STAKO SÅ‚upsk

Ogl±dasz odpowiedzi wyszukane dla has³a: STAKO SÅ‚upsk





Temat: Do kolegów elektroników


Jaka to instalacja? Jestes pewien ze to kondensator?


Ze kondensator to jestem pewien, bo wyjalem, otworzylem i zobaczylem.
Reszta wyglada OK, a kondenstaor sie sfajczyl (byl wczesniej zapach
spalenizny oczywiscie).
Co do instalacji to tyle mi sie udalo ustalic:
1. oczywiscie do gaznika
2. typ reduktora - emmegaz
3. jako producent instalacji wystepuje - Stako SÅ‚upsk
4. podpisana jest jako made in Italy (przy butli, na "manometrze" -
Elpigas)

Ma byc to instalacja wloska, ale jako producent wystepuje ten Stako. ???

Co jeszcze dodac?

pozdrawiam
Hubert

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Do kolegów elektroników
Hubert napisał(a):
.Co do instalacji to tyle mi sie udalo ustalic:

1. oczywiscie do gaznika


Z opisy wynika ze to kondensator o pojemnosci kilkudziesieciu -
kilkuset nF, a poniewaz centralka gaznikowa to moze byc albo jakis
filtrujacy (czyli bez niego moze w zasadzie chodzic) albo kondensator
calkujacy impulsy z przerywacza. Jak sa odpowiednie obroty silnika
(przewznie pow. 400 -500) to napiecie z niego podtrzynuje wlaczenie
elkrozaworow gazu (ktore by sie wylaczyly po kilku sekundach od
wlaczenia zaplonu gdyby silnik nie zaskoczyl). I teraz pytanie: czu
po wlaczeniu zaplonu zaskakuja elektrozawory? Jezeli nie, to masz
chyba i jeszcze inne elementy uszkodzone (przede wszystkim sprawdz
bezpiecznik instalacji :)).


2. typ reduktora - emmegaz
3. jako producent instalacji wystepuje - Stako SÅ‚upsk


Stako to robi chyba tylko zbiorniki. O instalacji decyduje parownik,
mikser, wielozawor - i te masz napewno wloskie.
.

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Homologacja butli LPG- co dalej?


Czy zna ktos odpowiedz, co sie dzieje gdy wychodzi fabryczna homologacja
butli (10 lat). Co sie dzieje dalej? CO trzeba zrobic i ile to kosztuje?


Witam
    Informacje sprzed półtora roku:
Jeżeli butla walcowa - możliwość przedłużenia homologacji o dalsze 4 lata
daje producent, lub odpowiedni przedstawiciel uprawniony do przeprowadzenia
badań. (najczęściej są oni powiązani z taborem kolejowym - badają też
cysterny do transportu gazu) Atest na butle toroidalne nie podlega
przedłużeniu (???!!!) - diabli wiedzą dlaczego. Najprawdopodobniej posiadasz
zbiornik wyprodukowany przez STAKO w Słupsku. Zadzwoń do nich - to
najpewniejsze źródło informacji. Do nich pisałem też o duplikat homologacji
na zbiornik - bez problemów. Trzeba podać numery i pojemność.
Sam jestem ciekawy czy koniecznie trzeba do nich jechać i wymontować
zbiornik na czas testów (o ile takowe mają miejsce :-) )

Powodzenia. Reksio.

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Homologacja butli LPG- co dalej?
----- Original Message -----
From: Reksio <misla@poczta.onet.pl
To: <pl-misc-samoch@newsgate.pl
Sent: Thursday, October 24, 2002 12:29 PM

. Najprawdopodobniej posiadasz
zbiornik wyprodukowany przez STAKO w SÅ‚upsku.

czy 10 lat temu produkowano w Polsce takie butle ?
ja mialem w jednym samochodzie butle holenderska z 1988 roku i nic nie dalo
sie zrobic ....

SÅ‚awek
------------------------------------------------------------------
12 letnia Kombi Sierra 2.0 efi,lpg,dohc...
Escort 1,3  LPG "Quarz Gold'- 17 lat....

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Polonez Atu i toroidalny zbiornik LPG


jw wrote:
Witam!
Do wczoraj myślałem, że zagazować poloneza to żaden problem ;-)
Schody zaczęły się, gdy zażyczyłem sobie zbiornik jak w temacie.
Proszę znawców tematu o informację, czy były/są w produkcji zbiorniki LPG
nie wymagające "wyrównywania" piłą tarczową dna bagażnika przed ich
montażem. Gdzie ich szukać? Gazownicy, z którymi rozmawiałem, nie mają
ich! Widziałem zdjęcia zamontowanych zbiorników, ale nie widać na nich, co
jest pod spodem. Może dziura? ;-) Czy to jedyne rozwiązanie?


Może powinienem siedzieć cicho, bo nie mam atu, ale u mnie nic nie
wystawało, co wymagałoby "wyrównywania"
A co ma być "pod spodem"? Jest podłoga bagażnika...
Ja mam zbiornik STAKO Słupsk typ:POL-36.00 klasa: B pojemność:40l.
znak homologacji E20 67R 008001
fi zew. 630, wew. 260, h 190
Jedyny problem, to jakby chcieć założyć hak holowniczy po a nie przed
gazem - dlatego ja na montaż gazu musiałem czekać do pierwszego przeglądu,
żeby najpierw hak, potem reszta

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jakub791.xlx.pl
  •  

    Powered by WordPress dla [Wywiadowka]. • Design by Free WordPress Themes.