Ogl±dasz odpowiedzi wyszukane dla has³a: STAKO SÅ‚upsk
Temat: Do kolegów elektroników
Jaka to instalacja? Jestes pewien ze to kondensator?
Ze kondensator to jestem pewien, bo wyjalem, otworzylem i zobaczylem. Reszta wyglada OK, a kondenstaor sie sfajczyl (byl wczesniej zapach spalenizny oczywiscie). Co do instalacji to tyle mi sie udalo ustalic: 1. oczywiscie do gaznika 2. typ reduktora - emmegaz 3. jako producent instalacji wystepuje - Stako SÅ‚upsk 4. podpisana jest jako made in Italy (przy butli, na "manometrze" - Elpigas)
Ma byc to instalacja wloska, ale jako producent wystepuje ten Stako. ??? Co jeszcze dodac? pozdrawiam Hubert
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Do kolegów elektroników
Hubert napisał(a): .Co do instalacji to tyle mi sie udalo ustalic: 1. oczywiscie do gaznika
Z opisy wynika ze to kondensator o pojemnosci kilkudziesieciu - kilkuset nF, a poniewaz centralka gaznikowa to moze byc albo jakis filtrujacy (czyli bez niego moze w zasadzie chodzic) albo kondensator calkujacy impulsy z przerywacza. Jak sa odpowiednie obroty silnika (przewznie pow. 400 -500) to napiecie z niego podtrzynuje wlaczenie elkrozaworow gazu (ktore by sie wylaczyly po kilku sekundach od wlaczenia zaplonu gdyby silnik nie zaskoczyl). I teraz pytanie: czu po wlaczeniu zaplonu zaskakuja elektrozawory? Jezeli nie, to masz chyba i jeszcze inne elementy uszkodzone (przede wszystkim sprawdz bezpiecznik instalacji :)). 2. typ reduktora - emmegaz 3. jako producent instalacji wystepuje - Stako SÅ‚upsk
Stako to robi chyba tylko zbiorniki. O instalacji decyduje parownik, mikser, wielozawor - i te masz napewno wloskie. .
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Homologacja butli LPG- co dalej?
Czy zna ktos odpowiedz, co sie dzieje gdy wychodzi fabryczna homologacja butli (10 lat). Co sie dzieje dalej? CO trzeba zrobic i ile to kosztuje?
Witam Informacje sprzed półtora roku: Jeżeli butla walcowa - możliwość przedłużenia homologacji o dalsze 4 lata daje producent, lub odpowiedni przedstawiciel uprawniony do przeprowadzenia badań. (najczęściej są oni powiązani z taborem kolejowym - badają też cysterny do transportu gazu) Atest na butle toroidalne nie podlega przedłużeniu (???!!!) - diabli wiedzą dlaczego. Najprawdopodobniej posiadasz zbiornik wyprodukowany przez STAKO w Słupsku. Zadzwoń do nich - to najpewniejsze źródło informacji. Do nich pisałem też o duplikat homologacji na zbiornik - bez problemów. Trzeba podać numery i pojemność. Sam jestem ciekawy czy koniecznie trzeba do nich jechać i wymontować zbiornik na czas testów (o ile takowe mają miejsce :-) )
Powodzenia. Reksio.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Homologacja butli LPG- co dalej?
----- Original Message ----- From: Reksio <misla@poczta.onet.pl To: <pl-misc-samoch@newsgate.pl Sent: Thursday, October 24, 2002 12:29 PM . Najprawdopodobniej posiadasz zbiornik wyprodukowany przez STAKO w SÅ‚upsku. czy 10 lat temu produkowano w Polsce takie butle ? ja mialem w jednym samochodzie butle holenderska z 1988 roku i nic nie dalo sie zrobic .... SÅ‚awek ------------------------------------------------------------------ 12 letnia Kombi Sierra 2.0 efi,lpg,dohc... Escort 1,3 LPG "Quarz Gold'- 17 lat....
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Polonez Atu i toroidalny zbiornik LPG
jw wrote: Witam! Do wczoraj myślałem, że zagazować poloneza to żaden problem ;-) Schody zaczęły się, gdy zażyczyłem sobie zbiornik jak w temacie. Proszę znawców tematu o informację, czy były/są w produkcji zbiorniki LPG nie wymagające "wyrównywania" piłą tarczową dna bagażnika przed ich montażem. Gdzie ich szukać? Gazownicy, z którymi rozmawiałem, nie mają ich! Widziałem zdjęcia zamontowanych zbiorników, ale nie widać na nich, co jest pod spodem. Może dziura? ;-) Czy to jedyne rozwiązanie?
Może powinienem siedzieć cicho, bo nie mam atu, ale u mnie nic nie wystawało, co wymagałoby "wyrównywania" A co ma być "pod spodem"? Jest podłoga bagażnika... Ja mam zbiornik STAKO Słupsk typ:POL-36.00 klasa: B pojemność:40l. znak homologacji E20 67R 008001 fi zew. 630, wew. 260, h 190 Jedyny problem, to jakby chcieć założyć hak holowniczy po a nie przed gazem - dlatego ja na montaż gazu musiałem czekać do pierwszego przeglądu, żeby najpierw hak, potem reszta
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljakub791.xlx.pl |