Ogldasz odpowiedzi wyszukane dla hasa: Spółka Akcyjna
Temat: mBank to nowy bank czy tylko usluga handlowa BRE ?
| Ale jest ten mBank bankiem czy usluga bankowa. | Bo tutaj nie ma zmilowania. | Sam Bre Bank S.A. nazywa mBank bankiem .
| Czy mBank to spolka akcyjna ? | Czy mBank dostal licencje na prowadzenie uslug bankowych ? | czy ma wlasny zarzad , akcjonariuszy ? | Ale jestes upierdliwy czy handlo i millennium to tez spolka akcyjna? to sa | piony detaliczne czytaj odrebna struktura organizacyjna z wlasnym zarzadem | jednak podlega wlascicielom czyli BH i BIG To wyjasnij zatem skad wlasne zarzady w pionach detalicznych ? Zgodnie z kodeksem handlowym organami spolki akcyjnej znaczy banku sa : zarzad rada nadzorcza zgromadzenie akcjonariuszy
poczytaj dokladnie KH, w SA musi byc jeszcze komisja rewizyjna, 5 osób
zarzad ma prezesa zarzadu (jednoosobowo) rada nadzorcza ma prezesa rady nadzorczej (jednoosobowo)
znow KH, przewodniczacego a nie prezesa
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: mBank to nowy bank czy tylko usluga handlowa BRE ?
| To wyjasnij zatem skad wlasne zarzady w pionach detalicznych ? | Zgodnie z kodeksem handlowym | organami spolki akcyjnej znaczy banku sa :
| zarzad | rada nadzorcza | zgromadzenie akcjonariuszy poczytaj dokladnie KH, w SA musi byc jeszcze komisja rewizyjna, 5 osób | zarzad ma prezesa zarzadu (jednoosobowo) | rada nadzorcza ma prezesa rady nadzorczej (jednoosobowo) znow KH, przewodniczacego a nie prezesa
nie wiem jak handlo ale zmylenium nie ma własnego zarządu tylko dyr zarządzającego z zarządu big'u kawu
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Fundacja m@lwini
Christopher R Robak wrote: Najlepiej sprawdzic plec metoda papieska, wsadzajac lape pod sukienke( rowniez duchowna niegdys, w czasie konklawe, na specjalnym krzesle z dziura od spodu, ale juz nie w XX wieku). A i ta metoda moze zawiesc bo ja widzialem tutaj jeszcze golonego chlopa ale juz bez jajek, ktory wlasnie czekal na uzdatniajaca go do zawodu kurtyzany operacje. Wiec, bardzo byc moze, nasza Malwinka ciula na taka operacje? Jak to sie spiewalo po studencku, za moich czasow, ta Malwine? Hej dziewczyno, Hej niebogo Jakies wojsko pedzi droga Schowaj zegarek, cipka na klodke Skryj sie, skryj! Strzez sie tego co na przedzie Z budzikiem na szyi jedzie Oficyjera, strzez sie strzez! A on a na to tak odpowiada: Ja myslalam ze to smieci Ze to droga gowno leci A to sowieci, sowieci, sowie-i-ci! Jacek, tez tak spiewales? fatso
Podziwiam Cie, ze masz czas na spiewanie. U mnie czasu brak Zakladanie spolki akcyjnej to ciezka praca. Skowronki beda nam spiewaly gdy za rok wejdziemy na Wall Street. J.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: konto dla studenta
Sorki za OT, ale Artur napisał(a): Nie ma PeKaO, jest Pekao S.A. (żubr) i PKO (skarbonka).
No już bez przesady!!! A jeśli już, to "i PKO BP SA".
Ale ile można... Przecież wiadomo, że jak ktoś napisał PeKaO, to chodziło mu o Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (posługującego się - wedle statutu - skrótem Bank Pekao S.A., a wg zasady tworzenia skrótowców: Bank PKO SA czy też BPKO SA), a nie o Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski S.A. (w skrócie PKO BP SA). Uff... Marek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: konto dla studenta
Marek napisał w swoim mailu z Sun, 29 Aug 2004 13:07:05 +0200: | Nie ma PeKaO, jest Pekao S.A. (żubr) i PKO (skarbonka). No już bez przesady!!! A jeśli już, to "i PKO BP SA".
W skrócie w mowie potocznej "PKO" tak jak BRE Bank w skrócie na grupie zwany jest "BRE" (a nie "BREB" wg zasady tworzenia skrótowców) albo Bank BPH to w skrócie "BPH" (a nie "BBPH" w zasady tworzenia skrótowców). Ale ile można... Przecież wiadomo, że jak ktoś napisał PeKaO, to chodziło mu o Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (posługującego się - wedle statutu - skrótem Bank Pekao S.A.,
Nie wiem czy wiadomo, Pekao i PKO rozumiem, a PeKaO to jest zupełnie po środku. Co więcej uważam że autorowi pytania chodziło o PKO, bo jak dla studenta to i taniej i więcej bankomatów a obsługa i % na podobnym poziomie. a wg zasady tworzenia skrótowców: Bank PKO SA czy też BPKO SA), a nie o Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski S.A. (w skrócie PKO BP SA).
No ale myśle, że Twój prawie wyczerpujący wykład powinien wyjaśnić wszystkie wątpliwości wszystkich dotyczące nazewnictwa tych banków tylko jeszcze pozostaje wątpliwość co do kropeczek S.A./SA bo czemu PKO BP *SA* i Bank Pekao *S.A.* ?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: konto dla studenta
"Artur A. Surowiec" <Artur.Surow@gazeta.plwrote in message No ale myśle, że Twój prawie wyczerpujący wykład powinien wyjaśnić wszystkie wątpliwości wszystkich dotyczące nazewnictwa tych banków tylko jeszcze pozostaje wątpliwość co do kropeczek S.A./SA bo czemu PKO BP *SA* i Bank Pekao *S.A.* ?
Wg kodeksu cywilnego jedynym dopuszczalnym skrotem spółki akcyjnej jest S.A., a wg slownika PWN obie formy sa poprawne. Ja to stosuje tak, ze w pismach oficjalnych pisze S.A., a w prywatnych tekstach jak mi sie chce.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Po jakim kursie spłaca się kredyt?
K. W. wrote: || Pekao BP, kredyt hipoteczny.....
Nie ma takiego banku :) Ale za to jesteś pierwszy (o kim wiem), który pomylił się w ten sposób. Zawsze w przypadku pomyłki było "PKO SA". ;))
jaki wnikliwy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna, tak lepiej?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Po jakim kursie spłaca się kredyt?
K. W. wrote:
|| jaki wnikliwy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka || Akcyjna, tak lepiej? 1. Nie bierz tego do siebie :) Nie chciałem być złośliwy, pomyłki zdarzają się bardzo często i są powodowane przez dużą zbieżność nazw tych dwóch banków. Jak ktoś nie ma z tematem do czynienia na codzień, to mnie takie rzeczy nie dziwią. 2. Tak, dużo lepiej :)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: iNTELIGO I Warunkowa pomoc dla Bankgesellschaft Berlin
Mozesz rzucic nieco wiecej swiatla...? :)
Spółka Akcyjna ma kapitał akcyjny. Akcjonariusz może co prawda kapitał podnosić/obiżać ale nie jest to tak "chop siup", a poza tym prawo bankowe też wymaga odpowiednich kapitałów i poniżej pewnego poziomu zejść z kapitałem nie można (1 mln euro? - nie pamiętam). Nawet więc gdyby firma-matka upadła to i tak polski bank ma dalej swój kapitał. Może zdarzyć się np, że matka sprzeda akcje córki (np syndyk to zrobi) ale to i tak nie zmienia, że córka będzie miała dalej ten sam kapitał akcyjny.
K. Kowalski
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: >>> mBank i... jak przekonać <<<
BRE Bank S.A. ma całkiem dobre tradycje.
http://www.brebank.com.pl/inwestorzy/index.jhtml?context=17892
11 grudnia 1986 r. umowa zawiązująca spółkę pod nazwą Bank Rozwoju Eksportu Spółka Akcyjna została notarialnie podpisana przez przedstawicieli Ministra Handlu Zagranicznego, Ministra Finansów, Narodowego Banku Polskiego, Banku Gospodarki Żywnościowej, Banku Handlowego oraz Banku Polska Kasa Opieki S.A. Jako założyciele Banku wystąpili: 1. 2. 3. 4. 5. Działający w imieniu Skarbu Państwa Minister Handlu Zagranicznego i Minister Finansów - Warszawa, Narodowy Bank Polski z siedzibą w Warszawie, Bank Gospodarki Żywnościowej z siedzibą w Warszawie, Bank Handlowy w Warszawie S.A. - Warszawa, Bank Polska Kasa Opieki SA - Warszawa.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: jak kłamią w BPHaha - długie
Z życia wzięte!! Dla zaspokojenia Waszej - Szanowni Grupowicze - ciekawosci, uprzejmie informuje, ze dnia 18.08 br otzrymalem w tej sprawie odpowiedz od "klamczyszki". Zarazem jest to "najdluzsze" pismo z baaaaankuuuuuuuuu jakie kiedykolwiek otrzymalem. Zazwyczaj sa bardziej wylewni. Otoz Pani Dyrektor Beatka.O pisze, ze: " Bank BPH Spolka Akcyjna Oddzial w [ ] uprzejmie informuje, ze dokonalismy korekty Panstwa danych odnosnie zapytan w Biurze Informacji Kredytowej. Jednoczesnie przepraszamy za wszelkie powstale z tego tytulu niedogodnosci. Z powazaniem - tu pieczatka i podpis Pani Dyrektor Beatki.O Calosc na kartce formatu A4 (firmowce banku). Noooo ! Efekt jakis jest. Ale............. I tutaj prosba do Was - jak sprawdzic w BIK-u - bez ponoszenia kosztow - co "klamczuszka" narobila i jak te dane wygladaja po "korekcie". Innymi slowy jakie klamstwa znowu tam znajde. A moze juz nie?? Dla tych, ktorzy nie zechca czytac calosci wyjasniam, ze ostatni raz po info z BIK-u prosilem w sierpniu br a mozna bezplatnie tylko raz na pol roku. Z gory Wam dziekuje i pozdrawiam atik56
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PKO BP kupił Inteligo
Witaj z Wilna Mimo że jestem daleko ale zrozumiałem że to PKO BP kupiło Inteligo a nie PKO S.A. Mam rację ?
BTW: to wszystkie banki sa SA, bo pod wzgledem organizacyjnym sa to Spolki Akcyjne :)
Tak PKO BP SA (reklama z Kowalskim) kupilo Inteligo Potem jest drugi bank PEKAO SA (ten z zubrem w logo) Takze wymawia sie praktycznie tak samo ale pisze sie inaczej i sa to 2 zupelnie rozne banki. Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: WBK24, nowy system w WBK, konta w internecie
Piotr napisał(a) w wiadomości: ... (........) wyszlo na to, ze system ma sporo mozliwosci i tak na dobra sprawe ciezko przewidziec, na ktore opcje bank sie zdecyduje (np. moze dzialac z tokenem ale i
bez). W takiej sytuacji czykamy oczywiscie na system z tokenem !!! Slyszalem swego czasu, ze PPA jest juz prawie gotowy i chyba tylko czekaja az minie slynny sylwester. Czy ktos wie jak bedzie wygladac to rozwiazanie, od kogo je kupia, a moze przygotuja sami?
Sprawdz na stronie PPA Banku (raport nr 54)http://www.ppabank.com.pl/ReportsFrameSetPL.html - 16 XII maja NWZA, a jednym z punktow jest zmiana nazwy na cytuję: FORTIS BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA. Bank może używać także skrótu firmy: "FBP S.A." co oznacza, ze po sylwestrze bedzie to system Fortis Babku a nie PPA *** blad ***
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
I tu moje pytanie , czy jest jakaś odpowiedzialnośc tych ludzi , czy mogę jakoś tych "kompetentnych" pracowników fantastycznego banku jakoś "ukarać" żeby następne osoby wiążące swoje plany z pożyczką nie przechodziły tego co ja.
hej!
dajmy juz sobie spokoj z "urzednikami" bankowymi czy bankami jako "instytucjamii" ... bank to po prostu spolka akcyjna jak inna _firma_ i on jako osoba prawna ponosi odpowiedzialnosc. jezeli nie spodobal ci sie jakis pracownik banku to zglos to do jego przelozonego etc., ale nie powtarzam, to nie jest urzednik panstwowy, ktorego obowiazuje odpowiedzialnosc dyscyplinarna. ukaranie banku w twoim przypadku moze nastapic jedynie przez gre sil rynkowych (sic) i po prostu zrazeni klienci zaczna odradzac innym potencjalnym klientom uslugi danego banku. moze ten mechanizm jest niewidoczny i w przypadku bankow zaburzony z racji ich malej ilosci, ale wierz mi dziala. konrad
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
Dnia Mon, 3 Jan 2005 20:44:18 +0100, Konrad vel Legislator naskrobał(a): dajmy juz sobie spokoj z "urzednikami" bankowymi czy bankami jako "instytucjamii" ... bank to po prostu spolka akcyjna jak inna _firma_
mylisz się bank to nie jest jest jakaś spółka akcyjna bo jakaś spółka akcyjna nie posiada uprawnień wynikających z prawa bankowego - a w szczególności przetwarzania danych osobowych, wystawiania tytułów egzekucyjnych i przeprowadzania czynności bankowych.
i on jako osoba prawna ponosi odpowiedzialnosc. jezeli nie spodobal ci sie jakis pracownik banku to zglos to do jego przelozonego etc., ale nie powtarzam, to nie jest urzednik panstwowy, ktorego obowiazuje odpowiedzialnosc dyscyplinarna.
zgadza sie
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Zmiana nr rachunkow w Inteligo
Pytanie: Czy zmieni się numer mojego rachunku prowadzonego w ramach konta Inteligo? Tak. Ze względu na zmianę banku prowadzącego rachunki w ramach kont Inteligo od 1 listopada 2002 r. zmieni się 10 pierwszych cyfr Twojego numeru rachunku (lub rachunków). Nowe numery rachunków kont Inteligo będą rozpoczynać się od 50 10205558. Dotychczasowego numeru rachunku będziesz mógł używać jeszcze do końca kwietnia 2003 roku. Mimo tego, zachęcamy abyś jak najszybciej zaczął używać nowego numeru i poinformował wszystkich swoich kontrahentów o tej zmianie. Pytanie: Czy będzie okres przejściowy, w którym będę mógł używać starego i nowego numeru rachunku dokonując przelewów z innych banków do Inteligo? Tak. Już od 1 listopada 2002 r. na wszystkich przelewach wychodzących (np. wszystkie płatności, których dokonujesz z konta Inteligo) znajdować się będzie nowy numer, natomiast wszystkie przelewy przychodzące na Twój dotychczasowy numer rachunku (wpłaty) będą obsługiwane jeszcze przez 6 miesięcy (czyli do końca kwietnia 2003). Pytanie: Jak brzmi nazwa banku prowadzącego konta Inteligo? Bank prowadzący konta Inteligo to PKO Bank Polski. Wymiennie stosuje się również nazwę Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna, w skrócie PKO BP SA.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jaki fundusz wybrac?
Witam,
Wiem ze moze troszke OT, ale nie wiem gdzie sie zwrocic o rade. Chcialbym zaczac odkladac cos na emeryture, tak systematycznie i rownomiernie. ok 100-150 pln. Do kogo sie zglosic, jakie towarzystwo itp.? pzdr gm
AEGON Towarzystwo Ubezpieczen na Zycie Spólka Akcyjna (AEGON TU na Zycie S.A.) http://www.aegon.pl/u235/navi/71 Artur Penar mailto:mape@poczta.fm Specjalista ds. Programów Inwestycyjnych AEGON Towarzystwo Ubezpieczen na Zycie S.A.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: przelew na zle konto
In article <bf4489$42@news.onet.pl, drac@hoga.pl says...
| Witam... dalem ciala i poslalem przelew na zle konto... | firma do ktorej nalezalo konto juz nie istnieje w dawnej formie | (prawdopodobnie, albo kilkukrotnie zmienila nazwe i pewnie wiekszosc | udzialowcow...), nie wiem czy konto jeszcze istnieje (ostatnio wplacalem na | nie ok. roku temu), w kadym razie teraz prosza o przesylanie kasy na inne... jeśli konto nie istnieje powinien zostac automatycznie zrobiony zwrot, podobnie jesli zmienila sie nazwa firmy - zgodnie z trescia: "numer rachunku niezgodny z jego brzmieniem"
Hmmm.... no to wtedy musialbys dokladnie wiedziec jaka jest nazwa rachunku no i teraz czy wplata na "Myszka M Mikey" i "Myszka Mikey" to wplata na to samo konto? a co z kontami wspolnymi? Musialbys podawac dokladnie nazwe rachunku, albo np. TP SA .... czy wplata na konto "TP SA" jest rownoznacza z wplata na konto "Telekomunikacja Polska SA" a moze "Telekomunikacja Polska, Spolka Akcyjna"? AP
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: BRE nie lubi mBanku ?
"Karol" <a@bigfoot.comwrote in message
Użytkownik K. Kowalski <kowal@bankier.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:98tbon$82@shilo.silesia.pik-net.pl... | nie chca, zeby np prezes spolki akcyjnej (albo nawet dyrektor finansowy) | minal sie w drzwiach z kims kto zaklada kontu w banku, w ktorym wszystko | jest za darmo. Myslisz ze oni (prezes itd) nie zakladaja kont w mBanku? Karol
Mysle, ze raczej niekoniecznie. Overnight w Fortisie daje na ogol lepsze oprocentowanie od eMaxa, a poza tym mBank jako bank, w ktorym ma sie podstawowe konto jest dosc kiepski. Juz lepiej miec rachunek w banku, ktory daje wiekszosc potrzebnych instrumentow (typu czeki, karty charge albo credit, lepsze warunki dla kredytow gotowkowych - a jesli ktos ma ochote trzymac pieniadze na lokacie, to raczej w wiekszosci bankow uda mu sie wynegocjowac warunki zblizone (lub nawet lepsze) od mBanku (oczywiscie piod warunkiem ze nie jest to kwota rzedu 10k pln ;-) A taki BRE tez prowadzi rachunki dla klientow indywidualnych (private banking) Pozdrawiam, Michal Okonek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: BRE nie lubi mBanku ?
Ale w tak duuuuużym budynku jak w Katowicach możnaby np. otworzyć jedną malutką kasę dla Kowalskiego. Bo skoro BRE nie interesują Kowalscy po co tworzyli mBank ? Chyba że zależy im tylko na pieniądzach Kowalskiego bez oglądania jego samego :-(((
Tommy
Nie, ja tez sie nie zgadzam. Oni maja w BRE w nosie Twoja wplate do mBanku i maja racje. O ile wiem w BRE kazdy klient ma OPIEKUNA itd. Samo prowadzenie konta dla firmy to 140 zl/mies :) Zawsze jest tam milo i kuluralnie, wiec nie chca, zeby np prezes spolki akcyjnej (albo nawet dyrektor finansowy) minal sie w drzwiach z kims kto zaklada kontu w banku, w ktorym wszystko jest za darmo. K. Kowalski
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: BRE nie lubi mBanku ?
Użytkownik K. Kowalski <kowal@bankier.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:98tbon$82@shilo.silesia.pik-net.pl... nie chca, zeby np prezes spolki akcyjnej (albo nawet dyrektor finansowy) minal sie w drzwiach z kims kto zaklada kontu w banku, w ktorym wszystko jest za darmo.
Myslisz ze oni (prezes itd) nie zakladaja kont w mBanku?
Karol
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Visa Classic w PKO SA?????
Jakos nie przypominam sobie, zeby Pekao uzywalo skrotu PKO. PeKaO, to owszem. Ale nie bede sie upierac, moze gdzies, kiedys...
Nadmienię, że Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski ma status prawny spółki akcyjnej - zatem w skrócie PKO BP S.A. - mamy więc i PKO i S.A. Co do PKO i Pekao to nawet wielcy się mylą - na rachunku z TPSA przychodziło mi: Płatne ROR PKO S.A. - oczywiście chodziło o Pekao. Nie czepiajcie się szczegółów OK? MaciejK
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Banki/oddzialy internetowe
   Lukas Bank   marzec 2000 r.
1991r. Powstał Bank Świętokrzyski SA
Sierpień 1998 Zmiana nazwy banku na LUKAS Bank Świętokrzyski SA. Grudzień 2001 Zmiana nazwy. Pełna nazwa banku brzmi LUKAS Bank Spółka Akcyjna. p.s. jest na WWW cześć
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: zjednoczone bankomaty-co to za reklama?
Chcecie to zobaczcie sami
http://www.bankomatyzadarmo.pl/ Dawid
Domain object: domain: bankomatyzadarmo.pl registrant's handle: nsk261193 (CORPORATE) nservers: info.cyfronet.krakow.pl. nms2.bphpbk.pl.[193.108.177.71] nms.bphpbk.pl.[193.108.177.70] created: 2005.09.03 last modified: 2005.09.03 registrar: NASK ul. Wawozowa 18 02-796 Warszawa Polska/Poland +48.22 5231300 i@dns.pl option: the domain name has not option Holder's Contact object: company: BANK BPH SPOLKA AKCYJNA DEPARTAMENT ROZWOJU TECHNOLOGII street: AL. POKOJU 1 city: 31-548 KRAKOW location: PL handle: nsk261193 phone: +48.126187705 last modified: 2004.08.14 registrar: NASK ul. Wawozowa 18 02-796 Warszawa Polska/Poland +48.22 5231300 i@dns.pl Whois database last updated: 2005.09.03
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Szukam przedstawiciela VISA/Mastercard/ Europay/American Express w Polsce
Expert napisał(a) w wiadomości: <36BC76A2.4@friko.onet.pl... | Proponuje "CCPS Group Ltd". Wyglada niezle!!! Co wiecej zrzekam sie | praw autorskich do tego pomyslu.
Bylo niebylo, nazwa jak nazwa, tyle ze Ltd. to nic innego jak Sp. z o.o. i to juz jest naduzycie.
W rzeczywistosci jednak sa firmy, ktore "Ltd." uzywaja w ten sposob, np. Krzak Ltd. s.c. Alojzy Krzaczkiewicz
Predzej CCPS Inc., , oznaczajacy wpis do rejestru korporacji.
To juz sugerowaloby Spolke Akcyjna... Tyle ze CPS Inc. uzywa firma z Florydy,
Mozna jeszcze sprobowac CCPS Plc (bardziej europejskie, tyle ze nie tak chwytliwe jak Inc.)
Dziekuje za cenne uwagi i wspolprace. Obiecuje znizke przy szkoleniu z CCPS (sm).
Bede o tym pamietal, byc moze jak bede mial okazje, rowniez Ci taka znizke zaoferuje.
Pozdr. ---- Kamil <kamil@cheerful,com ,=.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Szukam przedstawiciela VISA/Mastercard/ Europay/American Express w Polsce
| Predzej CCPS Inc., , oznaczajacy wpis do rejestru korporacji. To juz sugerowaloby Spolke Akcyjna...
Nie , rejestrowalem firme w Texasie. Inc. to nic innego jak wpisanie do rejestru korporacji, czyli uzyskanie osobowosci prawnej. Jacek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ruszyl Polbank EFG!!!
Glenn wrote: "One" jakąś stronkę mają? Bo nie chce mi szukać :-P
Pewnie już bardzo niedługo. Oto co mówi "whois" o domenach www.polbank.pl i www.polbank.com.pl:
ABONENT firma EFG Eurobank Ergasias Spółka Akcyjna oddział w Polsce ulica Mokotowska 19 miasto 00-560 Warszawa lokalizacja PL identyfikator hmns131049
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: nigdy wiecej CITIBANKu ;-(((
Karolina Godyń wrote: Przez jakiś tam czas, funkcjonują dwie nazwy.
Bzdura. Nie ma już firmy pod tytułem "Citibank (Poland) Spółka Akcyjna" Oficjalna nazwa dla klientów detalicznych to Bank Handlowy w Warszawie członek Citigroup pion bankowości detalicznej Citibank.... to się chyba nie mieści na czeku?
zmieści się.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: nigdy wiecej CITIBANKu ;-(((
W Fortisie z tego co wiem tez czeki PPaBank są realizowane choć formalnie PPaBanku już nie ma. "Piotr J. Ochwal" wrote: Karolina Godyń wrote: | Przez jakiś tam czas, funkcjonują dwie nazwy. Bzdura. Nie ma już firmy pod tytułem "Citibank (Poland) Spółka Akcyjna" | Oficjalna nazwa dla klientów detalicznych to Bank Handlowy w Warszawie | członek Citigroup pion bankowości detalicznej Citibank.... to się chyba | nie mieści na czeku? zmieści się.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Czy mozna kupic akcje wgpw s.a. ?
adam wrote:
Ręce opadają Adam P.S Expert=Dyletant? a post powinien się zaczynać: jestem nowy dotychczas nigdy nic nie szłyszałem o giełdzie!
Co w tym dziwnego. Czy naprawde tak trudno kupic akcje gieldy zagranicznej ? Gield jest ze 100 w swiecie. Potrzebuja kapitalu tak jak kazda rozwijajaca sie spolka akcyjna. Moze NYSE, czy Wall Street beda drogie, ale mala gielda w malym kraju chyba da sie sprzedac. W koncu to tylko spolka akcyjna i nic wiecej. Skoro gielde towarowa chce kupic wgpw s.a., a gielda towarowa szuka inwestora bedacego gielda z Chicago, to w czym problem. Zatem pytanie: akcje ktorej swiatowej gieldy mozna kupic na rynku /poza rynkiem , gdziekolwiek i czy akcje gieldy moga byc notowane na gieldzie i czy wynik gieldy moze miec wplyw na wartosc jej akcji Kto sie tym zajmowal ostatnio i potrafi powiedziec , jaka jest wartosc wgpw s.a. i czy wzrost indeksu wgpw ma wplyw na wartosc akcji spolki wgpw s.a. i jak ten wplyw zmierzyc ? Jacek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Karta kredytowa Raiffeisen - ciekawa!
| Na www jak byk stoi ze jest 0% - na kredytowej??? | Nie chce mi sie wierzyc ... i uważasz że to jest super atrakcyjny kredyt ? po pierwsze - znajdź ich bankomat po drugie - odsetki od wypłat gotówkowych są naliczane zawsze, poczynając od dnia operacji
Wcale nie uwazam ... Ale na ich www jest jakas kulawa ta TOiP bo tej informacji rowniez tam nie ma ... Zauwazcie, ze to co stoi na www nazywa sie: Tabela oprocentowania, opłat, prowizji i limitów w Raiffeisen Bank Polska Spółka Akcyjna - dla karty kredytowej co w domniemaniu oznacza, ze nie jest to wyciag, zawierajacy tylko niektore OiP ale wszystkie ... W zwiazku z powyzszym Mariuszu pokaz mi gdzie wyczytales o odsetkach od operacji gotowkowych??? Ja nie kloce sie ze ich nie ma ... Doskonale wiem na czym polega dzialanie KK. Pozdrawiam pawgra
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
28.01.2000r. w Dz. U. nr 5 poz. 55 ukazalo sie Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 18.01.2000r. w sprawie przeksztalcenia PKO BP w jednoosobowa spolke akcyjna Skarbu Panstwa pod nazwa Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Panstwowy Spolka Akcyjna. Rozporzadzenie weszlo w zycie z dniem ogloszenia.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
Użytkownik Jaroslaw Andrzejewski <jareka1@dawid.com.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:389d0a0f.7473@10.100.100.4... Wed, 02 Feb 2000 06:32:21 GMT, "Wojciech Sobala" <wsob@polbox.com napisał(-a):
| Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Panstwowy | Spolka Akcyjna. a nie "Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski SA"?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
28.01.2000r. w Dz. U. nr 5 poz. 55 ukazalo sie Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 18.01.2000r. w sprawie przeksztalcenia PKO BP w jednoosobowa spolke akcyjna Skarbu Panstwa pod nazwa Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Panstwowy Spolka Akcyjna. Rozporzadzenie weszlo w zycie z dniem ogloszenia.
A nie przypadkiem: Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski Spolka Akcyjna. ??????
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
Użytkownik Portos <por@vt.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:8799k4$c5@aquarius.webcorp.com.pl... | 28.01.2000r. w Dz. U. nr 5 poz. 55 ukazalo sie | Rozporzadzenie Rady Ministrow z dnia 18.01.2000r. | w sprawie przeksztalcenia PKO BP w jednoosobowa | spolke akcyjna Skarbu Panstwa pod nazwa | Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Panstwowy | Spolka Akcyjna. | Rozporzadzenie weszlo w zycie z dniem ogloszenia.
A nie przypadkiem: Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski Spolka Akcyjna. ??????
Nie, ktos kiedys co przekrecil i poszlo w swiat zle. Teraz pisza dobrze. Karol
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
Wojciech Sobala <wsob@polbox.comwrote: Nadal Bank Panstwowy, sam sie zdziwilem podejrzewajac nawet pomylke w druku :))
Przeciez to jest bez sensu - "Bank Panstwowy" i "Spolka Akcyjna". Komus tam w rzadzie niedobrze na umysle czy co??? Pozdrowienia, Jaroslaw Rafa r@inf.wsp.krakow.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
Użytkownik Jaroslaw Rafa <r@wsp.krakow.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:879qke$kl@info.cyf-kr.edu.pl... Wojciech Sobala <wsob@polbox.comwrote: | Nadal Bank Panstwowy, sam sie zdziwilem podejrzewajac nawet | pomylke w druku :)) Przeciez to jest bez sensu - "Bank Panstwowy" i "Spolka Akcyjna". Komus tam w rzadzie niedobrze na umysle czy co???
A co w tym zlego? Bank musi byc SA.
Karol
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
----- Original Message ----- From: Karol <a@bigfoot.com To: <pl-biznes-ba@newsgate.pl Sent: Wednesday, February 02, 2000 7:06 PM Subject: Odp: Odp: Mamy PKO BP SA
Użytkownik Jaroslaw Rafa <r@wsp.krakow.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:879qke$kl@info.cyf-kr.edu.pl... | Wojciech Sobala <wsob@polbox.comwrote: | Nadal Bank Panstwowy, sam sie zdziwilem podejrzewajac nawet | pomylke w druku :)) | Przeciez to jest bez sensu - "Bank Panstwowy" i "Spolka Akcyjna". Komus | tam w rzadzie niedobrze na umysle czy co??? A co w tym zlego? Bank musi byc SA. Karol
chyba ze jest spoldzielczy :) grendel
-- Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mamy PKO BP SA
[ ciach ] | A nie przypadkiem: | Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski Spolka Akcyjna. ?????? Nie, ktos kiedys co przekrecil i poszlo w swiat zle. Teraz pisza dobrze. Karol
Ponoc faktycznie ma byc Bank Polski, a Rozporzadzenie zostalo zle wydrukowane, posiada poza bledna nazwa jeszcze dwie pomylki i ma byc poprawione.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Czy Citi wycofuje się z Polski?
W dniu 16 marca 2005 r. Zarząd Banku Handlowego w Warszawie Spółka Akcyjna podjął uchwałę w sprawie proponowanego podziału zysku za 2004 rok oraz propozycji wypłaty dywidendy z zysku z lat ubiegłych. Zarząd Banku zaproponował przeznaczyć na wypłatę dywidendy: 1) kwotę w wysokości 414 190 932, 00 zł z zysku za 2004 r., 2) kwotę w wysokości 1 149 804 480,00 zł pochodzącą z zysku z lat ubiegłych przekazaną z kapitału zapasowego i kapitałów rezerwowych. Łączna kwota przeznaczona na wypłatę dywidendy wynosi 1 563 995 412,00 zł. Powyższa propozycja oznacza, że dywidenda z zysku za 2004 r. przypadająca na jedną akcję wynosi 3 złote 17 groszy, zaś dywidenda pochodząca z zysku z lat ubiegłych przypadająca na jedną akcję wynosi 8 złotych 80 groszy. Łączna kwota dywidendy przypadająca na jedną akcję wynosi 11 złotych 97 groszy. Zarząd Banku zaproponował termin ustalenia prawa do dywidendy na dzień 25 lipca 2005 roku oraz termin wypłaty dywidendy na dzień 1 września 2005 roku.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Czy Citi wycofuje się z Polski?
2005-03-18 08:58 (dokładnie), Citi ucieka? wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje: W dniu 16 marca 2005 r. Zarząd Banku Handlowego w Warszawie Spółka Akcyjna podjął uchwałę w sprawie proponowanego podziału zysku za 2004 rok oraz propozycji wypłaty dywidendy z zysku z lat ubiegłych. Zarząd Banku zaproponował przeznaczyć na wypłatę dywidendy: 1) kwotę w wysokości 414 190 932, 00 zł z zysku za 2004 r., 2) kwotę w wysokości 1 149 804 480,00 zł pochodzącą z zysku z lat ubiegłych przekazaną z kapitału zapasowego i kapitałów rezerwowych. Łączna kwota przeznaczona na wypłatę dywidendy wynosi 1 563 995 412,00 zł. Powyższa propozycja oznacza, że dywidenda z zysku za 2004 r. przypadająca na jedną akcję wynosi 3 złote 17 groszy, zaś dywidenda pochodząca z zysku z lat ubiegłych przypadająca na jedną akcję wynosi 8 złotych 80 groszy. Łączna kwota dywidendy przypadająca na jedną akcję wynosi 11 złotych 97 groszy. Zarząd Banku zaproponował termin ustalenia prawa do dywidendy na dzień 25 lipca 2005 roku oraz termin wypłaty dywidendy na dzień 1 września 2005 roku.
A jaki związek ma ta informacja z tytułem posta? Z tego co wiem to dywidendy zasadniczo rosną w tym sezonie...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ochrona danych osobowych ala PKO BP SA
Oto jak ww. bank troszczy się o dane osobowe klientów. Poniżej e-mail, który dotałem dzisiaj. ----- Wiadomość oryginalna ----- Od: "OC1 Poznan" <oc1poz@pkobp.pl Do: <infos@klienci.pkobp.pl; <i@klienci.pkobp.pl; <in@klienci.pkobp.pl; <inte@klienci.pkobp.pl; <i@klienci.pkobp.pl; <ip@klienci.pkobp.pl; <irekbia@klienci.pkobp.pl; <isabelladam@klienci.pkobp.pl; <itab@klienci.pkobp.pl; <ivuko@klienci.pkobp.pl; <iwana_magdzia@klienci.pkobp.pl; <iw@klienci.pkobp.pl; <iwona_rykow@klienci.pkobp.pl; [ciach - tym miejscu kilka tysięcy adresów] <kreci@klienci.pkobp.pl; <krogow@klienci.pkobp.pl; <krol@klienci.pkobp.pl; <krol@klienci.pkobp.pl Wysłano: 20 czerwca 2001 15:02 Temat: Nowy regulamin Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż od dnia 25.05.2001r. nastąpiła zmiana "Regulaminu przekazywania przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski Spółkę Akcyjną informacji o zmianie salda rachunku za pośrednictwem internetu". Wprowadzone zmiany stwarzają możliwość przekazywania informacji o zmianach salda rachunku do skrzynki użytkownika wskazanej przez klienta, funkcjonującej na zewnętrznym serwerze. W przypadku zmiany miejsca odbioru wyciągów prosimy o zgłoszenie się do Oddziału celem złożenia nowej dyspozycji. Jednocześnie informujemy, iż nowy "Regulamin..." dostępny jest na stronie www.klienci.pkobp.pl oraz w placówkach PKO BP SA. ----- Wiadomość oryginalna ----- Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: uznanie dla VE BPH
Jaroslaw Andrzejewski napisał(a): Wed, 24 May 2000 13:33:43 +0200, "tomaszek" <tom@zeto.com.pl napisał(-a):
| 15 dni to sa male miki. W przypadku elektrona PKO BP S.A. termin rozliczenia zdecyduj się: SA czy BP?!
Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski Spolka Akcyjna. Tak sie to badziewie teraz nazywa. Piotr
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: uznanie dla VE BPH
Użytkownik Piotr J. Ochwal <pe@ampr.gliwice.plw wiadomości do grup dyskusyjnych : : Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski Spolka Akcyjna. Tak sie to badziewie : teraz nazywa. Czyli po prostu - duza panstwowa spolka, na ktorej stolki w Radzie Nadzorczej i Zarzadzie politycy dobieraja swoich kolesiow...:-)) Dopoki tak bedzie - bank ten bedzie mial marne szanse rozwoju... DW
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: uznanie dla VE BPH
D.W. napisał(a) w wiadomości: ... Użytkownik Piotr J. Ochwal <pe@ampr.gliwice.plw wiadomości do grup dyskusyjnych : : Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski Spolka Akcyjna. Tak sie to badziewie : teraz nazywa. Czyli po prostu - duza panstwowa spolka, na ktorej stolki w Radzie Nadzorczej i Zarzadzie politycy dobieraja swoich kolesiow...:-)) Dopoki tak bedzie - bank ten bedzie mial marne szanse rozwoju... DW
Jest to moze troche smieszne ale zarazem bardzo charakterystyczne dla wszystkich grup dyskusyjnych: z tematu uznania VE BPH przeszlismy do "polityki kolesiów" w zarządach spółek skarbu państwa. Mi to nie przeszkadza - po co rozpoczynac nowy watek, skoro w aktualnym jest jeszcze tyle do powiedzenia. Tomaszek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: uznanie dla VE BPH
"tomaszek" <tom@zeto.com.plnapisał: | : Powszechna Kasa Oszczednosci Bank Polski Spolka Akcyjna. Tak sie to | badziewie | : teraz nazywa.
| Czyli po prostu - duza panstwowa spolka, na ktorej stolki w Radzie | Nadzorczej i Zarzadzie politycy dobieraja swoich kolesiow...:-)) | Dopoki tak bedzie - bank ten bedzie mial marne szanse rozwoju... | DW Jest to moze troche smieszne ale zarazem bardzo charakterystyczne dla wszystkich grup dyskusyjnych: z tematu uznania VE BPH przeszlismy do "polityki kolesiów" w zarządach spółek skarbu państwa. Mi to nie przeszkadza - po co rozpoczynac nowy watek, skoro w aktualnym jest jeszcze tyle do powiedzenia.
Zauwaz ze bank z tytulu i bank z tresci laczy jedna i ta sama osoba :-) Henia P., ktora pewnie by i zrobila z PKO dobry bank, gdyby nie to, ze 460 sejmowych fachowcow od bankowosci zamierza sie w to wtracac. PG
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiK
Użytkownik Konrad Inglot napisał:
mBanku. A mBank to nie BRE. Uprzedzając dalszą polemikę - PizzaHut i KFC też mają wspólnego właściciela. Tylko co z tego wynika dla końcowego klienta?
Mają te same NIPy? Czy różne? "mBank" jest marką handlową i tylko tym. Cytat z: http://www.mbank.com.pl/images/pdf/umowa_1os.pdf "W dniu......................... pomiędzy BRE Bankiem Spółką Akcyjną z siedzibą w Warszawie, [...] zostaje zawarta: Umowa o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnościowych [...]" wystarczy? pzdr Tomek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiK
"Witek" <wit@po.onet.fiwrites: ... pkobp kupiło __wyobrębnioną__ część (detaliczną) BGB Polska. Pkobp kupiło też IFS.
Co to znaczy "wyodrebniona" czesc BGBP? To nie byla (jedna) spolka akcyjna? W jaki sposob zostalo to podzielone, i jak zostaly podzielone zobowiazania? Bo to nie jest takie proste, wziac i podzielic.
Na pierwszy rzut oka wyglada, ze byc moze klienci Inteligo moga swoje roszczenia kierowac do PKOBP (zamiast do BGBP), ale jakby im sie odwidzialo, to mogliby sie zwrocic rowniez do BGBP (cos jakby solidarna odpowiedzialnosc, ale to jednak cos innego). Nie. Pkobp kupiło część BGB _bez_licencji_. Licencja była im przecież niepotrzebna.
To wlasnie mialem na mysli piszac: "Domyslam sie, ze jeden (BGBP) i drugi (PKOBP) ma te same licencje co poprzednio".
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiK
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k@pm.waw.plnapisał: Co to znaczy "wyodrebniona" czesc BGBP? To nie byla (jedna) spolka akcyjna?
Była, ale to nie ma znaczenia. Fakt, proste to nie jest, ale można wyodrębnić część przedsiębiorstwa.
W jaki sposob zostalo to podzielone, i jak zostaly podzielone zobowiazania?
Nie wiem jak to dokładnie zostało zrobione. Ja się opieram na dostępnych informacjach, a tych strasznie mało jest.
Bo to nie jest takie proste, wziac i podzielic.
Nie mniej jednak jakos to zrobili ;)
Na pierwszy rzut oka wyglada, ze byc moze klienci Inteligo moga swoje roszczenia kierowac do PKOBP (zamiast do BGBP), ale jakby im sie odwidzialo, to mogliby sie zwrocic rowniez do BGBP (cos jakby solidarna odpowiedzialnosc, ale to jednak cos innego).
Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: zamykanie kona w Citi
kris wrote: Nazwa Citi występuje w Polsce tak samo jak kiedyś handlobank i jako, że BH jest podmiotem to numer RHB jest Handlowy ale nie oznacza to, że nagle BH stało się nie citi. Wszystkie instytucje w ramach Citigroup działają jako jedna firma jeśli chodzi o obsługę. Od stycznia do Polski wchodzi kolejna część CITIFINANCIAL i wszystko co będzie oferować będzie oferować z poziomu Centrów Kredytowych CITI choć jest odrębną jednostką organizacyjną. Bankomat CITI w Niemczech a bankomat BH w Polsce (tak naprawdę to bankomat CITI - bo to sektor detaliczny je obsługuje) to jedno i to samo.
Citibank to obecnie jedynie NAZWA HANDLOWA bankowości detalicznej BH. Nie istnieje już Citibank (Poland) Spółka Akcyjna. Jeśli założysz sobie konto w Citi, to umowę podpisujesz z Bahnkiem Handlowym, a nie z Citibankiem. Satis.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Bankonet
Dnia 2006-08-11 08:05, osobnik Jacek stwierdził, iż: * Inteligo - PKO Bank Polski
Zdaje się Polska Kasa Oszczędności Bank Polski.
* BPH - Bank Przemysłowo-Handlowy SA
A BPH, to Bank BPH Spółka Akcyjna, a nie żaden przemysłowy ani handlowy.
* PKO Inteligo - PKO Bank Polski
I tu zdaje się też Polska Kasa Oszczędności (tak chyba mają w KRSie?).
I to tyle ;)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Bankonet
Marcin Nowakowski napisał(a): Dnia 2006-08-11 08:05, osobnik Jacek stwierdził, iż: | * Inteligo - PKO Bank Polski
Zdaje się Polska Kasa Oszczędności Bank Polski.
A ściślej - "Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna". W skrócie PKO Bank Polski - sami używają tego skrótu na swoich stronach - na stronie https://www.pkointeligo.pl/ w stopce : "Copyright Š PKO Bank Polski" :) | * BPH - Bank Przemysłowo-Handlowy SA
A BPH, to Bank BPH Spółka Akcyjna, a nie żaden przemysłowy ani handlowy.
Zgadza się, dowiedziałem się w banku że obecnie skrótu "BPH" się już nie rozwija, choć poprzednio znaczył to co napisaliśmy powyżej. Poprawimy :) | * PKO Inteligo - PKO Bank Polski
I tu zdaje się też Polska Kasa Oszczędności (tak chyba mają w KRSie?).
Powszechna, nie Polska. PKO Inteligo i Inteligo są prowadzone przez PKO BP I to tyle ;)
:)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ku przestrodze - konto walutowe
Dnia Mon, 31 May 2004 20:32:00 +0200, "Tomek" <to@chost.plwklepał(-a): Witam. Posiadam konto walutowe w PKO BP S.A
Założyłem je jakieś pół roku temu. Przez długi okres czasu wszystko działało jak należy. Przychodziły do mnie przelewy z zagranicy. Aż jeden pilnie oczekiwany nie przyszedł przez dwa tygodnie. Zadzwoniłem do Banku dowiedzieć się w czym może być problem. Otóż Pani powiadomiła mnie że z dniem wejścia Polski do Unii Europejskiej przelewy z zagranicy należy kierować na inną nazę banku - PKO z jakimś dopiskiem. Więc następnej osobie podaje nowe dane, lecz bank zagraniczny nie chcial dokonac przelewu bo stwierdzil, ze takiego banku nie ma. Znow chwyciłem za telefon. Inna Pani poinformowała mnie że od jakiegoś czasu Bank PKO BP S.A ma nową nazwę - Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Coś nakręciła albo ty źle napisałeś. PKO BP S.A. to Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna. A Bank Polska Kasa Opieki S.A. to Pekao S.A. Przecież konto samo ci sie nie przeniosło z banku do banku. Strzeżcie się klienci Banku Polskiej Kasy Opieki S.A.!!
Zdecyduj się człowieku. Gdzie w końcu masz to konto?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ku przestrodze - konto walutowe
Coś nakręciła albo ty źle napisałeś. PKO BP S.A. to Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna. A Bank Polska Kasa Opieki S.A. to Pekao S.A. Przecież konto samo ci sie nie przeniosło z banku do banku.
| Strzeżcie się klienci Banku Polskiej Kasy Opieki S.A.!! Zdecyduj się człowieku. Gdzie w końcu masz to konto?
Dla ułatwienia - za logo mają żubra czy skarbonkę z liter PKO z pomarańczową kropeczką? Grzexs
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: ilość znaków na karcie bankowej do rachunku firmowego
spółka akcyjna zakłada rachunek bankowy niektórym pracownikom spółki będą wydane karty bankomatowe do tego rachunku na karcie zostanie umieszczona nazwa spółki oraz imię i nazwisko uzytkownika ile znaków maksymalnie może liczyć nazwa spółki na karcie bankomatowej nazwa skrócona liczy bowiem 25 znaków, a jak dodamy spację i SA to mi się zrobi 28 znaków jak sprawa wygląda w różnych bankach ile maksymalnie może liczyć oznaczenie spółki na karcie bankmatowej? pozdrawiam Aleksander
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Zlecimy wycene wartosci firmy (marki)
Witam, Przepraszam za crosspost'a i byc moze za NTG. Szukam chetnych do wykonania wyceny firmy - marki produktu. Chodzi o przedsiebiorstwo Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Spolka Akcyjna produkujace kosmetyki wysokiej jakosci, sprzedajace je pod marka "Dr Irena Eris". Firma istnieje na rynku od 15 lat, od okolo 3-4 lat charakteryzuje sie szybkim rozwojem, marka Dr Irena Eris jest dobrze rozpoznawana w spoleczenstwie (wysoka tzw. swiadomosc marki). Wycena wartosci naszej firmy (nie wycena calego przedsiebiorstwa) ma zostac przeprowadzona niejako z ciekawosci, nie bedzie sluzyla jako argument przy sprzedazy firmy, ani jako element majatku przedsiebiorstwa zastawianego przy zaciaganiu kredytu. Menedzerowie i wlasciciele sa po prostu zainteresowani, jak to sie prezentuje. Nie szukamy koniecznie wysokiej klasy specjalistow, byc moze zlecimy to zadanie studentowi/absolwentowi, jesli przekona nas ze potrafi to zrobic - przedstawi pokrotce metody i sposoby itp. Zapraszam do wspolpracy. Prosze o kontakt via e-mail: cezary.krzesin@eris.com.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Czy Inteligo jest bankiem ?
Witam, Po przeglądnięciu oferty Inteligo nasuwa mi się takie pytanie, na ich stronie można wyczytać, że: "Inteligo jest spółką akcyjną pod firmą "Inteligo Financial Services" S.A., z siedzibą w Warszawie przy ul. Fredry 6, wpisaną do rejestru handlowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XVI Wydział Gospodarczy-Rejestrowy w dziale B z numerem 59530." Jak to się ma do definicji banku? Czy lokaty w spółce akcyjej są chronione Bankowym Funduszem Gwarancyjnym?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Lukas - kto kupil?
pe@ampr.gliwice.pl (Piotr J. Ochwal) napisał: Mariusz Mroczkowski napisał(a):
| Hello All! | Lukas w Rzepie jest wymieniony w grupie kapitalu zagranicznego. | Kto jest inwestorem zagranicznym? Pewnie to samo badziewie co WBK i BZ
Chyba nie. Ze stron Lukasa: LUKAS Bank jest spółką akcyjną. Największymi Akcjonariuszami LUKAS Banku są: LUKAS SA posiadający 91,1% akcji - od 9 lat największa na polskim rynku firma oferująca Klientom zakupy na raty oraz skarb państwa posiadający 3,45% akcji. Pozostali Akcjonariusze to m.in. samorządy miasta Kielce: Ostrowiec Świętokrzyski i Końskie. Największym akcjonariuszem banku jest spółka akcyjna LUKAS, istniejąca na rynku 9 lat, której akcjonariuszem są Polskie Prywatne Fundusze Kapitałowe I i II zarzadzane przez Enterprise Investors. PGR
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Lukas - kto kupil?
Największym akcjonariuszem banku jest spółka akcyjna LUKAS, istniejąca na rynku 9 lat, której akcjonariuszem są Polskie Prywatne Fundusze Kapitałowe I i II zarzadzane przez Enterprise Investors.
dobra a cos wiecej o tych funduszach?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: APEL
Witam Grupę, Dobry Bóg niech będzie nagrodą dla wszystkich, którzy okażą mi pomoc - Bóg zapłać ! Nazywam się Mirosława Bujakiewicz, mam 37 lat, dwie wspaniałe córki gimnazjalistki i kochanego męża. Pracuję jako nauczyciel akademicki w Kolegium Nauczycielskim w Tarnobrzegu. W marcu tego roku wykryto u mnie ostrą białaczkę i poddano leczeniu w Klinice Hematologii w Krakowie. Obecnie jestem po pięciu terapiach chemicznych, przygotowujących mnie do przeszczepu, który według opinii specjalistów jest dla mnie jedyną szansą na powrót do zdrowia. Koszt zabiegu przeszczepu sięga kwoty 200 tys. złotych, co przerasta nasze możliwości finansowe. Dlatego moja jedyna nadzieja to pomoc ze strony bliźnich, o którą serdecznie proszę. MILLENNIUM BIG BANK Spółka Akcyjna HOME BUSINESS 86 1160 2202 0000 0000 2583 7631 z dopiskiem "Przeszczep dla Mirki"
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: promocja Mbanku w interi
Jacek D. wrote: Michal wrote: | Odpowiedz na jedno proste pytanie i weź udział w konkursie mBanku - | pierwszego wirtualnego banku w Polsce. Nie wprowadzaj kolego w blad. mBank nie jest samodzielnym bankiem a jest oddzialem elektronicznym BRE. tak jak hipermarketem nie jest pojedyncze stoisko w hipermarkecie.
Odpowiedzial mi na privat " a co do przekazu to chyba problem ich PR albo sa (pierwszym???) bankiem wirtualnym albo pionem bankowosci detalicznej BRE " Bankiem wirtualnym beda gdy mBank uzyska licencje bankowa jako spolka akcyjna mBank S.A. Pekao nigdy nie pisalo ze to nowy bank, tylko wyraznie informowalo ze to OE , czyli oddzial elektroniczny.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: promocja Mbanku w interi
Ta notka jest z sajtu promocyjnego umieszczonego na http://mbank.interia.pl/ ja nikogo nie wprowadzam w blad, raczej dziwia mnie tresci w niej zawarte. Użytkownik Jacek D. <kopera@priv4.onet.plw wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:3A40E830.6@priv4.onet.pl... Jacek D. wrote: | Michal wrote: | Odpowiedz na jedno proste pytanie i weź udział w konkursie mBanku - | pierwszego wirtualnego banku w Polsce. | Nie wprowadzaj kolego w blad. | mBank nie jest samodzielnym bankiem a jest oddzialem elektronicznym BRE. | tak jak hipermarketem nie jest pojedyncze stoisko w hipermarkecie. Odpowiedzial mi na privat " a co do przekazu to chyba problem ich PR albo sa (pierwszym???) bankiem wirtualnym albo pionem bankowosci detalicznej BRE " Bankiem wirtualnym beda gdy mBank uzyska licencje bankowa jako spolka akcyjna mBank S.A. Pekao nigdy nie pisalo ze to nowy bank, tylko wyraznie informowalo ze to OE , czyli oddzial elektroniczny.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: GBPZ
Wciaz wlascicielem, jak w przypadku kazdej spolki akcyjnej sa akcjonarusze! Akcjonariuszami w wiekszosci sa banki spoldzielcze, kilka procent maja dwa banki zagraniczne jeden z Francji i jeden z Niemiec, ale ten udzial jest raczej kurtuazyjny. Stan ten nie ulegnie zmianie nawet po polaczeniu z innymi bankami. Trwa proces laczenia w ramach tzw. grupy G-6. Po ostatnich walnych zgromadzeniach akcjonariuszy tych bankow, trzy powiedzialy 'tak", dwa "nie" ostatni zrobil przerwe w obradach. Niezaleznie od wyniku, czyli ile bankow sie polaczy, to akcjonariuszami beda dalej banki spoldzielcze, gdyz kazdy z tych 6-ciu bankow ma taki wlasnie akcjonariat. Pzdr. A. Użytkownik <mir@tcs.uni.wroc.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ici3p$pm@panorama.wcss.wroc.pl...
Czesc! Jakie jest teraz status formalny GBPZ. Kto jest jest jego wlascicielem, i czy przypadkiem to nie moze ulec zmianie w najblizszym czasie? Mirek -- Mirek Budzanowski; P.O. box 1739; 51-161 Wroclaw 8; Poland
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: eurofundusz zrównoważony B
"sebastian łuczak" napisal: | Eurofundusz Zrównoważony to tak zwany fundusz zrównoważonego | wzrostu, czyli inwestującym głównie w akcje spółek publicznych | (giełdowych) - głownie blue chipow - oraz w papiery dłużne (np. | obligacje). Przeciętnie połowę swoich środków inwestuje w akcje na | GPW, a za resztę pieniędzy kupowane są obligacje i bony skarbowe. Na | tym wlasnie polega typ funduszu zrownowazonego, ze zmienną | oplacalnosc inwestycji w akcje stabilizuje lokowanie w obligacje. | Dotychczasowe wyniki mozesz zobaczyc na | http://www.eurofundusz.com.pl/gate/wb30496/wynik1.htm | Generalnie jest to dosc bezpieczny typ funduszu, przynoszacy zysk w | kilkuletniej perspektywie. | SL A kto jest depozytariuszem eurofunduszu? gwoli przypomnienia: Depozytariusz duzy, renomowany bank, ktorego zadaniem jest przechowywanie i ochrona pieniedzy zgromadzonych w funduszu. Pozdrawiam Grzegorz
Depozytariuszem dla Funduszy jest Citibank (Poland) Spółka Akcyjna, z siedzibą w Warszawie przy ulicy Senatorskiej 16. SL
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: eurofundusz zrównoważony B
"sebastian łuczak" wrote:
Depozytariuszem dla Funduszy jest Citibank (Poland) Spółka Akcyjna, z siedzibą w Warszawie przy ulicy Senatorskiej 16.
Eeeee, to jest jeszcze taki bank?:-) pzdr Tomek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Centrum Visy moze czy musi?
Nigdy nie musialem z tego korzystac (na szczescie), ale Pekao SA daje swoim klientom taka mala ulotke z telefonami do lokalnych central Europay i Visy w roznych krajach Europy. Czesto sa to telefony typu
dokladnie, ale teraz problem - czy takie centrum ma obowiazek zastrzec karte czy tez tylko moze
| Przy okazji Polcard nie ma chyba statusu przedstawicielstwa ani Visy ani | Europay - jesli wejdziemy na strony tych organizacji i poszukamy telefonow w | poszczegolnych krajach, to mimo dosc dlugiej listy w obu przypadkach Polski | nie ma - no chyba ze ostatnio cos sie zmienilo, bo sprawdzalem to kilka mc | temu.
Na tej broszurce sa polskie telefony do obu korporacji. Oczywiscie, Polcard to zupelnie inna firma.
rzeczywiscie polskie banki zwykle odsylaja do Polcardu, ktory chyba ma juz troche tego dosyc - patrz przypadek klienta BPH ktoremu odmowiono zastrzezenia Electrona, choc z drugiej strony to dziwne gdyz Polcard o ile wiem jest spolka akcyjna, w ktorym udzialy maja najwieksze polskie banki a wiec sa one jego wspolwlascicielami
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: EBO S.A. POSZUKUJE INWESTORA
założona w sierpniu ub roku spółka akcyjna poszukuje inwestora , spółka zajmuje sie wdrażaniem technologii informatycznych w handlu samochodami używanymi. Spółka posiada gotowy rynkowy produkt i potrzebuje srodków na promocje . prosze o ewentualny kontakt na priv
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Który najlepszy bank dla exportera?
Obsługa transakcji zagranicznych, akredytywa itp. Który bank najbardziej przyjazny/najtanszy ? Zaczynam DG jako pośrednik handlowy.
Tego sie nie da jasno powiedziec, ze to bank X, to zalezy od kwot jakimi obracasz, waluty, banków, do jakich bedziesz przelewal - robil operacje dokumentowe, od waluty. Firma w ktorej pracuje ma rachunek w BRE (spółka akcyjna) i wg mnie to jest drogo, ale z kolei pojedyncze operacje liczone oddzielnie sa często w lepszej cenie, niz gdzie indziej. Nie ma za to żadnych problemów z wyjaśnianiem płatności, wpływy są błyskawicznie księgowane, każda informacja dostepna od ręki ( jak jestes nowy w obrocie miedzynarodowym, to to jest bardzo cenna wartość:)
Obsluga w oddziale w Krakowie - doskonala, tylko ze my sie z nimi prawie nie spotykamy, bo po co?:) Wojtek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Co to jest mBank
Cześć! Uświadomcie mnie w jednym: czy mBank jest osobą prawną (spółką akcyjną) czy też jest tylko wyodrębnioną częścią BRE Banku bez własnej osobowości prawnej?
W tej chwili mBank to Wydział Bankowości Elektronicznej BRE Banku S.A., ale niedługo będzie mBank S.A. z większościowym udziałem BRE Bank S.A. a potem ...
Pozdrawiam Robert Wicik
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Investment Corporation w USA
Corporate wrote:
Poszukuje osob zainteresowanych wspolnym uruchomieniem na terenie USA firmy typu "Investment Company", ktora po uzyskaniu pozwolenia na obrot swoimi akcjami na gieldzie NASDAQ inwestowalaby w Polsce. Powazne zapytania na adres corp@gmx.net
Zapytan to nie mam zadnych bo warunki Nasdaqu znam. Ze spolka akcyjna wiaza sie pewne dzialania i koszty. M.in. ksiegowy, prawnik, zalatwianie spraw w urzedach , numer NIP itd. W jakim stanie mieszkasz ? Bo to jest najwazniejsze, aby pelnomocnik mial obywatelstwo amerykanskie. Poza tym jezeli spolka ma byc notowana na Nasdaqu to dobrze aby zajmowala sie jakas dochodowa dzialalnoscia, aby jej akcje zechcial ktos kupowac. Bo inaczej jak bedzie generowala kapital inwestycyjny i to jeszcze transferowany do Polski . Wlasciwie to czemu do Polski i po co w ogole transferowac ??? Moge napisac statut spolki i przygotowac jej rejestracje i przygotowac ja do wejscia na Nasdaq. Mam dostep do ksiegowych, ekonomistow, prawnikow, ktorzy za drobne beda promowali spolke i wspierali swoja praca. Czego jeszcze potrzebujesz poza kasa ? Dariusz
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Visa Business GOLD mBanku
Tak sobie czytam Informacja o warunkach ubezpieczenia dla Użytkowników kart, i pisze tam: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "WARTA" Spółka Akcyjna udziela Użytkownikom kart Visa GOLD i Visa Business GOLD mBanku ochrony ubezpieczeniowej w zakresie: To kiedy firmy w mBanku ? MJ
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: który bank ..
Darek <n@podam.maila.plnapisał(a): | Chyba wszystkie KK traktuja PLATNOSC przy zakupie internetowym [cut]
Wiesz......Jemu chodziło o produktu bankowe dla firmy.
Zalezy jaka firma NP. DG moze dostac karty w BZWBK Jest to jakby nie patrzec firma, moze rowniez zatrudniac pracownikow itd. Pytanie nie brzmialo "karta dla sp z oo" czy "spolki akcyjnej". Lukasbank ma jakies karty dedykowane tylko dla firm - al enie analizowalem regulaminu i TOIP. Wiele innych bankow rowniez.
Darek
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Sygma? ING?
W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 16:50 (autor Rafal Franczak publikowane na pl.biznes.banki, wasz znak: <f9f9jg$7n@news.agh.edu.pl): A czy Sygma to jest bank?
używają nazwy bank: http://sygmabank.pl/subpage.php?id_cat=9&what=sgprpl
Sygma Bank Polska jest oddziałem francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme (Spółka Akcyjna). A używanie nazwy BANK jest chyba jakoś regulowane prawnie
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Potrzeba - bankowo ć dla firm
Szanowna Grupo, Potrzebuję informacji o banku, który prowadzi konta dla korporacji (spółki akcyjne i z o. o.), oferując do nich dostęp internetowy (nie elektroniczny, tylko przez Internet) nie tylko dla Windows, ale też dla Macintosh/Unix. Prosiłbym o pominięcie propozycji BPH. Informacjji potrzebuję dość pilnie - cztery spółki szukają nowego domu. Pozdrawiam, MN
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Potrzeba - bankowo ć dla firm
Potrzebuję informacji o banku, który prowadzi konta dla korporacji (spółki akcyjne i z o. o.), oferując do nich dostęp internetowy (nie elektroniczny, tylko przez Internet) nie tylko dla Windows, ale też dla Macintosh/Unix.
BRE Bank lub http://www.fortisbank.com.pl/services/fortisclass/
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kto jest właścicielem Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej ?
Użytkownik <exu@poland.comnapisał: Prosze jak ktoś wie niech odpisze Bede wdzieczny Pozdrawiam
Monitor Sądowy i Gospodarczy z dnia 17 lipca 2001 - ogłoszenie o przekształceniu WGI w spółkę akcyjną (uchwałą z dnia 21.12.2000). Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XVI Gospodarczy 11 kwietnia 2001 wpisał Warszawską Grupę Inwestycyjną S.A. do rejestru pod pozycją 25838.
Może ktoś ma dostęp w tej chwili do tych informacji to będzie można coś więcej napisać.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ile kosztowal Bank Slaski?...
Ale za to sprzedałem na górce pierwszej korekty, gdyż w poniedziałek (sesje były pn, wt, czw) już był osioł. Powodzenia
Ja bylem tym osiolem, ktory musial czekac miesiac czy dwa na weryfikacje bo nie oplacilem stacza do kolejki po weryfikacje swiadectw. Dawalem nawet zlecenia sprzedazy - ale oczywiscie powietrza. Mozna teraz te niezrealizowane z winy banku zlecenia przedlozyc do wyplaty odszkodowania w wysokosci roznicy straty. Kto ma chce i potrafi to wygrac to udostepnie i podziele kwote po 50%. Drugi raz w BSK, ani ja, ani moja rodzina juz nie wejdzie, nawet gdyby dal zarobic/stracic 100%. Ten bank jako spolka akcyjna dla mnie nie istnieje, gdyz utracilem do niej zaufanie. Szlag mnie oczywiscie trafil, gdy prezes swoje akcje sprzedal na szczycie chwiejnej piramidy, ktora runela wnet potem. DD
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PKO BP SA?
Czesc, Min Skarbu zapowiada na przyszly rok prywatyzacje PKO BP, ciekawe jak po prywatyzacji bedzie sie nazywalo? Bank Panstwowy raczej wyklucza Spolke Akcyjna i odwrotnie :))))))) PKO SA odpada, PKO BP tez, moze PKO BP SA? :)))) Co sadzicie? Jakies pomysly? Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PKO BP SA?
Julian Glowniak napisał(a) w wiadomości: <806ukr$o6@h1.uw.edu.pl... Czesc, Min Skarbu zapowiada na przyszly rok prywatyzacje PKO BP, ciekawe jak po prywatyzacji bedzie sie nazywalo? Bank Panstwowy raczej wyklucza Spolke Akcyjna i odwrotnie :))))))) PKO SA odpada, PKO BP tez, moze PKO BP SA? :)))) Co sadzicie? Jakies pomysly?
Placisz? :-)))
Karol
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PKO BP SA?
On Mon, 8 Nov 1999 17:42:02 +0100, Julian Glowniak <julian.glown@pharmanet.com.plwrote: Min Skarbu zapowiada na przyszly rok prywatyzacje PKO BP, ciekawe jak po prywatyzacji bedzie sie nazywalo? Bank Panstwowy raczej wyklucza Spolke Akcyjna i odwrotnie :))))))) PKO SA odpada, PKO BP tez, moze PKO BP SA? :)))) Co sadzicie? Jakies pomysly?
Skoro swoj RO nazwali "Superkonto", to sami sie niedlugo pewnie nazwa "Superbank".
To ja na wszelki wypadek zastrzegam sobie prawa autorskie do nazwy ;-)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PKO BP SA
tak, nie pomyliłem się... PKO BP SA tak najprawdopodobniej będzie się nazywał PKO-bp po prywatyzacji... ten nieco dziwaczny skrót rozwija się w następujący sposób: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna jeśli minister skarbu zgodzi się to już od 1-go stycznia bank zostanie przekształcony w jednoosobową spółkę skarbu państwa i zmieni nazwę. podobno już są gotowe wszystkie potrzebne dokumenty i projekt nowego statutu... oczywiście komercjalizacja banku pociągnie za sobą zmianę zarządu i wszelkie inne konsekwencje z tym związane. jestem ciekaw czy im się uda to zrobić 1-go stycznia... a jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PKO BP SA
Krzysztof Ciepłucha napisał(a) w wiadomo ci: <821k66$ku@sunsite.icm.edu.pl... tak, nie pomyliłem się... PKO BP SA tak najprawdopodobniej będzie się nazywał PKO-bp po prywatyzacji... ten nieco dziwaczny skrót rozwija się w następujący sposób: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
Jak z miesiąc temu kto ogłosił konkurs na nową nazwę to zaproponowałem wła nie PKO BP SA (BP to miało byc u mnie Bank Prywatny) Wiele się nie pomyliłem blad
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Click2Pay - bezpieczne konto internetowe
Pod adresem www.click2pay.com wybierajac opcje: j. polski moze dowolna osoba zalozyc sobie konto internetowe przy pomocy paru klikow. Znajac dane umozliwiajace dostep do konta, moga z niego korzystac rowniez dwie osoby. Na konto moga byc w rozny sposob wplacane i wyplacane srodki Wplata srodkow moze nastapic np. w Polsce, a wyplata w innym kraju, lub odwrotnie. Spolka Click2Pay nalezy do spolki akcyjnej Wirecard AG notowanej na niemieckiej gieldzie papierow wartosciowych. System jest uzywany przez partnerow biznesowych juz w 24 krajach swiata, w 7 walutach i 11 jezykach. Dodam, ze konto dla uzytkownika jest bezplatne! Chetnie sluze dalszymi informacjami. viktoria.rit@wirecard.com
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Nazwa banku
Bank Polska Kasa Opieki. W domyśle wiem, który to bank, bo miałem tam konto, ale zgłupieć mozna.
Kiedyś były tylko te dwa : Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (skrót obecny PeKaO S.A.) oraz Powszechna Kasa Oszczędności (skrót obecny PKO BP S.A.)
Ich skróty wymawia się podobnie, to ludzie się mylą, ale to wina ludzi nie banków. Nie każdy rozróżnia komputery, telewizory, samochody... to czemu banki
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Nazwa banku
| Bank Polska Kasa Opieki. | W domyśle wiem, który to bank, bo miałem tam konto, ale zgłupieć mozna. Kiedyś były tylko te dwa :
troszkę więcej niż dwa. Ze znanych np BH (jedyny bank, który w trudnych czasach miał oddział za granicami PRL) oraz cała sieć mniej znanych BS-ów :) Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna (skrót obecny PeKaO S.A.) oraz Powszechna Kasa Oszczędności (skrót obecny PKO BP S.A.)
Ich skróty wymawia się podobnie, to ludzie się mylą, ale to wina ludzi nie banków. Nie każdy rozróżnia komputery, telewizory, samochody... to czemu banki
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: khem - ale wtopa
| No co jak co - ale im to nie powinno sie zdarzyc. | No chyba, ze to Onetowcy wprowadzjaa tytuly? | http://gielda.onet.pl/0,1151081,komentarze.html | Bank PKO S.A. - Wyniki IV kwartału 2003 r. | (BM BPH BPK/ 19.02.2004, godz. 10:54) | Informacja: Podobno Pekao SA nie jest oficjalnym skrótem tego banku, więc Pekao SA i PKO SA są w pewnym sensie równouprawnione...
Statut Banku § 2: 1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna". 2. Bank używa skrótu firmy: "Bank Polska Kasa Opieki S.A.". Jednak adres strony www to www.pekao.com.pl, w pasku tytułu napisane jest Bank Pekao SA. Na swojej stronie internetowej używają nazwy Bank Pekao SA. Cytat ze strony: http://www.pekao.com.pl/bank3.xml?/sid=13/lang=PL/900343-270227-72499 "Komisja Papierów Wartościowych i Giełd dopuściła do publicznego obrotu akcje Banku Pekao S.A. - Grupa Pekao S.A. Pod koniec czerwca Bank Pekao S.A. - Grupa Pekao S.A. zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie" Takiego banku jednak na pewno nie ma - BPH BPK ;)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: AllPay -> Dotpay
http://www.allpay.eu/?show=17#20080124 "W dniu 1 lutego 2008 roku nazwa firmy Allpay.eu Ltd. ulegnie zmianie na Dotpay Ltd. Zmiana nazwy jest konsekwencją nabycia całości udziałów Allpay.eu Ltd. przez polską spółkę akcyjną Dotpay S.A." Coś wiadomo więcej o Dotpay? Arek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Dezinformacja - Grupa Zubr i S-ka
Bank Polska Kasa Opieki Spólka Akcyjna - Grupa Pekao S.A. to oficjalna nazwa nowego banku po polaczeniu. W jednym z maili napisalem nazwe Bank Pekao SA Grupa Pekao SA (co nie jest prawidlowe), ale chodzilo mi w tym przypadku przede wszystkim o odpowiedz na pytanie co robi slowo 'grupa' w nazwie. pozdrawiam Andrzej Sykula RPK wrote: Jarosław Lech napisał: [ciach] | Taaaak??? To skad na kopercie, w ktorej dostalem dzisiaj rozliczenie | transakcji wykonanych karta platnicza, znalazla sie pieczatka o tresci: | "Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa Pekao S.A. (...)"? | Lejak | jarl@vc.pl | jarl@alpha.net.pl Najprawdopodobniej stad, ze maja mnostwo kopert a szkoda im ich wyzucic. W mojej okolicy przed 1999 rokiem byl oddzial BDK. Teraz wisi ogromne logo Bank PEKAO S.A. (bez slowa grupa). A tak na marginesie, chodza sluchy, ze maja zmienic nazwe na Bank Polska S.A. (ze wzgledu na fakt, ze mnostwo ludzi myli PEKAO S.A. z PKO BP) -- RPK mailto:jelo@friko3.onet.pl ICQ:9769331
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Dezinformacja - Grupa Zubr i S-ka
Andrzej Sykula wrote:
Bank Polska Kasa Opieki Spólka Akcyjna - Grupa Pekao S.A. to oficjalna nazwa nowego banku po polaczeniu. W jednym z maili napisalem nazwe Bank Pekao SA Grupa Pekao SA (co nie jest prawidlowe), ale chodzilo mi w tym przypadku przede wszystkim o odpowiedz na pytanie co robi slowo 'grupa' w nazwie.
No wlasnie - co ono tam robi, skoro juz grupy nie ma, a jest jeden bank? Po co dalej trzymaja te "grupe" w nazwie? Bez sensu.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Dezinformacja - Grupa Zubr i S-ka
Podobno nazwa obecna ma ulec zmianie w przyszlosci. (Wystepowanie slowa 'grupa' jest prawdopodobnie zwiazane ze sprawami rejestracji w sadzie). pozdrawiam Andrzej Sykula Jaroslaw Rafa wrote: Andrzej Sykula wrote: | Bank Polska Kasa Opieki Spólka Akcyjna - Grupa Pekao S.A. to oficjalna nazwa | nowego banku po polaczeniu. W jednym z maili napisalem nazwe Bank Pekao SA | Grupa Pekao SA (co nie jest prawidlowe), ale chodzilo mi w tym przypadku | przede wszystkim o odpowiedz na pytanie co robi slowo 'grupa' w nazwie. No wlasnie - co ono tam robi, skoro juz grupy nie ma, a jest jeden bank? Po co dalej trzymaja te "grupe" w nazwie? Bez sensu.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Dezinformacja - Grupa Zubr i S-ka
On Tue, 16 Feb 1999 11:17:40 +0100, Andrzej Sykula <w@bdk.lublin.pl wrote: Bank Polska Kasa Opieki Spólka Akcyjna - Grupa Pekao S.A. to oficjalna nazwa nowego banku po polaczeniu.
W Lublinie ta nazwa jest tylko na starym Pekao. Na BDK-ach jest jak nizej W jednym z maili napisalem nazwe Bank Pekao SA Grupa Pekao SA (co nie jest prawidlowe), ale chodzilo mi w tym przypadku
A co to ma za znaczenie, ktora jest prawidlowa, dla mnie to akurat najmniejszy bzdet. Np. Politechnika Lubelska wywiesila oficjalnie na swoich tablicach ogloszen, ze jej dawne konto w BDK jest teraz w Bank Pekao SA Grupa Pekao SA.
A ja dostalem korekte wyciagu z ROR-u w BDK za grudzien (tak sie integrowali, ze zapomnieli dopisac % za 4 kw.;-). Na odwrocie wyciagu, na poczatku za pomylke przeprosil mnie Bank Polska Kasa Opieki Spólka Akcyjna - Grupa Pekao S.A, a na samym dole (tej samej strony) eurokonto zareklamowal juz Bank Pekao SA Grupa Pekao SA. [ciach] Proponuje nazywac ich po prostu Zubr lub 2+2=1, a za pare latek, jak sie zdecyduja, to moze zasluza na uzywanie oficjalnej nazwy 8-)) Przemek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Dezinformacja - Grupa Zubr i S-ka
Bank Pekao SA Grupa Pekao SA. jest skrotem nowego banku (zarejestrowanym w sadzie). Dla Ciebie nie ma znaczenia jak sie bank nazwya, ale dla banku i sadu ma. oddzialow pozdrawiam Andrzej Przemyslaw Kowalik wrote: On Tue, 16 Feb 1999 11:17:40 +0100, Andrzej Sykula <w@bdk.lublin.pl wrote: | Bank Polska Kasa Opieki Spólka Akcyjna - Grupa Pekao S.A. to oficjalna nazwa | nowego banku po polaczeniu. W Lublinie ta nazwa jest tylko na starym Pekao. Na BDK-ach jest jak nizej | W jednym z maili napisalem nazwe Bank Pekao SA | Grupa Pekao SA (co nie jest prawidlowe), ale chodzilo mi w tym przypadku A co to ma za znaczenie, ktora jest prawidlowa, dla mnie to akurat najmniejszy bzdet. Np. Politechnika Lubelska wywiesila oficjalnie na swoich tablicach ogloszen, ze jej dawne konto w BDK jest teraz w Bank Pekao SA Grupa Pekao SA. A ja dostalem korekte wyciagu z ROR-u w BDK za grudzien (tak sie integrowali, ze zapomnieli dopisac % za 4 kw.;-). Na odwrocie wyciagu, na poczatku za pomylke przeprosil mnie Bank Polska Kasa Opieki Spólka Akcyjna - Grupa Pekao S.A, a na samym dole (tej samej strony) eurokonto zareklamowal juz Bank Pekao SA Grupa Pekao SA. [ciach] Proponuje nazywac ich po prostu Zubr lub 2+2=1, a za pare latek, jak sie zdecyduja, to moze zasluza na uzywanie oficjalnej nazwy 8-)) Przemek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: dostępne formy przyjmowania płatności na www spółki cywilnej lub jawnej
Czy zwykła, nie posiadająca znajomości spółka cywilna lub jawna prowadząca sklep internetowy na www może przyjmować płatności przy użyciu usług: 1) mTransfer (mBank z delfinem) 2) MultiTransfer (multibank z ptaszkiem) 3) Płacę z ING BankOnLine (bank z lwem) 4) Płacę z LUKAS e-przelew (bank z kawą) 5) Płacę z Inteligo (bank z guzikiem) 6) Płacę z iPKO ("nieinteligentna" część pkobp) 7) Płacę poprzez Przelew24 /bzwbk/ 8) Płacę poprzez Pekao24Przelew /żubry/ 9) Płacę z Nordea 10) Przelew z BPH 11) coś podobnego w Millenium (nie wiem czy taka usługa istnieje) 12) coś podobnego w KredytBanku (nie wiem czy taka usługa istnieje) Wg mojej wiedzy, bez problemu da się w serwisie www ustawić dwie pierwsze usługi, nie trzeba żadnej zgody, akceptacji itp. A czy trudne byłoby załatwienie dla spółki uruchomienia usług nr 3,4,5,6? Czy komukolwiek na grupie to się udało? a może trzeba mieć spółkę akcyjną i znajomości? na umowach z kolejnymi 6 bankami zależy mi dużo mniej, ale zapytam: czy da się to załatwić, a jeżeli tak, to ewentualnie z kim? dyrektor oddziału? zarząd banku? zwykły pracownik do obsługi mikrofirm? pozdr Sebastian
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Bank, dług, ugoda cz. II
myślę że każdy bank działa podobnie, bank to ludzie - m.in. prawnicy, ekonomiści, windykatorzy, więc nie będę tu robić antyreklamy, przestrzegam przed zaciąganiem zobowiązań w ogólności a nie w konkretnym banku, ich metody sie znacząco nie różnią ja mam 25 lat i w nie zaciągnęłam kredytu ani nie zamierzam. Ale wyobraź sobie sytuację, gdy masz bardzo chore dziecko i potrzebujesz pilnie kasy na jego leczenie, nie możesz przewidywać życiowych okoliczności albo pzrewidujesz (taka z ciebie rozsądna osoba) ale niestety pomyliłaś się (nikt nie jest wszechwiedzący) i co wtedy, nie masz pracy, albo masz pracę ale nie jesteś w stanie zarobić na ratę którą wyznacza Ci jednostronnie bank (jesteś tego orędowniczką ) i co.... Może zastanów się trochę, jesteśmy tylko ludźmi, wiele nie jsteśmy w stanie sobie wyobrazić, ci którzy zaciągali kredyty i ich nie spłacili (moje sprawy) też mieli znakomicie funkconujące i rentowne przedsiębiorstwa, gigantyczne obroty roczne, spółki akcyjne i wiesz co się z nimi działo - byli pewnie bardziej majętni niż Ty (przepraszam jeśli się mylę) - w naszym "chorym" kraju bardzo można sie zdziwić, a dnia na dzień można stracić wszystko - a co dopiero dystans dwóch lat Więc radzę więcej pokory, i mniej pewności co do spraw rzekomo oczywistych Bo jesli ktoś ma takie podejście jak Ty to w razie przeciwności losu może psychicznie nie podołać.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: najgorsze banki
Alen napisał(a):
| Moze piszmy PeKaO SA w odroznieniu od PKO BP SA Jesli juz chcesz byc precyzyjny(a): PKO jest bankiem panstwowym a nie spolka akcyjna ( jedno wyklucza drugie ) , wiec moze po prostu tylko PKO BP by wystarczylo?
Oj chyba przespałeś ostatnie parę miesięcy. "Dnia 12 kwietnia 2000r. do rejestru handlowego została wpisana jednoosobowa spółka akcyjna Skarbu Państwa pod nazwą Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA - w skrócie PKO BP SA, która powstała w wyniku przekształcenia Powszechnej Kasy Oszczędności - banku państwowego. Przekształcenie banku państwowego w bank w formie spółki akcyjnej nastąpiło na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2000 r. w sprawie przekształcenia Powszechnej Kasy Oszczędności banku państwowego w jednoosobową spółkę akcyjną Skarbu Państwa pod nazwą Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna (Dz.U. Nr 5, poz.55 i Nr 8, poz.115)."
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: najgorsze banki
| Moze piszmy PeKaO SA w odroznieniu od PKO BP SA Jesli juz chcesz byc precyzyjny(a): PKO jest bankiem panstwowym a nie spolka akcyjna ( jedno wyklucza drugie ) , wiec moze po prostu tylko PKO BP by wystarczylo?
Mylisz się: Dnia 12 kwietnia 2000r. do rejestru handlowego została wpisana jednoosobowa spółka akcyjna Skarbu Państwa pod nazwą Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA - w skrócie PKO BP SA, która powstała w wyniku przekształcenia Powszechnej Kasy Oszczędności - banku państwowego. Przekształcenie banku państwowego w bank w formie spółki akcyjnej nastąpiło na mocy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2000 r. w sprawie przekształcenia Powszechnej Kasy Oszczędności banku państwowego w jednoosobową spółkę akcyjną Skarbu Państwa pod nazwą Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna (Dz.U. Nr 5, poz.55 i Nr 8, poz.115). tomek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Czy zapłaciłeś już abonament RTv?
"Konrad Brywczyński" <b@waw.pdi.net | A najciekawsze jest to, że ten PODATEK trafia nie do budżetu państwa, | tylko do Spółki Akcyjnej ;-))) I jako nielegalny nie musi być płacony. :-)
Czemu nielegalny? | pacta sunt servanda<<
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: chcialbym zalozyc BANK
On Sat, 21 Sep 2002 22:17:46 +0200, "CPPG" <megamed@wp.plwrote: jakich formalnosci musze dokonac? czym musze dysponowac zeby formalnie otrzymac zgode na prowadzenie banku?
Prawo Bankowe od artykulu 12
Jedno najciekawsze wymaganie kapital zalozycielski 5 000 000 EUR dla banku w formie spolki akcyjnej i 1 000 000 EUR dla banku spoldzielczego. Oprocz tego pelno innych formalnosci co powoduje, ze powszechna praktyka wchodzenia na polski rynek, stosowana przez duze zagraniczne grupy fianansowe jest nie zakladanie nowego banku, a kupienia jakiegos kiepsko stpjacego, malego banku regionalnego. Zdajsie BGB (bez Inteligo) jest na sprzedaz jakbys byl zaiteresowany :-). PS Jakbys zrealizowal swoje plany to zglaszam swoja kandydature do rady nadzorczej :-).
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: chcialbym zalozyc BANK
| Jedno najciekawsze wymaganie | kapital zalozycielski 5 000 000 EUR dla banku w formie spolki akcyjnej | i 1 000 000 EUR dla banku spoldzielczego. wymaganie jest spelnione.
I co, nie stac cie na prawnika tylko z pytaniem jedziesz na pbb ? Jakis nowo-znienacka-bogacki. Spadek ?
MichalL
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: chcialbym zalozyc BANK
| Jedno najciekawsze wymaganie | kapital zalozycielski 5 000 000 EUR dla banku w formie spolki akcyjnej | i 1 000 000 EUR dla banku spoldzielczego. | wymaganie jest spelnione. I co, nie stac cie na prawnika tylko z pytaniem jedziesz na pbb ?
uwazasz ze to bezsensu ? Jakis nowo-znienacka-bogacki. Spadek ?
nie - ciezka praca
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Fuzja HB/Citi (ogolne)
Z tego co czytalem, to Handlowy przejal Citi, zachowujac jego nazwe, a nie odwrotnie. Czy za wszystkim stoi kierownictwo Handlowego i informatycy z Citi?
Zdecydowanie za malo czytales... W ten sposob Bank Handlowy przejal Citibank ;) Struktura Akcjonariatu * Akcjonariusz Liczba akcji % kapitału Citibank Overseas Investment Corporation podmiot zależny od Citibank N.A. 61.409.474 87,83 Pozostali akcjonariusze 8.508.026 12,17 * Struktura akcjonariatu Banku na dzień 15.01.2001 r. [ http://www.handlowy.com.pl/pl/thebank/shareholding_structure/index_sh... _struct.htm ] A dlaczego pozostala nazwa? Bank Handlowy Spółka Akcyjna, Bank Handlowy S.A., założony w 1870 w Warszawie. Pierwszy bank komercyjny o charakterze spółki akcyjnej w Królestwie Polskim. [ http://wiem.onet.pl/wiem/006e39.html ] Mam nadzieje, ze troche ci to wyjasnilo. Maciej
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z prospektu emisyjnego NETI na ADRy
Jacek wrote: I mam zapytanie odnosnie nazwania spolki akcyjnej TPSA state controlled telecommunications carrier zawsze myslalem ze TPSA to Telecommunication Company , w koncu spolka akcyjna i to nie byle jaka spolka, ale firma telekomunikacyjna majaca udzial 95% rynku (chyba)
No ale jest "state-controlled", przynajmniej jeszcze na razie, prawda? Nie rozumiem co ci przeszkadza w okresleniu "operator telekomunikacyjny kontrolowany przez panstwo"??? The Internet is just beginning to make an impact in Poland. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Myslalem ze internet jest znany w Polsce od 5-6 lat , a nie dopiero rozpoczyna byc znany i wywierac wplyw lub miec znaczenie .
A gdzie tu masz, ze dopiero zaczyna byc znany? Dopiero zaczyna wywierac wplyw (w domysle na zycie spoleczne). Jezeli za to "dopiero" przyjac ostatnie ok. 2 lata, to jest to prawda.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Forma prawna firmy inwestycyjnej
Dnia Mon, 3 Sep 2007 23:31:31 +0200, Dombrek napisał(a): Z tego co pamiętam, to taka kwota jest potrzebna do otworzenia funduszu. Ale do samego zarządzania na zlecenie (to inna usługa) wymogi są coś koło 250k PLN. Dombrek
Nie wiem ile potrzeba kapitału żeby zarejestrować spółkę akcyjną, ale pewnie jest jakiś minimalny limit, więc to samo musi dotyczyć TFI...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Zelmer
Troche spoznione ale w koncu jest :) Zarząd Spółki Akcyjnej Zelmer S.A. z siedzibą w Rzeszowie działając na podstawie art. 80 ust. 1 w związku z art. 80 ust. 2 Ustawy Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi, uprzejmie informuje, że Wprowadzający (Skarb Państwa) ustalił przedział cenowy oferowanych akcji na 11,90 zł - 13,20 zł. Jednocześnie określono wysokość dyskonta przysługującego inwestorom indywidualnym na 2 %. Oznacza to, że inwestorzy indywidualni zapłacą za przydzielone akcje cenę niższą od ceny sprzedaży o przyznane dyskonto.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Macrosoft vs. Microsoft a naruszenie praw do znaku handlowego
Vizvary II Istvan wrote: "Dariusz" <telet@poczta.onet.pl wrote in message Jak mnie uczyli to nazwy handlowe powinny sie roznic co najmniej dwoma znakami. Macrosoft vs. Microsoft rozni sie jednym znakiem. Na ile jest to naruszenie praw autorskich do znaku handlowego i czemu Microsoft nie sciga Macrosoftu ? Macrosoft a nie Majkrosoft. A nie sciga go MS zapewnie dla tego samego dlaczego Sun nie sciaga znanego wytworce autobusow z Sanoka za model A11-12 T. Maja zreszta obie firmy na dzien dziesiejszy wieksze zmartwienie. Vizvary Teoretycznie tak. Tyle ze ten Macrosoft jest notowany na gieldzie i poza jednym znakiem kojarzy sie z Microsoftem, czyli Wielkim Bratem i zyskuje na tym 50% swojej wiarygodnosci i ceny. Dla uzytkownikow pecetow ten Macrosoft czy Microsoft to jedna ryba. Wcale bym sie nie zdziwil gdyby wyklinali na wieszanie sie windy i dzwonili z reklamacjami do Macrosoftu. Dlatego raz jeszcze sie pytam, czemu rejestr handlowy sadu zarejestrowal taka nazwe spolki akcyjnej i czemu polski oddzial M$ nie podjal do chwili obecnej zadnych dzialan dla ochrony swoich interesow i nie zwalcza nieuczciwej konkurencji. Dariusz
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Macrosoft vs. Microsoft a naruszenie praw do znaku handlowego
telet@poczta.onet.pl (Dariusz) wrote in <397BDD8F.7@poczta.onet.pl: Dlatego raz jeszcze sie pytam, czemu rejestr handlowy sadu zarejestrowal taka nazwe spolki akcyjnej i czemu polski oddzial M$ nie podjal do chwili obecnej zadnych dzialan dla ochrony swoich interesow i nie zwalcza nieuczciwej konkurencji.
Dobre pytanie. Proponuje napisac do polskiego oddzialu M$, a po uzyskaniu odpowiedzi wniesc skarge do europejskiego oddzialu M$. Jesli i to nie przyniesie efektu, to do amerykanskiego naczalstwa. A po wyczerpaniu tej drogi poinformowac tu nas o efektach. Rownolegle mozna zadac pytanie w polskim sadzie. A kto tu (w tej grupie) ma na to odpowiedziec? No wiec, po co sie pytac? Zeby dac znac o _sobie_??? Maciek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Macrosoft vs. Microsoft a naruszenie praw do znaku handlowego
On Sat, 22 Jul 2000, Dariusz wrote: Dlatego raz jeszcze sie pytam, czemu rejestr handlowy sadu zarejestrowal taka nazwe spolki akcyjnej
Bo moze. Prawo firmowe zakazuje jedynie istnienia dwoch firm o podobnej nazwie w takiej samej miejscowosci (tak rozumiem zwrot 'odrozniajacych sie dostatecznie' - a Micro i Macro sie odrozniaja, czy dostatecznie to juz insza inszosc). i czemu polski oddzial M$ nie podjal do chwili obecnej zadnych dzialan dla ochrony swoich interesow i nie zwalcza nieuczciwej konkurencji.
Nie wiem. Spytaj sie ich. GSN
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Tanie zapytanie
IndyPoint wrote: Czy zgodnie z prawem mozna na liscie dyskusyjnej pl.biznes.wgpw laczyc sie w gropy i wspolnie ustalac jakie walory danego dnia nalezy kupic a jakie sprzedac. W koncu czyta je ok. 6.000 drobnych graczy. Razem jak sie polaczymy to bedziemy stanowic niezla sile. Srednio kazdy ma zainwestowane w gieldzie ok 30.000 zl razem daje to niezly wynik. 1. kupujemy x 2. x idzie w gore 3. szybko sprzedajemy x 4. zysk do kieszeni (no dla mnie 10% za pomysl) IndyPoint 180.000.000 zl ??? To moze za to maly bank zalozyc, albo spolke akcyjna ? Znajac zycie, jak powiesz tym 6.000 kiedy kupowac, to tych 3.000 bedzie kupowac, a drugie 3.000 sprzedawac ;-) Ale limit osobowy spoldzielni jest chyba mniejszy i bardzo popularny w lotto, keno, totolotku. oglasza sie w inecie wiele firm z Niemiec. Gra sie spoldzielnia w lotto/keno, obstawiajac system, kazdy daje po 1.000 DM. Jak jest 1.000.000 DM to sie dzieli na wszystkich ? Podobno szanse wygrania sa duzeeee ? Jacek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Fundacja m@lwini
Christopher R Robak wrote: Najlepiej sprawdzic plec metoda papieska, wsadzajac lape pod sukienke( rowniez duchowna niegdys, w czasie konklawe, na specjalnym krzesle z dziura od spodu, ale juz nie w XX wieku). A i ta metoda moze zawiesc bo ja widzialem tutaj jeszcze golonego chlopa ale juz bez jajek, ktory wlasnie czekal na uzdatniajaca go do zawodu kurtyzany operacje. Wiec, bardzo byc moze, nasza Malwinka ciula na taka operacje? Jak to sie spiewalo po studencku, za moich czasow, ta Malwine? Hej dziewczyno, Hej niebogo Jakies wojsko pedzi droga Schowaj zegarek, cipka na klodke Skryj sie, skryj! Strzez sie tego co na przedzie Z budzikiem na szyi jedzie Oficyjera, strzez sie strzez! A on a na to tak odpowiada: Ja myslalam ze to smieci Ze to droga gowno leci A to sowieci, sowieci, sowie-i-ci! Jacek, tez tak spiewales? fatso Podziwiam Cie, ze masz czas na spiewanie. U mnie czasu brak Zakladanie spolki akcyjnej to ciezka praca. Skowronki beda nam spiewaly gdy za rok wejdziemy na Wall Street. J.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljakub791.xlx.pl
Strona 2 z 4 • Wyszukano 323 rezultatw • 1, 2, 3, 4
|