Ogldasz odpowiedzi wyszukane dla hasa: Stargard SZCECINSKI
Temat: Czarna niedziela 01.09.2002r!!!
Nie wiem czy to prawda ale slyszalem ze od 01.09.2002r.beda nastepujace zawieszenia ruchu pociagow osobowych: Jaworzno Szczakowa - Bukowno; Sitkowka Nowiny - Busko Zdroj; Tarnobrzeg - Debica {tylko Hetman}; Zagorz - Kroscienko - Chyrow; Chabowka - Nowy Sacz; Sucha Beskidzka - Zywiec {tylko Ornak i jeden nocny}; Trzebinia - Wadowice; Kalwaria Zebrzydowska - Wadowice; Pawlowice Slaskie - Chybie; Fosowskie - Kluczbork; Nowy Swietow - Glucholazy Zdroj; Opole - Jelcz Laskowice; Luban Slaski - Zgorzelec; Zdunska Wola - Inowroclaw {tylko pospieszne}; Kepno - Olesnica; Kepno - Wielun Dabrowa; Jarocin - Kakolewo; Czerwiensk - Gubin - Guben; Zbaszynek - Gorzow Wlkp.; Glogow - Zagan; Zary -Wegliniec; Stargard Szczecinski - Pyrzyce; Ulikowo - Kalisz Pomorski; Szczecin - Police - Trzebiez Szxczecinski; Bydgoszcz - Kcynia - Wagrowiec; Inowroclaw - Znin; Bydgoszcz Wsch. - Bydgoszcz Fordon; Chojnice - Koscierzyna; Laskowice Pomorskie - Szlachta - Czersk - Bak; Dzialdowo - Brodnica; Wierzchucin - Koscierzyna; Somonino - Kartuzy; Lebork - Leba {tylko w wakacje}; Bogaczewo - Braniewo {tylko posp}; Hajnowka - Cisowka; Chelm - Wlodawa; Jak by ktos mogl zdementowac lub potwierdzic te informacje to bylbym wdzieczny. Szczegolnie nieprawdopodobnie wygladaja takie ciecia jak Sitkowka - Busko, Sucha - Zywiec, Zdunska Wola - Inowroclaw czy Dzialdowo - Brodnica!!! PRZECIEZ TO JEST ZAGLADA LINII DRUGORZEDNYCH W POLSCE !!! Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: plany stacyyjne
witam jesli kogos interesuje mam na sprzedaz astepujace plany stacyjne warszawa rembertow stacja i bocznica bardo przyłęk szczecin gumieńce naftobaza rejowiec poznanski frankfurt oder brodnica góra kamienista stargard szczecinski Rzepin RzA, RzB miedzyrzecz sulecin bierawa (chemkol) naftobaza stawiany swinoujscie port pruszkow opatówek boguszów gorce zachód czarnowasy luban slaski stara kamienica rebiszow stary kisielin chynow nowy bierun gorazdze gorzow wielkoposlki brzeg dolny i pcc rokita port handlowy swinoujscie pozdrawiam oferty na ad@maszynista.com
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: RENOMA
Podobno wyniesli sie z terenu PKP Ale to jest ...PODOBNO..., spotkałem ich kiedys w pociagu 128 do Stargardu Szczecińskiego | Pytanko, czy ukochana firma Renoma to jeszcze panoszy się w rejonie ZPR | Szczecin? W ZDiTM tak, ale w ZPR jeszcze ich nie spotkalem. ****************************************** * Pzdr, Marek Pawlukowicz [Szczecin] * * E-mail : mpa@wp.pl | GG : 1317273 * * Statystyki - www.statystyki.z.pl * ******************************************
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Aktualizacja "www.nsmkol.prv.pl"
On 29 Jan 2002 14:43:52 +0100, <sakor@poczta.onet.plwrote: Witam
Chciałem Was poinformować o aktualizacji witryny http://www.nsmkol.prv.pl. Teraz znajdziecie tutaj dużo zdjęć lokomotyw i wagonów, opisy taboru i infrastruktury.
Koparka Rowów KR jest produkcji ZNTK Stargard Szczeciński, a PS to jest najnowsze dziecko FPS Stargard SA Nr, PS 00 15 M Pozdrowko -------------------------------- Tomasz'Leon' Stencel www.kolej.pl/~leon l@kolej.pl -------------------------------- PS. Skontaktowałbyś się ze mną
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Inwestycje PLK - wyciagniete zaleglosci z wakacji
Wymiana rozjazdow na stacji Stargard Szcz.: http://www.uzp.gov.pl/biulety/2004/144/144_1548.html
Pewnie chodzi o grupe rozjazdow przy stacji od strony Szczecina. Przydaloby sie jeszcze wymienic szyny na torze 7 i 9 (glowne tory w kierunku Gdanska), poniewaz jazda 20 km/h przez stacje (jakies 1 km) nie jest zbyt fajna...
Modernizacja nawierzchni na linii kolejowej nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście - wymiana 7 rozjazdów: http://www.uzp.gov.pl/biulety/2004/143/143_1302.html
Wymiana nawierzchni na linii kolejowej nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście: http://www.uzp.gov.pl/biulety/2004/139/139_0193.html Wymiana szyn obrabianych cieplnie na liniach kolejowych nr 202 Gdańsk - Stargard Szczeciński, nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście, nr 855 Regalica - Szczecin Port Centralny: http://www.uzp.gov.pl/biulety/2004/138/138_9972.html
Lo w kur**, ladnie ruszyli, chociaz znajac zycie to zbyt duzo nie zrobia :-)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Przypominam o imprezie do głazowa
Termin : 3 grudnia Tabor : SA110 + SA112 Trasa : Szczecin Główny - Szczecin Wzgóze Hetm - Szczecin Dąbie - Szczecin Kijewo - Stargard Szczecinski - Stargard Wąskotorwy - Pyrzyce - Głazów - Szczecin Główny Koszt : 40zł w przedpłacie - 50 w dniu imprezy ( dla urodzonych w roku 90 i wyzej 15zl znizki od kazdej ceny ) - przypominam o mijajacym niebawem terminie przedpłaty. Start : 7:55 pozdrawiam Mateusz Żmuda
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Przypominam o imprezie do głazowa
Termin : 3 grudnia Tabor : SA110 + SA112 Trasa : Szczecin Główny - Szczecin Wzgóze Hetm - Szczecin Dąbie - Szczecin Kijewo - Stargard Szczecinski - Stargard Wąskotorwy - Pyrzyce - Głazów - Szczecin Główny
A w pozostałych kierunkach z Pyrzyc to już nieaktualne? :|
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Przypominam o imprezie do głazowa
| Termin : 3 grudnia | Tabor : SA110 + SA112 | Trasa : Szczecin Główny - Szczecin Wzgóze Hetm - Szczecin Dąbie - Szczecin | Kijewo - Stargard Szczecinski - Stargard Wąskotorwy - Pyrzyce - Głazów - | Szczecin Główny
Niestety, tylko do Głazowa, a na miejscu może się poprubuje co dalej. powrót przez Stargard, inaczej już się nie da...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Nowe fotki
Mareczek wrote:
Zapraszam na http://www.statystyki.z.pl - po 2 miesiacach w koncu wrzucilem pare fotek, m.in. z Rurki, Stargardu Szcz. no i oczywiscie ze Szczecina :-)
Mmmmm!!! Az przyjemnie poogladac. Full profeska! "SP42-132 z poc. osobowym nr 9913 do Pyrzyc opuszcza Stargard Szczeciński. Stargard Szczeciński, marzec 2004" Klasyk!!!! Kapitalnie ujales ten fragment miasta! Gratuluje. Do tego full sunlight :) "EN57-1505+908 jako pociąg osobowy nr 128 do Krzyża opuszcza Stargard Szcz. Stargard Szczeciński, marzec 2004" Fajnie, fajnie. Stargard jest super jezeli chodzi o architekture miejska. Do tego wszystkiego ladnie sie komponuja pociagi :) Ten krzyz rowniez swietnie wkomponowany. Super fotki, widze Marek ze robisz OGROMNE postepy w fotografii! Remik
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: (Zach-Pom) Przetarg na przewozy regionalne 2007 - 2009
=?ISO-8859-2?Q?B._J=EAdrzejewski?= <stoker@NOSPAM.gazeta.plnapisał(a): Na BIP-ie Zachodniopomorskiego UM jest już ogłoszenie o przetargu,a w zasadzie negocjacjach w sprawie zawarcia umowy na przewozy w latach 2007 - 2009. Link: http://www.bip.um-zachodniopomorskie.pl/index.php?wiad=1413
a) linia nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński;
cała czy do granicy województwa (Sławno ? Słupsk ?) b) linia nr 273 na odcinku Zielona Góra – Kostrzyn –Szczecin Główny;
dlaczego aż z Zielonej Góry (przecież to już woj. lubuskie)?
A co z odcinkiem Kalisz Pom. - Wałcz ? Czy jeśli zostanie udrożniony przed 12 grudnia 2009, będzie oddzielne postępowanie ? MK
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: (Zach-Pom) Przetarg na przewozy regionalne 2007 - 2009
| a) linia nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński;
cała czy do granicy województwa (Sławno ? Słupsk ?)
Do tego miejsca gdzie pojadą pociągi współfinansowane z kasy województwa. | b) linia nr 273 na odcinku Zielona Góra – Kostrzyn –Szczecin | Główny;
dlaczego aż z Zielonej Góry (przecież to już woj. lubuskie)?
Widocznie nowy rozkład jazdy przewiduje pociągi Zielona Góra - Szczecin, które zleca zachodniopomorski UM A co z odcinkiem Kalisz Pom. - Wałcz ? Czy jeśli zostanie udrożniony przed 12 grudnia 2009, będzie oddzielne postępowanie ?
Zależy zapewne od umowy między województwami, które z nich zleci owe przewozy...
Mick M.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: (Zach-Pom) Przetarg na przewozy regionalne 2007 - 2009
Marcin Kulik <mk72.SKA@gazeta.plnapisał(a): | a) linia nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński;
Cała, bo 1 pociąg regio+ (Albatros) pojedzie do Tczewa, ale tylko on. Pozostałe wojewódzkie zach-pomu kończą w Słupsku.
| b) linia nr 273 na odcinku Zielona Góra – Kostrzyn –Szczecin Głów ny;
dlaczego aż z Zielonej Góry (przecież to już woj. lubuskie)?
Bo taka będzie relacja kilku poc. regionalnych. A co z odcinkiem Kalisz Pom. - Wałcz ? Czy jeśli zostanie udrożniony przed 12 grudnia 2009, będzie oddzielne postępowanie ?
Co roku będą prowadzone oddzielne postępowania na konkretny rozkład, a w nich mogą być punkty rozszerzające umowę ramową, na którą toczy się obecne postępowanie.
Pzdr, BJ
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jak nie dopuscic do otwarcia na nowo linii - kolejna odslona analizy.
Pare cytatów na początek : "Przy obecnym stanie linii kolejowej Stargard Szczeciński - Kalisz Pomorski - Wałcz można przyjąć, że reaktywowanie połączenia kolejowego nie ma ekonomicznego uzasadnienia, gdyż przejazd pociągiem z Wałcza do Szczecina wynosi 4 godz. z koniecznością przesiadki w Stargardzie Szcz." "Natomiast przejazd drogą nr 10 autobusem pośpiesznym z Wałcza do Szczecina trwa znacznie krócej, bo 2 godz. 45 min" "Według danych PKP, na modernizację należy przeznaczyć środki finansowe w wysokości około 100 mln zł" Teraz zatem kilka faktów ze stanu obecnego : Odcinek Stargard - Szczecin : 40minut Odcinek Stargard - Kalisz Pomorski : 1h20min. Do Wałcza pozostało jeszcze 44km od kalisza gdzie szlakowa wg służbowego rozkładu wynosi 80km/h (gdzieniegdzie ciut mniej) Wiec 44km z predkoscia 80km/h jedziemy 2 godziny.... mysle ze dalszy komentarz zbedny.. musialby po 5 minut na kazdej ! stacji stac by miec handlową 22km/h Ale wkoncu niedajbog by wyszledl czas i cena konkurencyjna i coby to dopiero bylo. Szokiem również wogole by bylo gdyby ten szynobus jezdzil do Szczecina Głównego do czego jak widac kolej nie dorosła jeszcze. Kto chce - szuka sposobów kto nei chce szuka powodów. Brak słów. Kolejne ciekawostki wkrótce.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jak nie dopuscic do otwarcia na nowo linii - kolejna odslona analizy.
Dnia Tue, 7 Dec 2004 11:05:56 +0100, "Mateusz Zmuda" <m@kolej.pl napisał(a): Pare cytatów na początek :
"Przy obecnym stanie linii kolejowej Stargard Szczeciński - Kalisz Pomorski - Wałcz można przyjąć, że reaktywowanie połączenia kolejowego nie ma ekonomicznego uzasadnienia, gdyż przejazd pociągiem z Wałcza do Szczecina wynosi 4 godz. z koniecznością przesiadki w Stargardzie Szcz." "Natomiast przejazd drogą nr 10 autobusem pośpiesznym z Wałcza do Szczecina trwa znacznie krócej, bo 2 godz. 45 min" "Według danych PKP, na modernizację należy przeznaczyć środki finansowe w wysokości około 100 mln zł"
Gdy poczytałem sobie o wyczynach pana ex dyrektora PLK we Wrocławiu, co to dyscyplinarkę w końcu szczęśliwie zaliczył, to nic mnie nie rusza. Mam dosyć czytania o ciągłym rozpierdalaniu. Szczerze i serdecznie dosyć. Ponieważ nie mam kasy aby kupić używany nawet szynobus i udowodnić ogniem i sądem tym złamanym ch... że się opłaca, nadto narazie nie widzę szans aby ją wytrzasnąć, coraz bardziej przekonuję się ku temu, aby stać się miłośnikiem kolei czeskich i ukraińskich. Alek 'Alekloco' Kurstak Polska dla rowerów i pociągów! Wpierw "usunto-" pamietaj wyrzucic... A potem: olek malpa rower kropka com.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jak nie dopuscic do otwarcia na nowo linii - kolejna odslona analizy.
Dnia Tue, 7 Dec 2004 11:05:56 +0100, "Mateusz Zmuda" <m@kolej.pl napisał(a):
| Pare cytatów na początek : | "Przy obecnym stanie linii kolejowej Stargard Szczeciński - Kalisz | Pomorski - Wałcz można przyjąć, że reaktywowanie połączenia kolejowego nie | ma ekonomicznego uzasadnienia, gdyż przejazd pociągiem z Wałcza do Szczecina | wynosi 4 godz. z koniecznością przesiadki w Stargardzie Szcz." | "Natomiast przejazd drogą nr 10 autobusem pośpiesznym z Wałcza do Szczecina | trwa znacznie krócej, bo 2 godz. 45 min" | "Według danych PKP, na modernizację należy przeznaczyć środki finansowe w | wysokości około 100 mln zł" Gdy poczytałem sobie o wyczynach pana ex dyrektora PLK we Wrocławiu, co to dyscyplinarkę w końcu szczęśliwie zaliczył, to nic mnie nie rusza. Mam dosyć czytania o ciągłym rozpierdalaniu.
O wlasnie. Czy ktos z Kolegow byl w ostatnim czasie w Kaliszu Pom? ZTCW oslawione urzadzenia centrum sterowania ruchem w zaden sposob nie sa pilnowane - zaryzykuje stwierdzeniem, ze moze po prostu juz ich nie byc [demolka]. Tak wiec faktycznie los tej linii mogl juz zostac przesadzony.... P.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Czym to było, gdy jeszcze jeździło ?:]
Bry, W stargardzie obok wagonówki stoi takie oto cuś :http://server5.pictiger.com/img/72628/picture-hosting/p-2233208.jpg http://server5.pictiger.com/img/72630/picture-hosting/p-2233212.jpg Tutaj bylo ciete i zszywane ;http://server5.pictiger.com/img/72629/picture-hosting/p-2233217.jpg I teraz moje pytanko, z członu którego jamnika to zostało zrobione i do kiedy funkcjonowało... No i jak wyglada to w srodku? Czy jest to normalny czlon 203E tylko bez wozkow, czy ma powyciagane zbedne czesci? No i jak wyglada w srodku ta kabinka i gdzie sa patyki(jak to bylo zasilane?)? pozdrawiam -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -http://www.gazeta.pl/usenet/
To nic innego jak SUG czyli Stacjonarne Urządzenie Grzewcze a fota pzredstawia taki SUG na stacji Stargard Szczeciński :-D
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: spalinowki kolo Stargardu Szcz.
Pare dni temu wracalem z Poznania. Ku mojemu zdziwieniu wszystkie pociagi miedzy Choszcznem a Stargardem Szczecinskim byly ciagniete przez spalinowki. Jakas awaria trakcji elektrycznej, a moze cos innego? Nie mniej jednak wspaniale wygladal "Portowiec" ciagniety przez SP razem z EU07-486. Czy ktos wie co tez bylo powodem takiego przedstawienia?
Jakas modernizacja trakcji na stacji Stargard Szczecinski. W Poznaniu wisialo ogloszenie o opoznieniach niektorych pociagow, w wiekszosci o 20-25 minut.
Pedro
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Zmiany w kursowaniu pociągów Kwalfikowanych (od.6.01)
Michał Mraczek, miłośnik pociagów kwalifikowanych, napisał: 1. Pociąg Ex "KORMORAN" Zamieniono na pociąg pospieszny likwidując połączenie pociągiem kwalifikowanym między Warszawą a Olsztynem.
No. To jest miły news, chociaż wszyscy się w sumie tego spodziewali.
2. Pociąg Ex "BŁĘKITNA FALA" Poprowadzono w relacji Warszawa - Świnoujście / Kołobrzeg przez Poznań Gł. z dzieleniem składu na stacji Stargard Szczeciński (bez grupy wagonów z Łodzi) Odjazd z Warszawy Centralnej o 6.10 Przyjazd do Warszawy Centralnej o 22.35 -postoje: Kutno, Konin,
No. A nie Września jakaś dziwna.
3. Pociąg Ex "POSEJDON" W terminach: 22.06.2002 - 01.09.2002 poprowadzono w skróconej relacji Warszawa Zach. - Koszalin - Warszawa Zach. zamiast jak dotychczas do Kołobrzegu.
No. Ekspres snujący się dłużej niz osobowy z Koszalina do Kołobrzegu to była kupa smiechu.
Marek A. Salwa
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Zmiany w kursowaniu pociągów Kwalfikowanych (od.6.01)
Psofometr wrote: | 2. Pociąg Ex "BŁĘKITNA FALA" | Poprowadzono w relacji Warszawa - Świnoujście / Kołobrzeg przez Poznań Gł. | z dzieleniem składu na stacji Stargard Szczeciński (bez grupy wagonów z | Łodzi) | Odjazd z Warszawy Centralnej o 6.10 | Przyjazd do Warszawy Centralnej o 22.35 | -postoje: Kutno, Konin,
No. A nie Września jakaś dziwna.
Teraz Fala nie bedzie musiala przepuszcac Beroliny, bo czas jazdy sie skroci przez odrzucenie laczenia w Kutnie. Pozdrowienia Grzesiek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Dworcowe zapowiedzi ....
-na początku :"Tu stacja Iława, tu stacja Iława Główna" - naprawdę takie coś występuje na rzeczonej stacji!
I co w tym dziwnego? Te zapowiedzi są dla pasażerów w pociągu, nie dla oczekujących na pociąg. Czyżby Kolega nigdy nie jechał pociągiem nocą, nieznaną trasą, gdy trzeba wysiąść na stacji około 3 w nocy? Można patrzeć na zegarek. Ale pociągi się czasem spóźniają... Można, oczywiście, liczyć stacje. Ale można się przy tym pomylić... Można rozglądać się za tabliczką z nazwą stacji. Ale czasami trudno ją dostrzec, zwłaszcza, gdy budynek stacyjny zasłania inny skład... A można także posłuchać, co mówią przez megafon. Swoją drogą, przyznaję się, raz zdarzyło się mi wysiąść na stacji Wrocław Psie Pole, zamiast na Nadodrzu :) Ale była to moja pierwsza podróż do Wrocławia, było ciemno, i nikt stacji nie zapowiadał przez megafon. Według mnie, taki sposób zapowiadania stacji świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta. Podobne zapowiedzi są w Rawiczu. "Stacja Rawicz. Stacja Rawicz". I w Stargardzie Szczecińskim. I bardzo dobrze.
Pozdrawiam! (D)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jesteście za???
Mechanik z Ostrowca zmajstrował(a): Czy chcielibyście aby od 8 grudna 2007 (dopiero) pojechały trzy pociągi dalekobieżne w releacjach:
A ja bym chciał pociąg z Bogatyni do Gołdapi przez Zgorzelec, Legnice, Świdnice, Baborów, Racibórz, Rybnik, Zabrze Makoszowy, Jaworzno Szczakowa, Kraków, Munina, Hrebenne, Zwierzyniec, Zawada, Rejowiec Zachodni, Lublin, Puławy, Radom, Tomaszów Mazowiecki, Łódź Kaliska, Kutno, Sierpc, Brodnica, Jabłonowo Pomorskie, GRudziądz, Toruń, Inowrocław, Żnin, Wągrowiec, Kcynia, Nakło n. Notecią, Chojnice, Lipusz, Korzybie, Szczecinek, Runowo Pomorskie, Stargard Szczeciński, Szczcin, Szczecin Dąbie, Goleniów, Kołobrzeg, Koszalin, Słupsk, Gdynia, Kościerzyna, Wierzchucin, Laskowice Pomorskie, Tczew, Malbork, Elbląg, Olsztyn, Pisz, Ełk, Olewcko. W składzie Bhp+2WL+4Bh+AB+2A+WR+2A+AB+4Bh+D+P+Bhp.
Ktoś mi zarzucił że moje posty nic nie wnoszą, ja mam inne zdanie ale niech Wam będzie że nie wnosiły więc to jest pierwszy post który coś wnosi i proszę nie odpowiadać na ostatnie trzy linijki:)
Ten post jest dokładnie taki sam jak reszta twoich postów. Czyli bełkot nawiedzonego nastolatka który myśli że jest MK przez duże M i K.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jesteście za???
12groszy <gbz@xyho.puvc.cynapisał(a): A ja bym chciał pociąg z Bogatyni do Gołdapi przez Zgorzelec, Legnice, Świdnice, Baborów, Racibórz, Rybnik, Zabrze Makoszowy, Jaworzno Szczakowa, Kraków, Munina, Hrebenne, Zwierzyniec, Zawada, Rejowiec Zachodni, Lublin, Puławy, Radom, Tomaszów Mazowiecki, Łódź Kaliska, Kutno, Sierpc, Brodnica, Jabłonowo Pomorskie, GRudziądz, Toruń, Inowrocław, Żnin, Wągrowiec, Kcynia, Nakło n. Notecią, Chojnice, Lipusz, Korzybie, Szczecinek, Runowo Pomorskie, Stargard Szczeciński, Szczcin, Szczecin Dąbie, Goleniów, Kołobrzeg, Koszalin, Słupsk, Gdynia, Kościerzyna, Wierzchucin, Laskowice Pomorskie, Tczew, Malbork, Elbląg, Olsztyn, Pisz, Ełk, Olewcko. W składzie Bhp+2WL+4Bh+AB+2A+WR+2A+AB+4Bh+D+P+Bhp.
Ten post jest dokładnie taki sam jak reszta twoich postów. Czyli bełkot nawiedzonego nastolatka który myśli że jest MK przez duże M i K.
Bełkot to masz powyżej w swoim wykonaniu zupełnie nie możliwym do zrealizowania raz ze względu na linie którymi chciałbyś żeby ten pociąg jeźdił, dwa na relcję, trzy na zestawienie składu.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ty3-2, Ok22-31, Ok1-359
Zapraszam w imieniu Kolei Drezynowej na linie Swarzewo km.0.39-Krokowa. Ewentualny tabor nalezy przywiezc transportem samochodowym, gdyz PLK raczyla nas odciac od swojej sieci
Aktualnie niestety jestem zmuszony zajac sie bardziej przyziemnymi sprawami, mianowicie przeprowadzka do Stargardu Szczecinskiego, coz tam bede mial wiekszy kontakt z koleja szerokopojeta (w koncu to dawne miasto kolejowe, dawne bo ZNTK padlo :((( ) niz tutaj w Darlowie, gdzie ostatni pociag jaki widzialem to ten co remontowal linie Darlowo - Slawno (kolejne 15mlz zl wyrzuconych w bloto, bo na zakupo autobusu szynowego nie ma pieniedzy, a z obliczen Urzedu MIasta wynika, ze nalezaloby dokladac do tej linii rocznie 3 ml zl, ale to wtedy gdy po lini jezdzilby zestaw SM42 plus 2 Bipki)
Pozdrawiam Wojtek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pytanko o linię Kołobrzeg-Goleniów.
FTD <ftdWYTNI@wp.plnapisał(a): A co z pasażerami którzy chcieliby z miast typu Chociwel, Łobez, Świdwin dojechać sobie do Bielska czy Wrocławia bez przesiadki?? Wystarczy że to
jedyne bezpośrednie połączenie i to w wakacje, ludność z tego korzysta (włącznie ze mną). Nie jestem zwolennikiem tezy, że z każdej do każdej stacji musi być połączenie bezpośrednie. Wystarczy, jeśli będą dobre skomunikowania. Aby dojechać do wspomnianych miast, wystarczy podjechać do Białogardu, czy Stargardu Szczecińskiego. MK
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pytanko o linię Kołobrzeg-Goleniów.
Nie jestem zwolennikiem tezy, że z każdej do każdej stacji musi być połączenie bezpośrednie. Wystarczy, jeśli będą dobre skomunikowania. Aby dojechać do wspomnianych miast, wystarczy podjechać do Białogardu, czy Stargardu Szczecińskiego. MK
Zgadzam się z Marcinem. A poza tym można by jakoś z sensem skomunikować ten pociąg w Gryficach z wąskotorówką nad morze-do Rewala, czy Niechorza, co jest dodatkowym argumentem za przetrasowaniem:). Pewnie i tak masa ludzików w Kołobrzegu wsiada w busy i rusza do Rewala, Mrzeżyna, Niechorza, itd. A mieszkańcom miast i wsi od Białogardu po Chociwel zapewnić jakiś dojazd do Stargardu i wszyscy będą zadowoleni:).
Pozdrawiam, Michuss.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: stacje towarowe
Użytkownik Patryk Czarnik <pc176@students.mimuw.edu.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
co jeszcze ?
stacje rozrzadowe na PKP Szczecin Port Centralny Zajaczkowo Tczewskie Poznan Franowo Lodz Olechow Warszawa Praga Wroclaw Brochow Skarzysko Kamienna Krakow Prokocim Tarnowskie Gory Zabrzeg Czarnolesie pomocnicze stacje po przecinku za nazwe SR Szczecin Port Centralny, Stargard Szczecinski, Szczecinek Zajaczkowo Tczewskie, Inowroclaw, Ilawa, Gdynia, Torun Poznan Franowo, Pila, Zbaszynek, Jarocin Lodz Olechow. Kutno, Skierniewice Warszawa Praga, Bialystok, Warszawa Glowna Towarowa Wroclaw Brochow, Wroclaw Gadow, Legnica, Wegliniec, Opole Gl, Jaworzyna Sl Skarzysko Kamienna, Kielce Herbskie, Lublin Tatary Krakow Prokocim, Tarnow Filia, Jaworzno Szczakowa Tarnowskie Gory, Czestochowa Towarowa, Lazy, Rybnik Towarowy Zabrzeg Czarnolesie, Rybnik Towarowy, Jaworzno Szczakowa pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: stacje towarowe
Stacje rozrządowe: Szczecin Port Centralny Zajaczkowo Tczewskie Poznan Franowo Lodz Olechow Warszawa Praga Wroclaw Brochow Skarzysko Kamienna Krakow Prokocim Tarnowskie Gory Zabrzeg Czarnolesie
pomocnicze stacje po przecinku za nazwe SR Szczecin Port Centralny, Stargard Szczecinski, Szczecinek..............
z uwagą, że niektóre z nich to stacje rozrządowe pełniące funkcje stacji manewrowych i pracujące na układach stacji rozrządowych. W związku ze zmniejszonymi przewozami zmieniono role niektórych stacji... Dla mnie jedną z największych stacji o układzie rozrządowym jest nadal Zabrzeg Czarnolesie i Dąbrowa Górnicza Towarowa.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: KALKULACJA 2006 - new software made by PLK
Maciej Sofiński <agakobWYTNI@op.plnapisał(a): http://kalkulacja2006.plk-sa.pl/
Szczerze mówiąc jestem nawet pod wrażeniem.
Ja też. Najtańsza trasa dla AS na odcinku Warszawa - Stargard Szczeciński to Nasielsk - Sierpc - Toruń - Bydgoszcz - Piła - Wałcz - Kalisz Pom. - Stargard. Do Poznania najtańszą też wysyła przez Sierpc i Toruń ;-))) Pozdrawiam, Marcin
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: KALKULACJA 2006 - new software made by PLK
Ja też. Najtańsza trasa dla AS na odcinku Warszawa - Stargard Szczeciński to Nasielsk - Sierpc - Toruń - Bydgoszcz - Piła - Wałcz - Kalisz Pom. - Stargard. Do Poznania najtańszą też wysyła przez Sierpc i Toruń ;-)))
Jeszcze lepsze kwiaty wyskakuja po odznaczeniu linii z calkowicie zawieszonym ruchem. Tym bardziej niezrozumiale sa dla mnie stawki dostepu dla takich linii - przykladowo za jeden kurs AS relacji Wejherowo - Garczegorze (przez Choczewo) wychodzi... 0,81 PLN :)
Pedro
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Stargardzka KD...
http://www.radio.szczecin.pl/komponenty/main.php?idx=122&ids=3&date=2... Stowarzyszenie Miłośników Kolei ze Stargardu Szczecińskiego chce reaktywować wąskotorówkę, która łączyła Stargard z Ińskiem. Wskazuje, że można rozważyć sięgnięcie po unijne fundusze na ten cel.Stargardzka wąskotorówka jest regularnie rozkradana. I nie wiadomo czy uda się cokolwiek przejąć. Powiat stargardzki, który rozważał przejęcie majątku wąskotorówki od kolei, jest również sceptyczny - powiedział Jan Roćko dyrektor departamentu powiatowej infrastruktury. Innego zdania jest Stowarzyszenie Miłośników Kolei Wąskotorowej w Ińsku, które od dwóch lat stara się o przejęcie gruntów i budynków od zakładu nieruchomości PKP w Szczecinie, zarządzającego likwidowaną wąskotorówką. Złodzieje natomiast nie próżnują - twierdzi Włodzimierz Ganczar ze Straży Ochrony Kolei.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Stargardzka KD...
A czy Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych nie byłaby zainteresowana utworzeniem własnej filii, wspólnie ze Stowarzyszeniem Miłośników Kolei ze Stargardu Szczecińskiego, na stargardzkiej wąskotorówce ? Byłby to kolejny krok do tego, by po Rogowie, Starachowicach i otwarciu Kolei Leśnej Pionkach, przyszła kolej na reaktywowanie Stargardzkiej K.D. Co wy o tym pomyśle sądzicie ?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Stargardzka KD...
A czy Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych nie byłaby zainteresowana utworzeniem własnej filii, wspólnie ze Stowarzyszeniem Miłośników Kolei ze Stargardu Szczecińskiego, na stargardzkiej wąskotorówce ?
Byłby to kolejny krok do tego, by po Rogowie, Starachowicach i otwarciu Kolei Leśnej Pionkach, przyszła kolej na reaktywowanie Stargardzkiej K.D. Co wy o tym pomyśle sądzicie ?
A ufoludki przylecą z pełnym talerzem pieniędzy, żeby FPKW mogła wpompować kolejne fundusze w kolejną kolejkę. Sądzimy, że powinieneś przestać wypisywac bzdury, mylić fakty i dane i przestać rzucać pomysły z kosmosu. Pozdraw mp
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Stargardzka KD...
Stowarzyszenie Miłośników Kolei ze Stargardu Szczecińskiego ciach ciach ciach Stowarzyszenie Miłośników Kolei Wąskotorowej w Ińsku
Znaczy się są aż dwa stowaryszenia? Jeżeli tak, to moze ktos ma jakies namiary na to pierwsze?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: trasy
"vredny" <vre@poczta.onet.plwrote: | To podaj mi linie I kategori
Masz na mysli magistralne czy pierwszorzedne? | ktora nie jezdza pociagi do Warszawy. E-30 od Opola do Gliwic. E-30 od Katowic do Krakowa.
A takze weglówka (linia 131). Jesli piewszorzedne to np. takze Koszalin - Stargard Szczecinski. Pozdrowienia Arkadiusz Kosecki
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Biletowe kombinacje
Użytkownik Krzysztof Czaplicki <s@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9k5r7j$sv@news.onet.pl... BTW a moze by oglosic taki konkurs: "Bilet, kupiony w kasie, na najbardziej pokrecona trase". ?
1) Od: Wloszczowa Do: Poznan Glowny Przez: Cykarzew * Kalisz * Kamien Pomorski * Trzebiez Szczecinski
2) Od: Cisowka Do: Nielubia Przez: Minsk Mazowiecki * Kluczbork * Nysa * Chocianow * Ilowa Zaganska 3) Od: Witnica Do: Stargard Szczecinski Przez: Stobno * Tloki * Poznan Junikowo * Drawiny Moga byc? :-)))
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Skandal... Co zrobić babce która wydała taki bilet?
| Tzn. Niezgodny z przepisami? Pal diabli przepisy, tam jest stacja docelowa taka sama jak stacja pośrednia.
Ale zapewne nie podana wprost, tylko komputer ją sobie dopisał. Ja mam bilet, w którym Stargard Szczeciński przejeżdżany jest 3x i też to kasie fiskalnej (tej starej) nie przeszkadzało. W podanym przeze mnie przykładzie też będziesz stację końcową, jak i początkową przejeżdżał kilka razy, co akurat kursowi, czy fiskalowi nie przeszkadza. On ma dość prosty algorytm polegający na poszukiwaniu drogi pomiędzy podanymi stacjami pośrednimi i o ile nie dodasz jawnie 2x tej samej stacji, to taki bilet Ci wypluje. A kasjerka kasy IC, pewnie była przyzwyczajona, do trasy pociągów IC, więc podała przez np. Nasielsk, Iława, Malbork, Olsztyn i kasa wypluła to co wypluła. Wcale nie musiała wpisywać 2x Elbląg.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Skandal... Co zrobić babce która wydała taki bilet?
Ale zapewne nie podana wprost, tylko komputer ją sobie dopisał. Ja mam
Hm, być może, tego nie wiemy. Jeśli to jest inicjatywa komputera, tym niższą ocenę trzeba wystawić jego programowi. bilet, w którym Stargard Szczeciński przejeżdżany jest 3x i też to kasie fiskalnej (tej starej) nie przeszkadzało. W podanym przeze mnie przykładzie
Ale tu mamy do czynienia z bardziej jaskrawym absurdem.
akurat kursowi, czy fiskalowi nie przeszkadza. On ma dość prosty algorytm polegający na poszukiwaniu drogi pomiędzy podanymi stacjami pośrednimi i o
Jak student wymyśli zbyt prosty algorytm na zadany temat to nie zalicza zadania. Oczywiście nie wiemy, czy to lenistwo programisty czy skutek niskich wymagań, jakie postawiło PKP.
kasjerka kasy IC, pewnie była przyzwyczajona, do trasy pociągów IC, więc podała przez np. Nasielsk, Iława, Malbork, Olsztyn i kasa wypluła to co wypluła. Wcale nie musiała wpisywać 2x Elbląg.
Być może, ja też nie należę do zwolenników powieszenia kasjerki na suchej gałęzi. Większa krzywdę zrobiłbym autorowi programu, a za całość odpowiada PKP. I jak już napisałem, należy stworzyć system odporny na błędy. Część osób uważa to za niemożliwe, ja twierdzę, że jest odwrotnie.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: koszalinska....
hej! [Goleniow-Maszewo] jezeli nie da sie wygenerowac ruchu towarowego (bo osobowe to kwiatek do kozucha - nie wspominam nawet), to zawsze mozna z linii zrobic kolej drezynowa tak jak to sie stalo na trasach: Swarzewo - Krokowa i Świdnica Kraszowcie - Jedlina Zdrój. poza tym uwazam, ze aby "sie nie dalo", to trzeba baaardzo chciec, zeby sie nie dalo. poza tym nie trzeba od razu wpompowywac w linie takich pieniedzy, jak wspomniano. to absurd jakis. niedowiarkow odsylam na linie SKPL-u, wkrotce takze na sasiednia linie Stargard Szczecinski - Dobra. pozdrawiam! Podrozny
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: koszalinska....
[Goleniow-Maszewo]
jezeli nie da sie wygenerowac ruchu towarowego (bo osobowe to kwiatek do kozucha - nie wspominam nawet), to zawsze mozna z linii zrobic kolej drezynowa tak jak to sie stalo na trasach: Swarzewo - Krokowa i Świdnica Kraszowcie - Jedlina Zdrój.
oczywiscie zgadzam sie.... poza tym uwazam, ze aby "sie nie dalo", to trzeba baaardzo chciec, zeby sie nie dalo. poza tym nie trzeba od razu wpompowywac w linie takich pieniedzy, jak wspomniano. to absurd jakis.
dokladnie, ale kazdy mysli w ten sposob przewozy pasazerskie = deficytowe = zamknac linie
niedowiarkow odsylam na linie SKPL-u, wkrotce takze na sasiednia linie Stargard Szczecinski - Dobra.
chetnie przejade sie ta koleja, gdyz zmieniam miejsce zamieszkania, i od 26 grudnia bede nadawal ze stargardu wlasnie :)))
Pozdrawiam Wojtek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Dlaczego szynobusy tak rzadko jezdza?
1) Jeździ w środku nocy tajny podsył na Kalisz Pomorski. [...] Wiem, że ZZPR płaci taniej za podsył niż za pociąg, co jest straszliwą bzdurą, ale to Polska. Ale czy jednak nie możnaby go jakoś ujawnić w rozkładzie jazdy? Jasne jest, że pociąg ten jako normalny kurs, nie ma żadnego sensu. Ale wprowadzenie przystanków na żądanie tylko dla wysiadających, może już jakikolwiek sens by wprowadziło.
Tylko ze wtedy on juz nie jest sluzbowy. A jak nie jest sluzbowy, to np. stawka dla PLK wzrasta dwukrotnie, trzeba zaplacic druzynie konduktorskiej. Zaryzykuje twierdzenie, ze podsylow w srodku nocy nie oplaca sie ujawniac. Poza tym Kalisz Pomorski to nie Trojmiasto i chyba o 3ej rano studenci nie wracaja do Kalisza z pubow w Stargardzie Szczecinskim...
Pzdr, Kiefer
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z cyklu "cuda sie zdarzaja" - rewolucja w Zachodniopomorskim
| Nowo kupione szynobusy ruszą na niezelektryfikowane | częściowo trasy Kołobrzeg - Szczecin i Runowo Pomorskie - Stargard. Chyba Runowo - Szczecinek. Runowo - Stragard jest zelektryfikowana.
To zapewne kaczka dziennikarska. Pani redaktor usłyszała pewnie nazwę Runowo Pomorskie wymienioną obok nazwy Stargard Szczeciński i tak zapiała :. A skoro już mowa o Szczecinku, to w tej sytuacji może pojawią się za parę miesięcy VT w relacji Stargard - Szczecinek (ew. Chojnice), bez konieczności przesiadek w Runowie. W Stargardzie oczywiście wetdy skomunikowanie na Szczecin (zapewne EZT). Fajnie byloby, gdyby poranna i popołudniowa para pociągów (praca/szkoła) dojeżdżała właśnie bezpośrednio do Stargardu. Pozostałe pary, kończące w Runowie, byłyby skomunikowane z EZT do Szczecina. Marzenia - ciekawe, które z nich się spełnią. ;-) i koniecznie dalej do Pily. To skandal, zeby dwa tak duze miasta jak Walcz i Pila, polozone tak blisko mialy nieczynne polaczenie kolejowe.
Jak najbardziej. Wierzę, iż w niedlugim czasie uda się uruchomić VT w relacji Stargard - Wałcz - Piła (ze skomunikowaniami na Szczecin i na Poznań).
pzdr. RŁ
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z cyklu "cuda sie zdarzaja" - rewolucja w Zachodniopomorskim
Sat, 6 Nov 2004 23:52:31 +0100, użyszkodnik Robert Łubiński <robert_lubinski_antys@poczta.onet.plnapisał: To zapewne kaczka dziennikarska. Pani redaktor usłyszała pewnie nazwę Runowo Pomorskie wymienioną obok nazwy Stargard Szczeciński i tak zapiała :. A skoro już mowa o Szczecinku, to w tej sytuacji może pojawią się za parę miesięcy VT w relacji Stargard - Szczecinek (ew. Chojnice),
na Chojnice to bym nie liczył :(
Jak najbardziej. Wierzę, iż w niedlugim czasie uda się uruchomić VT w relacji Stargard - Wałcz - Piła (ze skomunikowaniami na Szczecin i na Poznań).
w lutym
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Z cyklu "cuda sie zdarzaja" - rewolucja w Zachodniopomorskim
| To zapewne kaczka dziennikarska. Pani redaktor usłyszała pewnie nazwę Runowo | Pomorskie wymienioną obok nazwy Stargard Szczeciński i tak zapiała :.
Miało być "zapisała", ale tak też brzmi ładnie. 8- | Jak najbardziej. Wierzę, iż w niedlugim czasie uda się uruchomić VT w | relacji Stargard - Wałcz - Piła (ze skomunikowaniami na Szczecin i na | Poznań).
w lutym
Może i w lutym, ale raczej jeszcze nie w lutym 2005, tylko trochę później. ;-)) A jak to będzie naprawdę - czas pokaże. Przywrócić ruch na Brzeg - Nysa i Opole - Kluczbork póki co się nie udało, i to pomimo starań ze strony potencjalnych użytkowników, więc tak samo nie wiadomo, jak to będzie z Wałczem. Ja jednak myślę, że w końcu zdrowy rozsądek i dobro ogólne zwycięży, w rezultacie czego na wszystkich tych liniach pojadą pociągi. pzdr. RŁ
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ranking najklimatyczniejszych barów dworcowych
No w Kluczborku to rzeczywiscie jest klimatycznie, pamietam jakos dwa lata temu w wakacje mialem tam przesiadke w nocy i nie mogkem sie nadziwic dlazego Kazik tworzac piosenke "Polska" napisal ze "oczy pekaja na dworcu w Kutnie", a nie w Kluczborku...
Z tych, które mialem okazję zaliczyć, to wspominam: - Czechowice Dziedzice - bar prowadzi prywatna osoba, ale wystrój całkiem PRL - owy - Ostrów Wlkp. Utknąłem tam raz kilka lat temu, nie wiem, czy bar jeszcze istnieje Piękny napis jest też w poczekalni w Stargardzie Szczecińskim. "Węgiel ze Śląska przez polskie porty do wszystkich krajów świata" czy jakos tak :) Pozdrawiam Jak ustalę lokalizację pozostałych, to napiszę :)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Ranking najklimatyczniejszych barów dworcowych
Dnia 05-01-22 10:01, Użytkownik jaQbek napisał: Piękny napis jest też w poczekalni w Stargardzie Szczecińskim. "Węgiel ze Śląska przez polskie porty do wszystkich krajów świata" czy jakos tak :)
A co się dzieje teraz w Szczecinie Dąbiu? Za PRL-owskich czasów nie jedną herbatę się tam wypiło, czekając na skomunikowanie z Kołobrzegiem lub Świnoujściem. Desperacki był też bar w Koszalinie. A Sławno było już tylko propozycją dla ekstremistów - vide "płuca na zimno".
Humpty
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Darłowo - Sławno - zdekomunikowanie !!
Właśnie planując kółeczko zobaczyłem coś co mnie aż zatelepało. Otóż 11040 z Darłowo przyjeżdża do Sławna o 16.50, natomiast pośpiech "Bryza" rel. Szczecin - Olsztyn odjeżdża ze Sławna o 16.43. Czy naprawdę pociągu, który stoi w Darłowie bite 2 godziny, nie można puścić te 10 minut wcześniej? Mate do tablicy!!
Pociąg R-427 ze Szczecinka do Stargardu Szczecińskiego przez Złocieniec, Runowo Pomorskie, przyjeżdża do stacji końcowej o 7:27. R-83100 odjeżdża ze Stargardu o 7:24. Następny PR w stronę Poznania odchodzi o 10:20. Szkoda... Pozdrawiam! FB
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: [ZPR][pyt] Spotkanie z Dyr. A.Ch. ?
Dnia Sat, 7 Feb 2004 16:42:02 +0100, Robert Łubiński <robert_lubinski_anty.s@poczta.onet.plnapisał(a): szynowe, zmiana rozkładu jazdy na linii Goleniów - Kołobrzeg, przyszłość linii Stargard Szczeciński - Pyrzyce i Stargard Szczeciński - Kalisz Pomorski, przedłużenie relacji do przystanku Kalisz Pomorski Miasto, możliwości i uwarunkowania otwarcia dla ruchu lokalnego stacji Szczecin Gumieńce, skuteczne informowanie pasażerów o nowych atrakcyjnych połączeniach (oraz dotarcie do nowych potencjalnych klientów), czytelne informowanie podróżnych o fakcie niezatrzymywania się pociągów osobowych na niektórych stacjach, czy też możliwość uruchomienia w przyszłości pociągu prowadzonego przez parowóz.
Można szersze info na te tematy? Bardzo bym prosił.
Pozdrawiam Alek 'Zebra (Loca)' Kurstak Polska dla rowerów i pociągów! Wpierw "usunto-" pamietaj wyrzucic... A potem: olek[at]rower[dot]com.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Szczecinek-Szczecin w nowym rj
Dokładam artykuł z Głosu Szczecińskiego, 15 lipca 2005 r. Pociągi wrócą http://tiny.pl/qx7l Będzie bezpośrednie połączenia kolejowe regionu ze stolicą województwa. Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki potwierdził właśnie, że jest gotów do wznowienia regularnych kursów szynobusów na trasie Szczecin-Szczecinek i z powrotem. O pociągi kursujące trasą dawnej tzw. berlinki (szlak Berlin-Królewiec) zabiegają od dwóch lat mieszkańcy Szczecinka, Czaplinka, Złocieńca i Drawska Pomorskiego. Urząd Marszałkowski wystąpił właśnie z inicjatywą nowego rozkładu jazdy na trasie ze Szczecina przez Runowo Pomorskie do Szczecinka i z powrotem. Planuje się, że szynobus wyjeżdżałby ze stacji Szczecin Główny o godzinie 14.10 (przyjazd do Szczecinka 16.46). Kolejne połączenie realizowane byłyby ze stacji Stargard Szczeciński (12.20, przyjazd do Szczecinka 16.20) i z Runowa Pomorskiego (5.10-6.50, 18.20-20.00 i 20.40-22.09). Ze Szczecinka do Szczecina można byłoby dojechać bezpośrednim połączeniem: wyjazd 7.20, przyjazd 9.56, do Stargardu Szczecińskiego o godzinie 5.00, przyjazd 7.16. Pozostałe kursy realizowane byłyby do Runowa Pomorskiego (15.35-17.15, 17.50-19.15, 20.30-21.59 i skorelowane z pociągami w kierunku Szczecina. Urząd apeluje jednocześnie o uwagi dotyczące nowego rozkładu jazdy. Wszelkie uwagi na ten temat można kierować na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego, Departament Transportu ul. Korsarzy 34 70-540 Szczecin. Sławomir Włodarczyk
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Lokomotywa SM25 w Stoczni Szczecinskiej ???
Łatwo poznać po kołach - 401Da ma o--o--o, a SM25 o---o-o.
Grzexs
Kurcze.. az musze popatrzec :D:D Aha tak juz BTW.. Na torze odstawczym w SPC (niedaleko stacji paliw) stoi SM41-06 w stanie cokolwiek nadgniłym - czy to nie jest ten lok, ktory niegdys stał jako pomnik na stacji w Stargardzie Szczecińskim? Szkoda, ze prawdopodobnie czeka na palnik :/ Piekna lokomotywa.... nawet biorac pod uwage jej obecny stan, choc odnosze wrazenie, ze numer 06 jest zbyt wczesny, biorac pod uwage jej rok budowy - 1967.. AFAIK pierwsze SM41 pojawily sie w Polsce w roku 1959. Jesli kogos interesuja fotki tego egzemplarza, postaram sie je umiescic w necie :) Zycze owocnego dnia :) Artur_MK
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Lokomotywa SM25 w Stoczni Szczecinskiej ???
Aha tak juz BTW.. Na torze odstawczym w SPC (niedaleko stacji paliw) stoi SM41-06 w stanie cokolwiek nadgniłym - czy to nie jest ten lok, ktory niegdys stał jako pomnik na stacji w Stargardzie Szczecińskim? Szkoda, ze prawdopodobnie czeka na palnik :/ Piekna lokomotywa.... nawet biorac pod uwage jej obecny stan, choc odnosze wrazenie, ze numer 06 jest zbyt wczesny, biorac pod uwage jej rok budowy - 1967..
Na palnik na pewno nie czeka, moze miejsce nie jest zbyt urocze, ale ona tam stoi w charakterze eksponatu. Jest za to blednie oznaczona, powinna miec numer 148.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: głupie pytanie o trasę Poznań - Kunowice.
Nietylko na tej trasie...... widziałem też owe budki na trasie Warszawa - Poznań. Zawsze umieszczone są w pobliżu zdalnie sterowanych przejazdów kolejowych - tych bez drużnika (sterowanie zaporami) lub na przejazdach z sygnalizacją (przejazdy bez zapór).
Tzn. jest to caly czas jedna trasa tj. E20. SSP jest zarowno na obu wspomnianych odcinkach, jak tez na E20 na wschod od WWy (az do Terespola?). Wydaje mi sie, ze jest tez np. jakis kawalek za Dabiem jadac w strone Stargardu Szczecinskiego (ale moge sie mylic). Pozdrawiam.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Renoma "grasuje" w Wielkopolsce?
Ja miałem kiedyś problem z Renomą właśnie w Wielkopolsce. Rok temu jadąc 5 listopada z Poznania do Słupska z przesiadką w Stargardzie Szczecińskim przydarzyło mi się źle spojrzeć na kupowany przez siebie pare dni wcześniej bilet, otóż data wyjazdu na bilecie była 4 list, a jechałem 5. Jednak widząc, że bilet jest ważny do 5 udałem się w podróż. Mam także zwyczaj nie brania ze sobą do pociągu gotówki. Zaraz za Szamotułami renomiarz sprawdził bilety i było OK, po 15 minutach wrócił się i zaczął mi mówić, że niby jest ok, ale na kolei jest taka procedura, że on mi musi wypisać mandat , a ja mam go zapłacić, a potem mi pieniądze oddaja , itp. Poieważ dzień wcześniej na AE mieliśmy imprezę, więc dość dużo ożna było mi wmówić. Było to w pociągu Włókniarz z łodzi Kaliskiej do Szczecina. W Stargardzie przesiadłem się na Bryzę i tam podczas kontroli podałem zarówno bilet jak i mandat. Na to wspaniały człowiek, który był tam kontrolerem zaczął mnie się wypytywać czemu dostałem ten mandat. Gdy mu opowiedziałem co i jak, to zabronił czegokolwiek płacić. Stwierdził, że rzeczywiście można było się czepić, jednak w praktyce zwykły konduktor tego nie robi, bo w końcu bilet jest. Poradził mi napisanie skargi na pracownika RENOMY. Aby była uzasadniona powiedział , aby napisać, że podróż rozpoczęłęm 4 i wysiadłem w Szamotułach, a 5 kontynuowałem podróż. Tak dzięki dobremu człowiekowi debil z Renomy nic nie dostał. Pozdro
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pare pytan
1. O ktorej SN61 jedzie podsylem ze Stargardu w strone Swidwina?
Najpewniej bladym switem zeby nie kolidowac z ruchem planowym, rozklad podsylki nie jest jak na razie jeszcze znany.
Czy mozna sie zabrac?
Jezeli obsluga nie bedzie miala nic przeciwko to czemu nie. (a z reguly nie ma), pytanie jednak czy bedzie jakikolwiek postoj w Stargardzie Szczecinskim.
2. Jesli nie mozna, albo tylko przejezdza przez Stargard, to jak rozumiem czeka w Swidwinie na Parsete?
Oczywiscie - czeka na Parsete (p. 9:13) te dwie minuty na przesiadke oznaczaja jedynie to ze chcemy aby Ganz wyruszyl na szlak tak szybko jak to tylko mozliwe.
3. O ktorej max. koniec na Dabiu? Mam nadzieje, ze zdazymy na Terespola
;-]
Okolo 19. Czyli duze sanse nawet na Przemyslanina... Pozdro WL
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Pare pytan
Użytkownik Wojciech Lemański <wojl@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:amkt8j$so@news2.tpi.pl... | 1. O ktorej SN61 jedzie podsylem ze Stargardu w strone Swidwina? | Czy mozna sie zabrac?
Najpewniej bladym switem zeby nie kolidowac z ruchem planowym, rozklad podsylki nie jest jak na razie jeszcze znany. Jezeli obsluga nie bedzie miala nic przeciwko to czemu nie. (a z reguly nie ma), pytanie jednak czy bedzie jakikolwiek postoj w Stargardzie Szczecinskim.
Rozumiem, czyli nie bede kombinowal, bo nie dosc, ze trzeba wyjechac predzej, to jeszcze do konca nie bedzie pewnosci. | 2. Jesli nie mozna, albo tylko przejezdza przez Stargard, to jak rozumiem | czeka w Swidwinie na Parsete?
Oczywiscie - czeka na Parsete (p. 9:13) te dwie minuty na przesiadke oznaczaja jedynie to ze chcemy aby Ganz wyruszyl na szlak tak szybko jak to tylko mozliwe.
Uhm. | 3. O ktorej max. koniec na Dabiu? Mam nadzieje, ze zdazymy na Terespola ;-]
Okolo 19. Czyli duze sanse nawet na Przemyslanina...
Nono, tu to cieszy tylko ten duzy margines bezpieczenstwa... ;-) tg
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Numery PKP
Witam, Dzwonilem juz chyba wszedzie gdzie sie da. Potrzebuje dwa numery: do dyspozytora w Szczecinie Wzgorzu Hetmanskim, na nastawnie dysponujaca w Stargardzie Szczecinskim. Dzownilem na 9436- cisza, dzownilem do biura numerow TePsy- nie maja, dzownilem nawet na zdobyty 2 miesiace temu numer na "niby" nastawnie dysponujaca. Ostatecznie okazalo sie ze to kasy w Stargardzie i tam uwaga, dzisiaj rowniez cisza! Skonczyly mi sie pomysly wiec moze znajdzie sie jakas dobra dusza i poratuje numerem lub podrzuci jakis pomysl. Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Numery PKP
Witam, Dzwonilem juz chyba wszedzie gdzie sie da. Potrzebuje dwa numery: do dyspozytora w Szczecinie Wzgorzu Hetmanskim, na nastawnie dysponujaca w Stargardzie Szczecinskim. Dzownilem na 9436- cisza, dzownilem do biura numerow TePsy- nie maja, dzownilem nawet na zdobyty 2 miesiace temu numer na "niby" nastawnie dysponujaca. Ostatecznie okazalo sie ze to kasy w Stargardzie i tam uwaga, dzisiaj rowniez cisza! Skonczyly mi sie pomysly wiec moze znajdzie sie jakas dobra dusza i poratuje numerem lub podrzuci jakis pomysl.
Z kolejowego telefonu 1111, to biuro numerów kolejowych.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hotel Warszawa - Szczecin/Swinoujscie
Poszukuje informacji o godzinach przyjazdu i odjazdu pociagu MHE 18700/1 Warszawa - Szczecin/Swinoujscie, oraz MHE 81700/1 Szczecin/Swinoujscie - Warszawa, ze stacji Poznan Gl. Potrzebuje tych informacji, aby wprowadzic ten pociag do rozkladu symulacji stacji Poznan Gl., a takze do obiegu lokomotyw.
Jest jeden problem, bo ten pociag nie staje w Poznaniu (no chyba ze cegla klamie, ale on chyba nigdy nie zatrzymywal sie w P-niu). Za Warszawa Centralna staje dopiero w Stargardzie Szczecinskim ;)
Pzdr Marek Pawlukowicz E-mail : eNka@wp.pl | GG : 1317273 Statystyka p.m.t. i p.m.k. - http://mpaw82.republika.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hotel Warszawa - Szczecin/Swinoujscie
| Poszukuje informacji o godzinach przyjazdu i odjazdu pociagu MHE 18700/1 | Warszawa - Szczecin/Swinoujscie, oraz MHE 81700/1 Szczecin/Swinoujscie - | Warszawa, ze stacji Poznan Gl. Potrzebuje tych informacji, aby | wprowadzic ten pociag do rozkladu symulacji stacji Poznan Gl., a takze | do obiegu lokomotyw. Jest jeden problem, bo ten pociag nie staje w Poznaniu (no chyba ze cegla klamie, ale on chyba nigdy nie zatrzymywal sie w P-niu). Za Warszawa Centralna staje dopiero w Stargardzie Szczecinskim ;)
Ten pociąg bierze Poznań obwodnicą tak jak Chrobry. Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hotel Warszawa - Szczecin/Swinoujscie
| Jest jeden problem, bo ten pociag nie staje w Poznaniu (no chyba ze cegla | klamie, ale on chyba nigdy nie zatrzymywal sie w P-niu). Za Warszawa | Centralna staje dopiero w Stargardzie Szczecinskim ;)
Ten pociąg bierze Poznań obwodnicą tak jak Chrobry. Pozdrawiam
No niebłbym taki pewin bo 18700/1 prowadzi wagon sypialany Szczecin - Kijów, i odczepiany jest on w Poznaniu... (przynajmniej wg www.ic.pkp.pl ) Niech ktoś z Poznania najlepiej się wypowie. pozdrawiam Michał Mraczek Miłośnik Pociągów Kwalifikowanych
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hotel Warszawa - Szczecin/Swinoujscie
| Jest jeden problem, bo ten pociag nie staje w Poznaniu (no chyba ze cegla | klamie, ale on chyba nigdy nie zatrzymywal sie w P-niu). Za Warszawa | Centralna staje dopiero w Stargardzie Szczecinskim ;)
| Ten pociąg bierze Poznań obwodnicą tak jak Chrobry. Pozdrawiam No niebłbym taki pewin bo 18700/1 prowadzi wagon sypialany Szczecin - Kijów, i odczepiany jest on w Poznaniu... (przynajmniej wg www.ic.pkp.pl )
oficjalnie nie zatrzymuje sie w poznaniu, a ten wagon do kijowa nie jedzie z tym pociagiem a z 8220 szczecin-lublin, dzwonilem rowniez do informacji pkp i panienka tez mi powiedziala, ze hotel nie zatrzymje sie w poznaniu.
pozdr Schuter
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hotel Warszawa - Szczecin/Swinoujscie
pir@poczta.onet.pl wrote: | Jest jeden problem, bo ten pociag nie staje w Poznaniu (no chyba ze cegla | klamie, ale on chyba nigdy nie zatrzymywal sie w P-niu). Za Warszawa | Centralna staje dopiero w Stargardzie Szczecinskim ;)
Ten pociąg bierze Poznań obwodnicą tak jak Chrobry. Pozdrawiam
Ten pociag: a) jedzie przez glowny b) zmienia czolo na glownym c) ma w cele wpisane tylko postoje _handlowe_ Cegla nie klamie bo: a) jest rozkladem dla podroznych i wskazuje tylko postoje na ktorych mozna wsiasc do pociagu W kierunku Warszawa - Szczecin w Poznaniu: a) zmieniana jest lokomotywa z poznaniaskiej EU07 na szczecinska EU07 b) doczepiany jest wagon bezposredni Kiev - Szczecin c) pociag odjezdza o 3:30 ( i tyle wiem o jego przejezdzie p. Poznan) d) kolejny postoj za Poznaniem jest w Krzyzu (4:28/4:31) oraz w Choszcznie (5:08/5:36). Podobnie pociag Kiev - Berlin miedzy Warszawa a Poznaniem staje tylko w Koninie, a w rzeczywistoci ma dodatkowy postoj w Kutnie (0:37/0:40), rowniez Kiepua ma wiecej postojow niz wyszczegolnionio w cegle: Kunowice 1:06/1:07 Frankfurt(Oder) 1:27/1:47 Furstenwalde (Spree) 2:16/2:17 Jezeli pisze, ze potrzebuje tych godzin bo musze domknac obiegi lokotyw to chyba jasne, ze musze byc zmiany w Poznaniu Gl. Pozdrowienia Grzesiek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hotel Warszawa - Szczecin/Swinoujscie
Jest jeden problem, bo ten pociag nie staje w Poznaniu (no chyba ze cegla klamie, ale on chyba nigdy nie zatrzymywal sie w P-niu). Za Warszawa Centralna staje dopiero w Stargardzie Szczecinskim ;)
Cegla nie klamie, cegla podaje informacje niepewna :) Niestety, mam tylko stara wersje :( do 2001 byl postoj 3:10-3:30. Ma ktos nowe 760?
Pozdrawiam, Adam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Hotel Warszawa - Szczecin/Swinoujscie
Ten postój to chyba postój techniczny i nie pozwala sie na wsiaadnie i wysiadanie pasażerów. Podobno - jeżeli pociąg ma mało przystanków to jest większe bezpieczenstwo podróżnych i stąd formalnie brak przystanku w Poznaniu. Takie było żałożenie pociagów hotelowych. Użytkownik "Adam 'Gloom' Lagoda" <alag@et.put.poznan.plnapisał w wiadomości | Jest jeden problem, bo ten pociag nie staje w Poznaniu (no chyba ze cegla | klamie, ale on chyba nigdy nie zatrzymywal sie w P-niu). Za Warszawa | Centralna staje dopiero w Stargardzie Szczecinskim ;) Cegla nie klamie, cegla podaje informacje niepewna :) Niestety, mam tylko stara wersje :( do 2001 byl postoj 3:10-3:30. Ma ktos nowe 760? Pozdrawiam, Adam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PR otworzy kilka nowych połączeń (jasneeeee)
PR poinformował(y) [jak to się do cholery jasnej odmienia?!), że ma zamiar do końca tego roku zakupić kilka nowych szynobusów (niestety nie wiadomo czy od sąsiadów zza Odry czy może od np. PESY) i otworzyć kilka połączeń z Kołobrzegu do: - Szczecina - bezpośrednie do Piły oraz jak Bóg da/Marszałek sypnie kasą do: - Stargardu Szczecińskiego - oraz.... Kalisza Pomorskiego. Jak oceniacie ten pomysł??? Strach mnie bierze, bo powiedzeili to w... lutym.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PR otworzy kilka nowych połączeń (jasneeeee)
PR poinformował(y) [jak to się do cholery jasnej odmienia?!), że ma zamiar do końca tego roku zakupić kilka nowych szynobusów (niestety nie wiadomo czy od sąsiadów zza Odry czy może od np. PESY) i otworzyć kilka połączeń z Kołobrzegu do: - Szczecina - bezpośrednie do Piły oraz jak Bóg da/Marszałek sypnie kasą do: - Stargardu Szczecińskiego - oraz.... Kalisza Pomorskiego.
Jak oceniacie ten pomysł??? Strach mnie bierze, bo powiedzeili to w... lutym.
Te połaczenia powinny być już teraz realizowane. Co z tego, że skład jest 2,5 raza droższy od szynobusu. Ale pieniądze są. Poza tym nikt nie kaze PKP PR zatrudniać 8000 pracowników, zawsze można kogoś zwolnić, szczególnie w administracji papierkowej ds. siedzenia i nic nie robienia.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: PR otworzy kilka nowych połączeń (jasneeeee)
Fri, 17 Feb 2006 16:50:50 +0000 (UTC), użyszkodnik " Sewko" <sew@WYTNIJ.gazeta.plnapisał: PR poinformował(y) [jak to się do cholery jasnej odmienia?!), że ma zamiar do końca tego roku zakupić kilka nowych szynobusów (niestety nie wiadomo czy od sąsiadów zza Odry czy może od np. PESY) i otworzyć kilka połączeń z Kołobrzegu do: - Szczecina - bezpośrednie do Piły oraz jak Bóg da/Marszałek sypnie kasą do: - Stargardu Szczecińskiego - oraz.... Kalisza Pomorskiego.
Jak oceniacie ten pomysł??? Strach mnie bierze, bo powiedzeili to w... lutym.
czy czesc tych szynobusów będzie napędzana prądem, bo z tego co widze jedynie do Kalisza Pomorskiego nie da się dojechać pod drutem....
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Bohuny w delegacji
W przypadku bohunow w Rzeszowie wykorzystywanych w poc. Kraków - Rzeszów obecnie jeszcze do składu 3xbohun doczepione sa 2xBh (w malowaniu malopolskim). Moze zamiast tych dwoch wagonów? A moze wypozyczone ze wzgedu na pielgrzymke Benedykta XVI?
W 1992 r podczas pielgrzymki Papierza w jaśle mozna było spotkać wagony ze Szecina i Stargardu Szczecińskiego. W 1997 r. na trasie Jasło - Krosno jechał skład ST43+ 10 Bdhpun lub 2xBhp. Ludzie tez stali na pomostach SP32
GN
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Trako - teraz ja :)
Remik <ek28@capella.ae.poznan.plnapisał(a) w artykule <3BCF214E.57640@capella.ae.poznan.pl... W sumie warto bylo wydac te pare groszy, olac sprawdzian z USRK, fakultety z polaka no i cala czwartkowa bude :)
w sumie warto plus: 1. ciekawy folder zakladow ze Stargardu Szczecinskiego :) 2. troche Gagowego aromatu zabranego w termosie do Poznania
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Trako - teraz ja :)
Przemo wrote: w sumie warto
No... w... su...mie t..ak ;)
plus: 1. ciekawy folder zakladow ze Stargardu Szczecinskiego :)
Faktycznie - zapomnialem napisac, jak tandetnie zrobiony!!
ZNTK Stargard Szczecinski zmienil sobie niedawno logo i nazwe. Zamiast wydac nowy folder walnelo takie perfidne nalepki na starych logach w starym folderze. Zenada :( 2. troche Gagowego aromatu zabranego w termosie do Poznania
Jak nas minal ten zaraz za Inem w strone Mogilna to w przedziale dlugo czuc bylo ten piekny aromat... :)
Remik
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Trako - teraz ja :)
| plus: | 1. ciekawy folder zakladow ze Stargardu Szczecinskiego :)
Faktycznie - zapomnialem napisac, jak tandetnie zrobiony!! ZNTK Stargard Szczecinski zmienil sobie niedawno logo i nazwe. Zamiast wydac nowy folder walnelo takie perfidne nalepki na starych logach w starym folderze. Zenada :(
Te nalepki sa juz... i jeszcze troche. Jak bylem z Miloszem w FPS Stargard Szczec. to takze dostalismy takie ulotki (jedna byla nawet w jezyka angielskim) i juz wtedy byly te "prymitywne" nalepki. Pzdr Marek Pawlukowicz / mpa@poczta.onet.pl , mpa@wp.pl GG : #1317273
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: [ Sz ] Trwa akcja pomocy dla rannego maszynisty
http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,1896984.html Trwa akcja pomocy dla rannego maszynisty mago 03-02-2004, ostatnia aktualizacja 03-02-2004 15:38 "Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia" - ta myśl Alberta Einsteina jest umieszczona na specjalnym kubku, który zachodniopomorscy kolejarze będą sprzedawali, żeby pomóc Markowi Osieckiemu. Maszynista ze Stargardu Szczecińskiego został na początku stycznia poważnie ranny podczas katastrofy kolejowej w Miałach Marek Osiecki ma uraz kręgosłupa. Czeka go długa i kosztowna rehabilitacja. Koledzy kolejarza zbierają pieniądze na jego leczenie. Najpierw założyli specjalne konto bankowe. Teraz zaczęli rozprowadzać kubki z wizerunkiem lokomotywy i cytatem z Einsteina - dochód ze sprzedaży także zasili to konto. Pierwsza partia kubków (sto sztuk) trafiła właśnie do kolejarskich komisji związkowych. - Pokażę kubek swoim sąsiadom, być może ktoś zechce pomóc - zapowiada Mirosława Strąk z kolejowej "Solidarności". - Przyjmujemy zamówienia na każdą ilość. Jest możliwość umieszczenia na nim np. swojego imienia lub nazwy zakładu pracy. Pomysłodawcami i projektantami kubka są przewodniczący dwóch kolejowych związków zawodowych ze Szczecina: Romuald Ansen, szef "Solidarności", i Krzysztof Ciećka, szef Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych w Polsce. Kubek kosztuje ok. 20 zł. Oczywiście każdy może dać więcej. Być może już niebawem ruszy jego sprzedaż wśród kolejarzy w całej Polsce.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wagon restauracyjny - bez czy z nim
Grzegorz Piotrowski <pcru@klub.chip.plwrote in message
| Dlaczego niektóre exy jeżdżą raz z Warsem a raz bez, choć w srjp | powinny zawsze mieć taki wagon (konkretnie Lubuszanin,
Bo wagony nie sa sprawne.
Taaa... a w tym nowym ekspresie Gizycko jest mowa o wagonie restauracyjnym (!) - jest to zwykly chwyt marketingowy, bo jak powszechnie wiadomo Wars ma tylko 16 restaurantow, z ktorych z pewnoscia nie jezdza wszystkie. Chyba w kazdym IC powinny jezdzic restauranty, a przeciez czasem jezdza barowe. Podobnie 179 barowych to z pewnoscia jest tylko na papierze, kiedy nawet na ekspresy nie starcza... A jakze rzadko zdarza sie bar w dreznach... 287 sypialnych... Chyba, ze wsrod tej ewidencji znajduja sie niektore egzemplarze grzejace krzaczory w Stargardzie Szczecinskim... Ten stan 806 wagonow Warsu jest chyba wydatnie wirtualny...
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wagon restauracyjny - bez czy z nim
Tomasz Korycki z Zagłębia Miedziowego stwierdził, co następuje: Taaa... a w tym nowym ekspresie Gizycko jest mowa o wagonie restauracyjnym (!)
Chodzi Ci o poprawkę do poprawki, która nakazuje dorysować symbol wag. restauracyjnego? Zauważ, że w SRJP nie ma rozróżnienia między wagonem barowym i restauracyjnym - oznacza sie je takim samym symbolem.
Chyba w kazdym IC powinny jezdzic restauranty,
Zasponsorujesz? 8-)
287 sypialnych... Chyba, ze wsrod tej ewidencji znajduja sie niektore egzemplarze grzejace krzaczory w Stargardzie Szczecinskim...
Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie... Sporo tego.
Marek A. Salwa
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: wagon restauracyjny - bez czy z nim
Użytkownik Psofometr <psofom@wyszkow.invalidw artykule news:13052002.7D82AFCB@pan.psofometr.pl napisał... Chodzi Ci o poprawkę do poprawki, która nakazuje dorysować symbol wag. restauracyjnego? Zauważ, że w SRJP nie ma rozróżnienia między wagonem barowym i restauracyjnym - oznacza sie je takim samym symbolem.
Za komuny chyba bylo inaczej - przypominam sobie jeszcze symbol kieliszka, ale nie jestem pewny co on oznaczal...
| Chyba w kazdym IC powinny jezdzic restauranty,
Zasponsorujesz? 8-)
A jakze ;) | 287 sypialnych... Chyba, ze wsrod tej | ewidencji znajduja sie niektore egzemplarze grzejace krzaczory w | Stargardzie Szczecinskim...
Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie... Sporo tego.
Coz... czy to jest ichnie "dysponowanie taborem" - wybite szyby itp. ?!?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Trój - szyn ;-)
Czy gdziekolwiek w naszym ukochanym kraju istnieją jeszcze odcinki (cud gdyby były jeszcze czynne) układu torowego 2+1 ?
Istniał, a może jeszcze istnieje *( jeśli go złomiarze nie rozebrali ) taki splot w Stargardzie Szczecińskim - 1435 i 1000
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: CMK, 1000. ST44 dla PRL i inne...
NadSZYSZKOwnik <{wytnij}we@poczta.fmwrote: | http://kolej.czuby.net/gal/et41/16 5.jpg - jamnik z niezbyt dlugim bruttem :)
Ktorego dnia to bylo? Takie znajome to zdjecie bo chyba mam takie same, tego jamnika z takim samym skladem i w tym samym miejscu :))) Ale kiedy Twoje zrobione? Moje 22 czerwca
Hmm... 22.06.2003 r. :) Ale numer! To jak mysmy to zrobili, ze sie nie widzielismy? Hmm, moze bylem akurat schowany za budka SBL-ki przy przejezdzie. W ktorym dokladnie miejscu stales? Na pewno Maslonskie Natalin? :) A mozna gdzies w internecie zobaczyc Twoja fote? Raz mi sie cos takiego zdarzylo w Stargardzie Szczecinskim w 2002 r., kiedy minalem sie ze Slawkiem Wieczorkiem, prawie sie o niego ocierajac, ale ze focilem - tego nie zauwazyl :) Niesamowite! :) Pozdrawiam, Piotr Damer.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jak woły w kieracie
Przepraszam, przypadkowo trochę wyciałem, więc ślę jeszcze raz http://www.glos-pomorza.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=200441129005 Pracują bez ciepłego posiłku i toalet Jak woły w kieracie Zatrudnieni przez PKP przy wymianie torów mają dość fatalnych warunków pracy. - Oszukano nas! Brakuje toalet i ciepłych posiłków - żali się Robert ze Słupska. Prawie 130 mężczyzn wymienia tory na odcinku Lębork-Świdwin. Pracują tylko w nocy. - Za jedną nieobecność potrącają nam sto złotych z wypłaty - żalą się pracownicy. - To bardzo duża kwota biorąc pod uwagę, że na rękę mamy dostać około czterysta złotych. Twierdzą, że pracodawca ich oszukał i pod byle pretekstem obniża i tak kiepskie zarobki. - Obiecywano nam cieple posiłki, toalety i napoje - mówi jeden z robotników. - Tymczasem dostajemy zimną zupę w słoikach, a załatwiać musimy się w szczerym polu. I to wszystko za psie pieniądze. Gdybym wiedział, wcale bym się do tej roboty nie pchał. Zarzuty odpiera Sławomir Rutkowski z Zakładu Napraw Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim. - Nasza praca ma charakter ciągły, więc ustawienie toalet na całej długości torów jest niemożliwe - tłumaczy. - Nie stać nas również na podgrzewanie posiłków. Pracownicy muszą zadbać o to sami. Co się tyczy potrącania pieniędzy z wypłaty, to zagrożone są jedynie osoby, które mają problem z alkoholem. Do tej pory pracodawca zwolnił czterech pracowników, którzy nie przychodzili do pracy. - Ludzi mamy pod dostatkiem, więc nie trzymamy nikogo na siłę - mówi Rutkowski.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jak woły w kieracie
http://www.glos-pomorza.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=200441129005 Pracują bez ciepłego posiłku i toalet Jak woły w kieracie - Za jedną nieobecność potrącają nam sto złotych z wypłaty - żalą się pracownicy. - To bardzo duża kwota biorąc pod uwagę, że na rękę mamy dostać około czterysta złotych. Twierdzą, że pracodawca ich oszukał i pod byle pretekstem obniża i tak kiepskie zarobki. - Obiecywano nam cieple posiłki, toalety i napoje - mówi jeden z robotników. - Tymczasem dostajemy zimną zupę w słoikach, a załatwiać musimy się w szczerym polu. I to wszystko za psie pieniądze. Gdybym wiedział, wcale bym się do tej roboty nie pchał. Zarzuty odpiera Sławomir Rutkowski z Zakładu Napraw Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim. - Nasza praca ma charakter ciągły, więc ustawienie toalet na całej długości torów jest niemożliwe - tłumaczy. - Nie stać nas również na podgrzewanie posiłków. Pracownicy muszą zadbać o to sami. Co się tyczy potrącania pieniędzy z wypłaty, to zagrożone są jedynie osoby, które mają problem z alkoholem. Do tej pory pracodawca zwolnił czterech pracowników, którzy nie przychodzili do pracy. - Ludzi mamy pod dostatkiem, więc nie trzymamy nikogo na siłę - mówi Rutkowski.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Jak woły w kieracie
- Za jedną nieobecność potrącają nam sto złotych z wypłaty - żalą się pracownicy. - To bardzo duża kwota biorąc pod uwagę, że na rękę mamy dostać około czterysta złotych. Twierdzą, że pracodawca ich oszukał i pod byle pretekstem obniża i tak kiepskie zarobki. - Obiecywano nam cieple posiłki, toalety i napoje - mówi jeden z robotników. - Tymczasem dostajemy zimną zupę w słoikach, a załatwiać musimy się w szczerym polu. I to wszystko za psie pieniądze. Gdybym wiedział, wcale bym się do tej roboty nie pchał. Zarzuty odpiera Sławomir Rutkowski z Zakładu Napraw Infrastruktury w Stargardzie Szczecińskim. - Nasza praca ma charakter ciągły, więc ustawienie toalet na całej długości torów jest niemożliwe - tłumaczy. - Nie stać nas również na podgrzewanie posiłków. Pracownicy muszą zadbać o to sami. Co się tyczy potrącania pieniędzy z wypłaty, to zagrożone są jedynie osoby, które mają problem z alkoholem.
Muszę przyznać, że czegoś nie rozumiem. Sprawa posiłków jest gdzieś tam w przepisach uregulowana - jeżeli "się należą" a P. Rutkowskiego na to "nie stać", to niech nie zabiera się za prowadzenie firmy. Co do toalet - nie wiem, też są przepisy :) Co do ostatniego zdania to rozumiem, że jako ktoś nie przyjdzie bo wypił to mu potrącają, jak nie przyjdzie bo nie przyszedł - to nie potrącają.
Dziwne to wszystko. (Pewnie roboty publiczne)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Potyczki z biletami
mkulin@hotmail.com wrote: Spotkalem sie z tym, ze jesli dojedzie sie do stacji przeznaczenia na bilecie, to nie chca go przedluzac. Trzeba to zrobic na jakiejs stacji wczesniej. To
Za taka odmowe sprzedania doplaty wobec kasjerki w Stargardzie Szczecinskim "zostaly wyciagniete konsekwencje sluzbowe".
Pablo.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kalisz Pomorski - wybiera się ktoś?
Dnia 20 Jun 2004 19:48:14 +0200, MKajtek <m@poczta.fmnapisał: | być może spotkamy się w pociągu ze Stargardu Szczecińskiego do Kalisza Pomorskiego): znak rozpoznawczy-będę jechał z rowerem pozdrawiam
Fajnie! Daj znać, jak będzie pewne, że się wybierasz
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kalisz Pomorski - wybiera się ktoś?
Dnia Sun, 20 Jun 2004 20:23:21 +0200, Mateusz Zmuda <m@anacron.pl.usuntonapisał:
| być może spotkamy się w pociągu ze Stargardu Szczecińskiego do | Kalisza | Pomorskiego): Ja równiez bede nim jechać. -- ---- pozdrawiam MaTe Żmuda Mateusz
Oo. Ktoś znajomy :) A jakie masz dalsze plany ?
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: [ Szcz ] Policjanci z albumem - powia ło optymizmem
W Stargardzie Szczecińskim policja wspólnie ze Strażą Ochrony Kolei rozpoczęła akcję kontroli punktów skupu złomu. Kontrolowane są punkty skupu nie tylko w mieście, ale i na terenie powiatu stargardzkiego. Szczególnie przydatny policji jest album najczęściej kradzionych elementów infrastruktury kolejowej, wydany staraniem szczecińskiego Oddziału Polskich Linii Kolejowych. Dzięki niemu, policjanci, którzy nie muszą się znać na kolei, wiedzą czego szukać i na co zwrócić uwagę - mówi Jan Pytka zastępca komendanta powiatowego policji w Stargardzie. W albumie zamieszczono szczegółowe zdjęcia urządzeń sterowania i zabezpieczenia ruchu kolejowego, również po ich zdemontowaniu - wyjaśnia Dariusz Pindor, naczelnik sekcji eksploatacji Zakładu Linii Kolejowych w Stargardzie. Policjanci z albumami będą kontrolować wszystkie punkty skupu złomu na ich terenie. Przypominają, że w przypadku odnalezienia skradzionych elementów, właścicielom punktów skupu postawią zarzut paserstwa.
A czy poza sprawdzeniem dokumentacji będzie niebieskim się chciało łazić po placach? Ludzie mieszkamy w takim kraju o nazwie POLSKA!!! A żedne katalogi nie zmuszą nikogo do chodzenia po placach skupów ...
Pozdrawiam Marcin gg:2413742 www.wask.glt.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Złodzieje w pociągach
Z soboty na niedzielę (25/26 czerwiec) mialem "przyjemność" jechac Podlasiakiem ze Stargardu Szczecińskiego do Ełku. Frekwencja, mimo moich obaw, nie była duża i spokojnie dało się rozwalić na całym siedzeniu. No ale nie w tym rzecz... W okolicach trójmiasta wsiadł do mojego przedziału gościu, który jak twierdzi, jeździ tym składem przynajmniej raz na tydzień a kiedyś nawet częściej. Ostrzegł mnie, bym przed Elblągiem uważał na złodziei. Pomny moich niemilych przygód z majowego kółeczka, kiedy to sam zostałem w nim oskubany :( przyjąłem jego słowa poważnie. Nie mylił się - tuz przed Elblagiem wyszedł z przedziału i wrócil z informacją, że oskubali jakąś kobietę - bagaże, dokumenty itp. Zero reakcji kierownika pociągu, zero reakcji skokistów na dworcu w Elblągu. Z tego, co mi powiedział, to jedynie jeden z pracowników stacji, widząc jak uciekają wyrzucił z siebie - "o, znowu oni" Z rozmowy z tym kolesiem dowiedziałem się, iż są na kolei doskonale znani i mają układy z ludźmi na kolei, jak i sokistami i gliniarzami. Czy ktoś z was może te informacje potwierdzić lub im zaprzeczyć? Bo coś z prawdy chyba w nich jest.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Złodzieje w pociągach
Z soboty na niedzielę (25/26 czerwiec) mialem "przyjemność" jechac Podlasiakiem ze Stargardu Szczecińskiego do Ełku. Frekwencja, mimo moich obaw, nie była duża i spokojnie dało się rozwalić na całym siedzeniu. No ale nie w tym rzecz... W okolicach trójmiasta wsiadł do mojego przedziału gościu, który jak twierdzi, jeździ tym składem przynajmniej raz na tydzień a kiedyś nawet częściej. Ostrzegł mnie, bym przed Elblągiem uważał na złodziei. Pomny moich niemilych przygód z majowego kółeczka, kiedy to sam zostałem w nim oskubany :( przyjąłem jego słowa poważnie. Nie mylił się - tuz przed Elblagiem wyszedł z przedziału i wrócil z informacją, że oskubali jakąś kobietę - bagaże, dokumenty itp. Zero reakcji kierownika pociągu, zero reakcji skokistów na dworcu w Elblągu. Z tego, co mi powiedział, to jedynie jeden z pracowników stacji, widząc jak uciekają wyrzucił z siebie - "o, znowu oni" Z rozmowy z tym kolesiem dowiedziałem się, iż są na kolei doskonale znani i mają układy z ludźmi na kolei, jak i sokistami i gliniarzami. Czy ktoś z was może te informacje potwierdzić lub im zaprzeczyć? Bo coś z prawdy chyba w nich jest.
Moze w TVN UWAGA sie tym zainteresuje ;)
PZDr. Adam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: strajk a odszkodowanie za straty
"smas" <s@go2.plnapisal byl news:bofi34$nuc$1@atlantis.news.tpi.pl: | ze Szczecina do | Rzeszowa. Innej komunikacji publicznej - autobusów ni samolotów na | takiej trasie nie ma S?. Zarówno autobusy jak i samoloty. Mo?e niekoniecznie w ruchu
bezpo?rednim, ale np z przesiadka w Warszawie.
OK, tylko ile przesiadek uznac za "dopuszczalne" np. jadąc ze Stargardu Szczecińskiego do Łancuta ? Pozdrawiam SmAs
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: pytanie o ST-44 w Stargardzie Szczecińskim
czy ktoś wie w jakiej firmie pracuje GAGARIN w Stargardzie Szczecińskim, to jest podobno jakaś prywatna firma transportowa, a GAGARINKA mają od około 5 lat i kupili go chyba od lublińskiego PKP. POMÓŻCIE!!!chodzi mi o nazwę firmy,albo jakiś kontakt POZDRAWIAM
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: pytanie o ST-44 w Stargardzie Szczecińskim
czy ktoś wie w jakiej firmie pracuje GAGARIN w Stargardzie Szczecińskim, to jest podobno jakaś prywatna firma transportowa, a GAGARINKA mają od około 5 lat i kupili go chyba od lublińskiego PKP. POMÓŻCIE!!!chodzi mi o nazwę firmy,albo jakiś kontakt POZDRAWIAM
--
A moze wiesz gdzie ona stacjonuje chetnie bym ją sfocił bo to u nas (w Stargardzie) rzadkie zjawisko. Pozdrawiam Bartek Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: pytanie o ST-44 w Stargardzie Szczecińskim
| czy ktoś wie w jakiej firmie pracuje GAGARIN w Stargardzie Szczecińskim, | to jest podobno jakaś prywatna firma transportowa, | a GAGARINKA mają od około 5 lat i kupili go chyba od lublińskiego PKP. | POMÓŻCIE!!!chodzi mi o nazwę firmy,albo jakiś kontakt | POZDRAWIAM | -- A moze wiesz gdzie ona stacjonuje chetnie bym ją sfocił bo to u nas (w Stargardzie) rzadkie zjawisko. Pozdrawiam Bartek | Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl -- bardzo mi przykro,ale nie wiem
gdybym wiedział to bym już tam był pozdrawiam Krzysiek Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: pytanie o ST-44 w Stargardzie Szczecińskim
e_@poczta.onet.pl wrote:
czy ktoś wie w jakiej firmie pracuje GAGARIN w Stargardzie Szczecińskim, to jest podobno jakaś prywatna firma transportowa, a GAGARINKA mają od około 5 lat i kupili go chyba od lublińskiego PKP. POMÓŻCIE!!!chodzi mi o nazwę firmy,albo jakiś kontakt POZDRAWIAM
Nie potwierdzam. NIgdy nic o takim czyms nie slyszalem. Remik
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: rozkład Podlasiaka
Witam Planując majówkę, oczywiście na kolejowo, pojawił się nam problem: planowaliśmy nocny przeskok ze Stargardu Szczecińskiego do Białegostoku Podlasiakiem 81204, wyjazd ze Stargardu Szczecińskiego o 19.32; W Białymstoku chcieliśmy się zapakować na osobówkę 88720 do Czeremchy o 8.45 Według cegły Podlasiak w Białymstoku będzie o 8.42 (poprawki z powodu opóźnień na trasie przed Lęborkiem kończą się niby na Olsztynie) natomiast rozkład w sieci twierdzi, że w okresie 25. Kwi do 31. Maj Podlasiak wjeżdża do Białegostoku o 9:59 i cały plan.............. Komu wierzyć ??? Help
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: rozkład Podlasiaka
Witam Planując majówkę, oczywiście na kolejowo, pojawił się nam problem: planowaliśmy nocny przeskok ze Stargardu Szczecińskiego do Białegostoku Podlasiakiem 81204, wyjazd  ze Stargardu Szczecińskiego o 19.32; W Białymstoku chcieliśmy się zapakować na osobówkę 88720 do Czeremchy o 8.45 Według cegły Podlasiak w Białymstoku będzie o 8.42 (poprawki z powodu opóźnień na trasie przed Lęborkiem kończą się niby na Olsztynie) natomiast rozkład w sieci twierdzi, że w okresie 25. Kwi do 31. Maj Podlasiak wjeżdża do Białegostoku o 9:59 i cały plan..............
Hej Byłem dzisiaj na dworcu we Wrzeszczu i jeżeli dobrze widziałem to rozkład od Olsztyna pozostaje bez zmian.
OLek
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: [ Sz ] Szlifowanie zachodniopomorskich to rów
http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,1925583.html Szlifowanie zachodniopomorskich torów mago 22-02-2004, ostatnia aktualizacja 22-02-2004 17:08 Podróż pociągiem ze Szczecina do Stargardu Szczecińskiego będzie od środy dużo przyjemniejsza. Sobotniej nocy zakończyło się wygładzanie torów na trasie Szlifowaniem szyn zajmuje się specjalny, sprowadzony ze Szwajcarii pociąg. Wygładzanie torów na trasie Krzyż Wielkopolski - Stargard Szczeciński - Szczecin rozpoczęło się dwa tygodnie temu. - Dzięki tym zabiegom przedłużamy czas eksploatacji torów - wyjaśnia Jan Wojtkun, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych PLK PKP w Szczecinie. - To także sposób na poprawę komfortu jazdy: pociąg jedzie po wygładzonych torach dużo ciszej. W zależności od stanu szyn specjalistyczna maszyna przejeżdża odcinki torowiska nawet kilkakrotnie. Średnio w ciągu nocy (pracuje tylko po zmierzchu) szlifuje ok. 6,5 km toru. To dosyć kosztowny zabieg, ale zdaniem kolejarzy opłacalny. Kilkanaście dni pracy na odcinku 70 km (Szczecin - Krzyż) to wydatek kilkuset tysięcy złotych. Samo paliwo dla pociągu kosztowało ok. 90 tys. zł. W niedzielę pociąg-szlifierka pojechał gładzić tory w województwie pomorskim. Być może wróci do zachodniopomorskiego jeszcze jesienią tego roku. Wówczas miałby szlifować tor od Stargardu Szczecińskiego do Koszalina.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: [ Sz ] Szlifowanie zachodniopomorskich to rów
W niedzielę pociąg-szlifierka pojechał gładzić tory w województwie pomorskim. Być może wróci do zachodniopomorskiego jeszcze jesienią tego roku. Wówczas miałby szlifować tor od Stargardu Szczecińskiego do
Koszalina. A co tu szlifować do Koszalina. Za Worowem stan torowiska jest, delikatnie mówiąc, niedostateczny. V szlakowa waha się ca. 50 km/h. Tu to najpierw trzeba remontu, a potem szlifowania. Pozdrowienia. Raff.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: [ Sz ] Szlifowanie zachodniopomorskich to rów
Podróż pociągiem ze Szczecina do Stargardu Szczecińskiego będzie od środy dużo przyjemniejsza. Sobotniej nocy zakończyło się wygładzanie torów na trasie
Szlifowaniem szyn zajmuje się specjalny, sprowadzony ze Szwajcarii pociąg. Wygładzanie torów na trasie Krzyż Wielkopolski - Stargard Szczeciński - Szczecin rozpoczęło się dwa tygodnie temu.
Krótkie pytanie: czy przy długości linii kolejowych w PL (nawe tej zakładanej na rok 2010) nie opłaca się PLK wziąć w leasing takiego pociągu i stać się tym samym niezależnym od innych posadaczem tego typu sprzętu ? Mick M.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Obiegi szynobusów Stargard - Kalisz Pom.
Szynobus obsługujący pociag nr 320 przyjezdza do Kalisza o 10:06. Co sie z nim dalej dzieje? Obsługuje z powrotem pociag nr 325? Czy wraca luzem? Szynobus obslugujący pociag 322 wraca z 325?
Pociąg numer 322 o godz. 12:40 ze Stargardu Szczecińskiego nie kursuje bo także jest w F, pociąg nr.320 przyjeżdza o 10:06 do Kalisza Pom. i stoi w Kaliszu Pom. do 14:20 i jedzie jako pociąg 325 do Stargardu.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: SOK-ista łapówkarz
SOK-ista łapówkarz Zarzut przyjęcia korzyści majątkowej w kwocie 20 złotych został przedstawiony funkcjonariuszowi Straży Ochrony Kolei ze Stargardu Szczecińskiego. Sokista zażądał pieniędzy w zamian za odstąpienie od czynności służbowych. Funkcjonariusz SOK zażądał łapówki od podróżnego w pociągu relacji Szczecin - Tczew. Do zdarzenia miało dojść kilka dni temu. Podróżny miał trzymać nogi na siedzeniu. Za to strażnik ochrony kolei chciał wypisać mandat. Powiedział jednak, że 20 złotych załatwi sprawę. Podróżny zapłacił, ale powiadomił również policję w Łobzie. Ta wszczęła postępowanie. Okazało się, że funkcjonariusz straży ochrony kolei nie był wtedy na służbie. Został zatrzymany. Sprawę prowadzi policja pod nadzorem prokuratury. Dziś funkcjonariusz został zawieszony. Do czasu wyjaśnienia sprawy nie będzie pracował.
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Podobieństwo Dworców PKP
Witam Ostatnio przyszło mi na myśl ile jest takich bardzo podobnych miejsc w Polsce gdzie dworce i infrastruktura wokół nich nich bardzo podobna. Przykład: Dworzec w Kędzierzynie-Kożlu i w Stargardzie Szczecińskim uliczki wokół nich, wiadukt... Czy ktoś może to potwierdzić i podać inne przykłady??? Pzdr Jacek Szczecin
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Podobieństwo Dworców PKP
Ostatnio przyszło mi na myśl ile jest takich bardzo podobnych miejsc w Polsce gdzie dworce i infrastruktura wokół nich nich bardzo podobna. Przykład: Dworzec w Kędzierzynie-Kożlu i w Stargardzie Szczecińskim uliczki wokół nich, wiadukt... Czy ktoś może to potwierdzić i podać inne przykłady???
Kołobrzeg i - podobno - Ełk. Tak ktoś kiedyś pisał...
Grzexs
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Podobieństwo Dworców PKP
Jacek napisał(a): Witam Ostatnio przyszło mi na myśl ile jest takich bardzo podobnych miejsc w Polsce gdzie dworce i infrastruktura wokół nich nich bardzo podobna. Przykład: Dworzec w Kędzierzynie-Kożlu i w Stargardzie Szczecińskim uliczki wokół nich, wiadukt... Czy ktoś może to potwierdzić i podać inne przykłady???
to od wielu lat nie w polsce ale Bielsko Biała Główna i Cesky Tesin (budynek w CT był budowany wtedy na wzór tego w BB, jest tylko trochę mniejszy)
jeszcze przypomina mi się taki styl Rybnikcki, wg niego zbudowane są dworce w Wodzisławiu, Bełsznicy i Olzie oczywiście tak samo wygląda(ł) dworzec w Brzeziu (p.o. Brzezie) i Lubomi (ś.p. stacja Lubomia), napisałem wyglądał bo dw. w Lubomii grozi zawaleniem, a w Brzeziu jest zamieszkały
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Podobieństwo Dworców PKP
Przykład: Dworzec w Kędzierzynie-Kożlu i w Stargardzie Szczecińskim uliczki wokół nich, wiadukt... Czy ktoś może to potwierdzić i podać inne
Dworce PKP... A to nie są przypadkiem jakieś "Einheits empfangsgebaude der Deutsche Reichsbahn"? ;) Ewentualnie KPEV, albo coś takiego ;)
Anamorphic
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Podobieństwo Dworców PKP
Dnia Mon, 26 Sep 2005 13:02:24 +0200, Jacek napisał(a): Witam Ostatnio przyszło mi na myśl ile jest takich bardzo podobnych miejsc w Polsce gdzie dworce i infrastruktura wokół nich nich bardzo podobna. Przykład: Dworzec w Kędzierzynie-Kożlu i w Stargardzie Szczecińskim uliczki wokół nich, wiadukt... Czy ktoś może to potwierdzić i podać inne przykłady???
Jabłonowo Pom. - Prabuty i jeszcze kilkadziesiąt procent małych stacji w okolicy. W sumie to tam na uwagę zasługują te inne ;)
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Podobieństwo Dworców PKP
Witam Ostatnio przyszło mi na myśl ile jest takich bardzo podobnych miejsc w Polsce gdzie dworce i infrastruktura wokół nich nich bardzo podobna. Przykład: Dworzec w Kędzierzynie-Kożlu i w Stargardzie Szczecińskim uliczki wokół nich, wiadukt... Czy ktoś może to potwierdzić i podać inne przykłady??? Pzdr Jacek Szczecin
Budynki dworców: Przemyśl Główny i Kraków Główny :)))
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Podobieństwo Dworców PKP
Jacek <mlecz@beztegoiscnet.plnapisał(a): Witam Ostatnio przyszło mi na myśl ile jest takich bardzo podobnych miejsc w Polsce gdzie dworce i infrastruktura wokół nich nich bardzo podobna. Przykład: Dworzec w Kędzierzynie-Kożlu i w Stargardzie Szczecińskim uliczki wokół nich, wiadukt... Czy ktoś może to potwierdzić i podać inne przykłady???
Pzdr Jacek Szczecin
Witam. Dla mnie podobne budynki stacyjne to:Gliwice,Legnica i Goerlitz.Na śp.linii(Krzyż)Stare Bielice-Skwierzyna stacyjki były budowane wg.jednego projektu.PZDR
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Kolejowe skrzyzowania
Ciemny napisał(a) w wiadomości: <8e6qb6$h0@h1.uw.edu.pl...
| To sie fachowo nazywa "splot torow" - jedna szyna jest wspolna dla | obu szerokosci. Podobne tego typu ciekawostki sa w Szczebrzeszynie | i Zamosciu Bort. na LHS No i Pleszew wask - Pleszew Miasto.
Oraz: - ok. 1 km odcinek w Stargardzie Szczecinskim na lini do Dobr Nowogrdzkich gdzie linia waskotorowa spotyka sie z bocznica waskotorowa. - tory na przeladowni w Bialosliwiu gdzie oprocz tardycyjnego splotu 1435/600 mm znajduje sie jeden z niewielu splotow waskotorowych w Polsce 600/785 mm. - ok 2 km odcinek na Wroclawskiej KD gdzie do lat 50-tych kolejka kozystala z ze splotu torow wraz z tramwajami. Pozatym skrzyzowania torow normalnych z waskimi znajduja sie badz znajdowaly sie w Bialoslwiu i Witaszycach (tam takze krzyzowaly sie dzwie linie waskotorowe 600mm nie miejace ze soba bezposredniego polaczenia tj. Witaszycka KD i kolejka cegielni Witaszyce) Pozdrawiam
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mapa skansenów, pomników itp.
Mile widziana była by jakaś lista pomnikowego taboru spalinowego, elektrycznego i wagonów. Jeżeli pominołem jakiś pomnik to prosiłbym pisać tutaj albo na maila.
Nie wiem czy jeszcze jest, ale w Stargardzie Szczecińskim satła jako pomnik SM40-10.
http://www.bluefish.webd.pl/Tabor/Spalinowe/SM40/SM40.html pozdrawiam Bluefish GG : 6350781 www.bluefish.webd.pl
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
Temat: Mapa skansenów, pomników itp.
Bluefish <BluefishNIEDLASP@plusnet.plnapisał(a): | Mile widziana była by jakaś lista pomnikowego taboru spalinowego, elektryczne go | i wagonów. Jeżeli pominołem jakiś pomnik to prosiłbym pisać tutaj albo na mai la.
Nie wiem czy jeszcze jest, ale w Stargardzie Szczecińskim satła jako pomnik SM40-10.
Ho ho! Kiedy to było! Zniknęła stamtąd między latem 2000, a latem 2001. Teraz stoi w hali w Gnieźnie. Wojciech Kolondra
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljakub791.xlx.pl
Strona 2 z 4 • Wyszukano 354 rezultatw • 1, 2, 3, 4
|