzy, czyli ludzi nielubianych przez wieksza czesc spoleczenstwa. Jednach sadze, iz sprawa wyglada tak: Ci ktorzy oczerniaja lebsze marki samochodow poprostu nie maja dosc pieniedzy by takie auto sobie kupic. Ale czy musi byc tak, ze jesli komus zal dupe sciska, ze go nie stac to musi takie brednie wypisywac. Jak ktos ma lub mial jakas przyzwoita Bume to wie jakie sa tego konsekfencje, wysokie oplaty ubezpieczeniowe, kuze koszty eksploatacji - duze zuzycie paliwa, dosc drogie czesci zamienne typu klocki. No ale za jakosc trzeba placic. Jesli daki dres (w moim rozumieniu to typowy zlodziejaszek i wiekszy lub mniejszy kryminalista) zarabia na zycie kradnac np radia samochodowe, okradajac starsze kobiety ze smiesznych emerytur to czy naprawde takiego stac na BMW? Ja sadze, ze nie. Co jeszcze...tu sprawa do adminow Czy naprawde nie da sie cos zrobic z zazwyczaj mlodymi grupowiczami, ktorzy wchodza na grupe i wyzywaja kogos badz odpisuja zlosliwie na posty? "Compact Full Opcja to ta z dresem i kapciami?" Nie bede duzo szukal, napewno znajdzie sie cos takiego w odpowiedziach na moj post. Spotykalem sie z tym zjawiskiem na wielu grupach i bardzo mi sie to niepodoba. Pozdrowienia
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: BMW a grupowicze
Jednach sadze, iz sprawa wyglada tak: Ci ktorzy oczerniaja lebsze marki samochodow poprostu nie maja dosc pieniedzy by takie auto sobie kupic.
nie gadaj bzdur, bo nikt nie "oczernia" marki BMW, tylko drechow, ktorzy b. lubia te samochody.
Jesli daki dres (w moim rozumieniu to typowy zlodziejaszek i wiekszy lub mniejszy kryminalista) zarabia na zycie kradnac np radia samochodowe, okradajac starsze kobiety ze smiesznych emerytur to czy naprawde takiego stac na BMW? Ja sadze, ze nie.
Drech pozostanie drechem zawsze, nawet jak zmienil specjalizacje z kradziezy sprzetu audio na handel narkotykami itd. hehe.
Co jeszcze...tu sprawa do adminow Czy naprawde nie da sie cos zrobic z zazwyczaj mlodymi grupowiczami, ktorzy wchodza na grupe i wyzywaja kogos badz odpisuja zlosliwie na posty? "Compact Full Opcja to ta z dresem i kapciami?"
Tobie mozna dac co najwyzej plonka za bledy ortograficzne hehe A na powaznie: od normalnych wlascicieli BMW mozna chyba oczekiwac, ze beda patrzeli na te przesady z przymruzeniem oka.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: BMW a grupowicze
"Trempes" <trem@by.onet.plnapisał Jesli daki dres (w moim rozumieniu to typowy zlodziejaszek i wiekszy lub mniejszy kryminalista) zarabia na zycie kradnac np radia samochodowe, okradajac starsze kobiety ze smiesznych emerytur to czy naprawde takiego stac na BMW?
-W przypadku "tych" ludzi nie istnieje pojęcie serwis samochodu. Istnieją, za to pojęcia: wędka, przewał, dziupla i opchnięcie łosiowi.
Ja sadze, ze nie.
Innymi słowy człowieka, który jeździ cudzym samochodem nie obchodzi jego stan techniczny.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kobieta za kierownica
Rozumiem, że kobieta jest ostrożna i jej celem jest dojechać do domu z zakupami, lecz wielu mężczyzn właśnie element ryzyka i przyjemności z jazdy (raczej szybkiej niż wolnej) uważa za pasjonującą cechę jazdy samochodem.
Moim celem jest dojechac do domu z zyciem, szczegolnie jesli jade sluzbowo maluchem majac w kabinie glosnosc techno-party i 110 na liczniku. Zdaje sobie sprawe ze w tych warunkach kazde pofolgowanie sobie moze sie skonczyc zeskrobywaniem z jezdni. Ale dazenie do jak najplynniejszej jazdy jest rownie pasjonujace jak slalom miedzy kapelusznikami. Nie lubie tych kierowcow, ktorzy uwazaja ze wlasnie oni jada najsluszniej i dlatego wszyscy musza sie do nich dostosowac. Kapelusznicy i baby hamuja ruch; dresiarze przejechaliby po dachach tych co sa z przodu. Myslenie jest zawsze to samo - JA jestem najwazniejszy. Niestety, baby i kapelusznicy stwarzaja mniejsze zagrozenie niz dresiarze. Aha, w moim rozumieniu baba = kobieta jezdzaca jak opisalem. Czesto widuje kobiety (starsze i mlodsze) tak czujace jazde, ze czapki z glow!
Pozdrowienia
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Moherowy beret na pasach.
| Może i weszła Ci bezpośrednio przed pojazd, ale choćbyś się zaparł to i | tak tego nie udowodnisz.
Ślady hamowania zaczynające się tuż przed przejściem wiele by pomogły. Poza tym tam było wielu ludzi którzy czekali, więc świadków by nie brakowało.
Zwłaszcza tych, którzy by powiedzieli "jechał jak wariat i nawet nie zwolnił, żeby przepuścić starszą kobietę" Jacek "Plumpi"
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Niewesola sytuacja pytanie ?
Sun, 20 May 2001 18:27:36 +0200 "emarcin" <emar@polbox.com napisał(a): Kilkakrotnie sam pouczalem "mistrzów" jednosladów w sprawie przejezdzania przez przejscie i zgadzam sie, ze byc moze do wypadku by nie doszlo gdyby dziewczyna nie pokonywala przejscia w w/w sposób.
Obawiam się, że fakt jazdy na rowerze nie miał wielkiego wpływu na wypadek. Na moich oczach taki 'miszcz' skosił starszą kobietę która wyszła zza autobusu (autobus ją przepuszcza, bo szła po pasach). ZZa TIRA tak samo nie widać rowerzysty, co pieszego. I tak samo w momencie wyjścia (wyjechania) pieszego (rowerzysty) zza przeszkody nie ma czasu ani miejsca na zahamowanie....
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jednego debila mniej
Rafał "SP" Gil napisał(a): Jeśli decydujesz się na motorek ala ścigacz to nie po to by jeździć (nawet cywilnie) 110 km/h ... Jeśli decydujesz się na jazdę z prędkością 200 km/h - nie ma opcji - refleks trzeba mieć mega szybki.
Jeśli jeździsz po okolicach, gdzie inni jeżdżą 250 i nie mają refleksu - też podejmujesz pewną decyzję.
to polecam panom motocyklistom w ścigaczach, żeby sobie wzięli te 200-250 i polecieli nimi w kosmos, a nie po publicznych drogach robili zagrożenie. jestem zamiłowanym motocyklistą, pierwsze moje zdane prawko to 'A', ale jak patrzę na idiotów, którzy na każdym kawałku prostej w moim mieście piłują motocykl na maksa, to nie mogę ich w jakikolwiek sposób tolerować. jeden ze ścigających idiotów zabił na ścigaczu starszą kobietę, która przechodziła na zielonym - było to 100m ode mnie. kolejny koleś zabił się (na szczęście sam), podczas ostatnich wyścigów na 1/4 mili, w okolicy miejsca imprezy. znam mnóstwo nieodpowiedzialnych kierujących, którym nie powinno dawać się prawa jazdy na takich maszynach. oczywiście musimy ich tłumaczyć brakiem refleksu..., a może by tak ich zachowanie wytłumaczyć tym, że mają sportowe ubiory, sportowe silniki o sportowych parametrach, tylko że jeżdżą po NIE SPORTOWYCH drogach, zwłaszcza w Polsce. ps. moje zdanie odnosi się w 99% do właścicieli motocykli wyścigowych. wielbiciele innych typów motocykli są zdecydowanie bardziej normalni.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Plaga pijanych kierowców na polskich drogach
Jacek wrote: Nie znam osobnika o podanym nazwisku ani jego prac. Jacek PS. nadal nie podajesz, skąd czerpiesz swoją antyteorię o tym, że na powstrzymanie się od popełnienia czynu zabronionego wpływa surowość kary a nie jej nieuchronność
Nigdzie nie napisałem, że cokolwiek ma mieć wpływ na powstrzymanie się od popełnienia czynu zabronionego. Często ma wpływ. Jednak kara po prostu ma karać, nie ma odstraszać, resocjalizować i.t.d. bo to nie jest głównym zadaniem kary.
A Marian Filar (prof.) to znany karnista, często go pokazują w telewizji. W sumie występuje jako tzw. expert. Jeżeli dziennikarz chce pokazać polityczną poprawność to pokazuje Mariana Filara; a jak chce pokazać sprawiedliwość to pokazuje krzyczący lud "kara śmierci" i tłum starszych kobiet szarpiących za bramę...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kierowcow-balwankow
On Sat, 8 Feb 2003, Profesor wrote: Mój ojciec kiedyś siedział w samochodzie (był pasażerem), który sie zatrzymał przed pasami. Na pasy weszła dziewczyna. W momencie kiedy mijała jego samochód jakiś wariat ogniem minął ich. Niestety trafił tą dziewczynę, a ją odbiło przed nich. Makabra. Nie przeżyła tego wypadku.
Pare ladnych lat temu mialem watpliwa przyjemnosc uczestniczyc w bardzo podobnym zdarzeniu. Rzecz miala miejsce w DC. Zatrzymalem sie przed przejsciem zeby przepuscic starsza kobiete wchodzaca na pasy, spojrzalem w lusterko i zobaczylem za soba jadacego ze pora predkoscia bialego "Maluszka". Widzialem, ze zaczyna mnie omijac i juz kilka sekund przed wypadkiem wiedzialem, ze trafi w ta kobiete dokladnie w chwili, gdy wyjdzie ona zza maski mojego auta... To, co do dzis najbardziej zapamietalem, to bylo poczucie zupelnej bezradnosci wobec nieuchronnie nadchodzacego wypadku... Czlowiek w takich chwilach zupelnie "glupieje" - teraz tak sobie mysle, ze gdym chociazby zatrabil na ta kobiete na pasach, to moze chociaz na chwile by sie ona zatrzymala i nie doszlo by do nieszczescia... Wprawdzie kobieta przezyla wypadek, ale pogotowie zabralo ja z otwartymi zlamaniami obu nog... A z "Maluszka" wysiadla mloda dziewczyna, ktorej pierwsze slowa skierowane do mnie brzmialy "niech pan tylko nie mowi policji jak to bylo"...
Pozdrawiam :) W.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Wyjasnienie Zakaz wjazdu dla chamow
Witam Wojciech Borczyk wrote: Przyjacielu ! Jestem z Poznania. Kilka lat temu w W-wie na ul. Krolewskiej zatrzymalem sie przed przejsciem dla pieszych aby przepuscic usilujaca przejsc starsza kobiete. Jadacy za mna "Maluszek" nawet nie zwalniajac wyminal mnie z mojej prawej strony i uderzyl w kobiete dokladnie w momencie, gdy wychodzila zza maski mojego auta. Maluszek mial warszawskie tablice. Wysiadla z niego mloda, "na oko" dwudziestoletnia dziewczyna. Wiesz jak brzmialy jej pierwsze slowa ? "Niech pan tylko nie mowi policji jak to bylo" (!!!). Czy na tej podstawie moge juz uwazac, ze wszyscy warszawscy kierowcy to potencjalni zabojcy i piraci drogowi ?
Nic dodac nic ujac. A ja czasem widze jak w Lodzi meczy sie jeden z drugim "miszczu ze stolycy", bo ulice dla niego za waskie, a i tramwaj gdzie indziej niz w Warszawie. Nie nalezy uogolniac, a dla plynnosci ruchu obcym nalezy ulatwic poruszanie sie w nieznanym terenie. Choc oczywiscie niektorym powinno sie po prostu zabrac prawko.
Pozdro, Marcin
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Wyjasnienie Zakaz wjazdu dla chamow
Przyjacielu ! Jestem z Poznania. Kilka lat temu w W-wie na ul. Krolewskiej zatrzymalem sie przed przejsciem dla pieszych aby przepuscic usilujaca przejsc starsza kobiete. Jadacy za mna "Maluszek" nawet nie zwalniajac wyminal mnie z mojej prawej strony i uderzyl w kobiete dokladnie w momencie, gdy wychodzila zza maski mojego auta. Maluszek mial warszawskie tablice.
Potwierdzam. Ja beda w Wa-wie jako obcy z pewnoscia jezdze wolniej od miejscowych co spowodowane jest slaba znajomoscia miasta.Osobiscie uwazam ze Warszawiacy nie jezdza tylko zapierdalaja.Kilka razy nawet bylbym stratowany. Mistrzami w tej dziedzinie sa kierowcy autobusow i taksowkarze nie wykluczajac innych grup amatorow sportow samochodowych w centrum miasta. Wobec powyzszego apel do stolecznych kierowcow.....miejcie wzglad na nas przyjezdnych przeciez my nie znamy miasta do perfekcji nie wspominajac o tym ze jest ono wyjatkowo ciulato oznakowane. Ogolnie mowiac w jezdzie warszawiakow niewiele jest techniki poprostu znaja miasto i to jest ich atut.Przyjedzcie na slask to zgniecie na pierwszym skrzyzowaniu ale na pewno nie spotkacie sie z takim chamstwem jak w stolicy. Oczywiscie w mojej wypowiedzi jest wiele generalizowania, ale niech ci warszawiacy ktorzy zachowali jeszcze kulture jazdy maja pretensje do pozostalych - hamow - bo tych jest jednak wiekszosc.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wrrrr..! pieniądze z ubezpieczenia, koleś mnie uderzyl i zwiał...
nie bardzo rozumiem :/
Zignoruj, tutaj panuje taki dziwny zwyczaj, ze jak sie nie ma nic do powiedzenia a koniecznie trezba zablysnac to odwoluje sie uparcie do nudnego juz konfliktu spolecznego na p.m.s. Ja ci moge powiedziec cos w temacie czasu trwania - u mnie w miare podobna sprawa ciagnela sie ponad rok. Skoro byl na tyle "sprytny" oddalajac sie z miejsca zdarzenia a mysle, ze liczyl sie z faktem, ze zglosisz to na policje to mysle, ze teraz rowniez moze cos mocno kombinowac i gdy stawi sie na wezwanie nagle okaze sie, ze to ty piratowales po parkingu rozjezdzajac male dzieci i starsze kobiety a jego kolega bedzie mu pilnie kibicowal.
Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wrrrr..! pieniądze z ubezpieczenia, koleś mnie uderzyl i zwiał...
Ja ci moge powiedziec cos w temacie czasu trwania - u mnie w miare podobna sprawa ciagnela sie ponad rok. Skoro byl na tyle "sprytny" oddalajac sie z miejsca zdarzenia a mysle, ze liczyl sie z faktem, ze zglosisz to na policje to mysle, ze teraz rowniez moze cos mocno kombinowac i gdy stawi sie na wezwanie nagle okaze sie, ze to ty piratowales po parkingu rozjezdzajac male dzieci i starsze kobiety a jego kolega bedzie mu pilnie kibicowal.
hehe... no tak tylko czemu to ja wezwalem policje a nie on... mowisz ze w miare podobna sprawa trwala rok, czy u Ciebie wszystko szlo gładko i trwało rok, czy też tamten starał sie zrobic z Ciebie winnego?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wrrrr..! pieniądze z ubezpieczenia, koleś mnie uderzyl i zwiał...
On Wed, 29 Jun 2005 06:32:33 +0200, kubelt wrote: | nie bardzo rozumiem :/
Zignoruj, tutaj panuje taki dziwny zwyczaj, ze jak sie nie ma nic do powiedzenia a koniecznie trezba zablysnac to odwoluje sie uparcie do nudnego juz konfliktu spolecznego na p.m.s.
Nie ma zadnego konliktu - mialbys granade to nie zal by ci bylo wlasnego lakieru, a straty u niego bylyby wieksze niz u ciebie :-) Ja ci moge powiedziec cos w temacie czasu trwania - u mnie w miare podobna sprawa ciagnela sie ponad rok. Skoro byl na tyle "sprytny" oddalajac sie z miejsca zdarzenia a mysle, ze liczyl sie z faktem, ze zglosisz to na policje to mysle, ze teraz rowniez moze cos mocno kombinowac i gdy stawi sie na wezwanie nagle okaze sie, ze to ty piratowales po parkingu rozjezdzajac male dzieci i starsze kobiety a jego kolega bedzie mu pilnie kibicowal.
Jak sie policjantom zechce to go tak postrasza ze mu sie odechce.
J.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Uwaga na obwodnice w Jaworznie!!!(dlugie)
Witam serdecznie Radze uwazac wszystkim ktorzy korzystaja z nowej pseudo-obwodnicy w moim miescie. Istnieje ona troche ponad miesiac a juz bylo kilka kolizji i 2 wypadki smiertelne w ciagu 2 dni od otwarcia. Ludzi jezdza na pamiec a do tego nie patrza na znaki i na linie na jezdni. Wczoraj o malo co jeden dzidek w SC nie wpakowal mi sie pod kola - zatrzymalem sie jakies 5/10 cm od jego maski. Jak zwrocilem owemu kapelusznikowi uwage,ze zmienily sie znaki i organizacja ruchu to starszy Pan stwierdzil,ze jego to nie obchodzi bo dawniej to ta a ta ulica byla glowna:-(((( Pozniej probowalem wyjasnic owemu osobnikowi,ze zolty odwrucony trojkat to USTAP PIERSZENSTWA a rab to DROGA GLOWNA-ale niestety nie udalo mi sie. Najgorsze byly 2 stare kobiety siedzace z tylu SC-najwiecej mialy do powiedzenia i okropnie przeklinaly:-((( Normalni rece mi opadaja jak sie z czyms takim spotykam-mialem zadzwonic na policje ale niestety nie mialem czasu. Jak ruszylem to SC zajechalo droge Polonezowi,ktory stal za mna. Pozdrawiam i nie zycze spotkania takich kierowcow na drodze. ps.Jakie dobre zarowki do Punto I-jakies dobrze swiecace zamienniki,co polecacie z H4?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Samsung SGH C-300 - prosba o pomoc
Kupiłem wczoraj dwa takie telefony dla teściowej i ciotki. Głównym wymogiem przy kupnie była wielkość czcionek na ekranie (starsze kobiety ze słabszym wzrokiem). Chciałem ustawić blokadę klawiatury ale trzeba wpisać stare hasło (czyli według mnie jakieś fabryczne) ale w instrukcji nie ma na ten temat żadnego słowa albo ja też już nie dowidzę!:))) Ktoś mógłby mi pomóc?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Co z tym zrobić ?
Oto co mi się przyrtafiło: Leżę sobie spokojnie i dzwoni mi telefon, numer się pięknie wyświetla. Odbieram, a tam: "Odrąbiemy Ci głowę, już nie żyjesz" i masa podobnych "obiecanek". Głos młody, więc ja twardo, że może mnie z kimś pomylił i że takie groźby są karalne i zaraz dzwonię na policję. Padło "Ciao" i ten ktoś się rozłączył. Czekałem 1 minutę i dzwonię pod ten numer, odbiera kobieta starsza. Przedstawiłem jej sytuację i mówię, że rano zgłaszam ten cały fakt na policję. Ona się tłumaczy, że to biuro i ona dopiero co weszła i nie możliwe, żeby ktoś korzystał z tego numeru. Ja grzecznie, lecz twardo, że mimo to zgłaszam ten fakt na policję i niech oni wyjaśnią cała tą sytuację. Spokojnie odkładam słuchawkę. Nie minęły 3 minuty i znów telefon z tego samego numeru. UWAGA Dzwoni mój "oprawca". "Przepraszam, ja chciałem do kolegi zadzwonić i go nastraszyć, Pan ma 7 na końcu a on 8 i mi się pomyliło". Ogólnie non stop przepraszanie i wielki smutek... Co Wy, Szanowni Grupowicze, zrobilibyście na moim miejscu ? Dodam, że ta kobieta (matka ???) byla bardzo zdenerwowana :-) Coś mi się zdaje, że oboje mieli w tym udział, a gdy się spostrzegli, że pomylili numer musieli to odkręcić... Może ktoś im nie oddał pieniędzy i wzięli się za odzyskiwanie długów ? Czekam na Wasze opinie.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: bilet SMS
"semp" <semp_REMOVE_TH@semp.prv.plwrote in message
| Ręka w kieszeni na klawiszu "wyślij". I już dajesz radę. Po pewnym czasie by cie to o nerwice przyprawilo
Nerwicę? Mnie, studenta!? ;-) Smutna prawda jest taka, że za brak biletu płacą zazwyczaj dzieciaki albo starsze kobiety. Młodzi ludzie w moim wieku albo ignorują kanara, albo wysiadają niezatrzymywani na najbliższym przystanku.
PS: kupuję miesięczny Tomek Z.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z ostatnich dni...
Witam! Jako, ze dzis byl ten dzwon w Lodzi, to male uzupelnienie z ostatnich dni z W-wy. W zeszla srode (28.01.) doszlo to tragicznego wypadku na przejsciu dla pieszych na skrzyzowaniu Marszalkowska/Swietokrzyska - jadacy w strone Centralnego ikarus #5728 linii 102 przed godz. 10:00 potracil smiertelnie starsza kobiete, ktora nie wiadomo w jaki sposob "wslizgnela sie" pod trzecia os... :-( W sobote (31.01.) z kolei dwa tramy trzasly sie na skrzyzowaniu Grojecka/Banacha. Ktorys z motorowych wymusil pierwszenstwo, bo tramwaje zderzyly sie kabinami podczas proby wjazdu na wspolny tor: 29 wyjezdzalo z Banacha (105Na 1284+1283 z R-3), a 7 jechala od strony Okecia (105Na 1002+1007 z R-1). Wypadek mial miejsce kolo poludnia, usuwanie skutkow trwalo ponad 2 godziny. Wagon 1284 wykoleil sie. Reszta strat na razie nieznana :) Dzien pozniej (01.02.) doszlo do kolejnego zderzenia na lewoskrecie. Jadacy w strone Bemowa sklad 13N 732+731 (linia 13) na ul. Kaweczynskiej walnal w drugi wagon jadacego w strone Bazyliki tyrystora 2024+2025 linii 7, poniewaz motorowy 13-ki nie zauwazyl przestawionej w lewo zwrotnicy po skladzie, ktory chwile wczesniej zjechal do R-2. Wagon 732 wykoleil sie. Reszta zniszczen takze jeszcze nieznana ;) Aha, co do woz-w-woz z 26.01., to wiadomo juz ze 1050+1047 walil w zoliborskiego 1214+1215. Bardziej ucierpial 1050. Chyba tyle z ciekawszych zdarzen...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z ostatnich dni...
"Lipton" <lipto@poczta.onet.plwrites: Centralnego ikarus #5728 linii 102 przed godz. 10:00 potracil smiertelnie starsza kobiete,
Chyba jednak okreslenie "przejechal" bedzie tu niestety wlasciwsze...
W sobote (31.01.) z kolei dwa tramy trzasly sie na skrzyzowaniu Grojecka/Banacha. Ktorys z motorowych wymusil pierwszenstwo, bo tramwaje
Czy sygnalizacja dzialala?
MJ
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljakub791.xlx.pl
Strona 3 z 4 • Wyszukano 321 rezultatw • 1, 2, 3, 4
|