Sprzedaż kruszywa

Ogldasz odpowiedzi wyszukane dla hasa: Sprzedaż kruszywa





Temat: Sprzedam firmę bez długów, razem z gruntem
Mam do sprzedania firmę bez długów, na bardzo atrakcyjnym gruncie.
Działalność dochodowa, nawet bardzo - Sprzedaż kruszywa budowlanego i
jego wydobywanie oraz składowanie odpadów z ponad 200 kodów. Aktualnie
podpisane kontrakty na składowanie: jeden na 4 mln zł, a drugi ciągły.
Sprzedaż kruszywa też związana kontraktami.

Majątek firmy: Ładowarki kołowe, koparki, spycharki, Kamazy, Sortownik
Extec, przygotowane kruszywo o wartości 3 mln zł. Wartość działki (9,5
ha): 150 zł/m2. Grunt bardzo atrakcyjny pod wzgledem inwestycyjnym. W
centrum Śląska.

Cena do uzgodnienia. Jeśliby ktoś był zainteresowany kupnem za gotówkę
to poważnie przytniemy ceny.

kontak tel.: 503 970 023

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Gronkiewicz-Waltz znokautuje rywali już w 1. tu...
Od wielu lat pracuję w firmie, która zajmuje się wydobyciem i
sprzedażą kruszyw budowlanych. W czasach gdy u władzy w Warszawie
był PiS poziom zbytu tych materiałów oscylował bardzo w pobliżu
zera. Firma ocalała dzięki kredytom. To świadczy o minimalnym
poziomie inwestycji w mieście za rządów tej partii. Obecnie jest o
wiele lepiej więc wiadomo na kogo będę głosował. Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Komplement dotyczacy Bydgoszczy i Fordonu
Wycieczki z fordonskiego PORTU - realne
" Żegluga Bydgoska Spółka Akcyjna jest jednym z dwóch największych polskich
armatorów śródlądowych.

Od 1956 roku specjalizuje się w międzynarodowej żegludze śródlądowej do
Niemiec, Holandii, Belgii, Francji i Szwajcarii.

Roczne przewozy zagraniczne wynoszą ok. 0,9 mln ton, co stanowi ponad 56%
łącznych przewozów spółki (1,6 mln ton). Udział żeglugi w rynku przewozów
ładunków przez armatorów śródlądowych na relacjach Polska-Niemcy, Niemcy-Polska
wynosi 24% natomiast wśród polskich armatorów osiąga poziom 29%.

Na krajowych śródlądowych szlakach wodnych zajmujemy się głównie przewozem
ładunków ponadgabarytowych i sztuk ciężkich.
Prowadzimy również działalność usługową w zakresie przeładunków w portach i
magazynowania towarów, remontów kapitalnych i bieżących taboru pływającego i
urządzeń portowych oraz wynajmowania obiektów, urządzeń i jednostek
pływających. Realizujemy również sprzedaż kruszywa budowlanego i piasków
formierskich wydobywanych z nurtu Wisły, a także sprzedaż hurtową i detaliczną
w zakresie materiałów budowlanych.
Posiadamy szeroki potencjał przewozowy, reprezentowany przez statki śródlądowe
takie jak: barki motorowe o wyporności 500 ton, barki pchane o wyporności od
150 do 800 ton, pchacze typu "Bizon", "Koziorożec", "Tur", "Nosorożec", "Łoś"
i "Daniel".
Potencjał lądowy przedsiębiorstwa stanowią Porty Handlowe w Bydgoszczy,
Kostrzynie n/Odrą, Malborku i Ujściu oraz stocznie remontowe w Bydgoszczy,
Chełmnie n/Wisłą i Czarnkowie n/Notecią.

Polecamy również rejsy wycieczkowe na statku m/s Bydgoszcz po Brdzie i innych
rzekach. "


- tylko zaczac dzialac i mozemy stac sie atrakcja turystyczna w Nowoczesnej
Europie

radca
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu



Temat: Kielecka kopalnia chce na giełdę
Kielecka kopalnia chce na giełdę
"(...) Różni się od poprzedniego prezesa Andrzeja Krawczyka. Rok
temu przekonywał on "Gazetę", że KKSM nie potrzebuje prywatyzacji,
bo doskonale radzi sobie jako przedsiębiorstwo państwowe, a surowce
budowlane mają charakter strategiczny i powinny pozostać w rękach
państwa. Jednocześnie robił kontrowersyjne zakupy - spółka bez
przetargu ani zapytania ofertowego kupowała maszyny, których nie
wykorzystuje się w polskich kopalniach..."

Nie poraz pierwszy pan Nowak wprowadza w błąd czytelników Gazety.
Uciekanie sie do pospolitego kłamstwa dla podniesienia temperatury
swoich kiepskich informacji (na miano artykułu wszak nie zasługują)
naraża na szwank nie tyle dobre imię osób, wobec których je stosuje
ale raczej dobre imię swojego pracodawcy. To w imieniu
zatrudniającej go Gazety Wyborczej przecież wyraża swoje opinie.
Zadziwiajacym jest, że naczelny Gazety to toleruje. O dobrym imieniu
pana Nowaka nie wspominam bo w moim przekonaniu nie ma o czym; jesli
je kiedykolwiek miał, dawno je utracił.
Ad rem. Kłamstwem jest twierdzenie: "(Krawczyk) robił
kontrowersyjne zakupy - spółka bez przetargu ani zapytania
ofertowego kupowała maszyny, których nie wykorzystuje się w polskich
kopalniach" z którego wynika, że to Krawczyk decydował o
tych "kontrowersyjnych, bez przetargu zakupach" Prawdą natomiast
jest, że Krawczyk pełnił w spółce (przez 2 i pół m-ca) funkcję
prezesa na mocy delegacji udzielonej mu przez Radę Nadzorczą, między
innymi w tym celu aby ukrócić tego rodzaju praktyki stosowane przez
członka zarządu Spółki (wówczas tytułujacego siebie bezprawnie
Prezesem) pana Henryka Ciosmaka. Zostało to udokumentowane przez
Rade Nadzorczą Spółki w protokółach z postepowania wyjasniającego w
tej sprawie. Obecność Krawczyka w Zarządzie spowodowała natomiast
wprowadzenie odpowiednich procedur zapewniajacych zmiane tego stanu
rzeczy.
Panie Nowak, skoro żeś pan juz wsadził ten kij w mrowisko to spróbuj
pan może przyjrzeć się bliżej tym nieprawidłowościom (lubisz pan to
przecież), jakie wciąż kwitną w Spółce. Próba wyjaśnienia ich przez
piszącego te słowa, byłego przewodniczącego Rady Nadzorczej
skończyła sie dla niego odwołaniem z funkcji. A próbował tylko
wyjasnić jak to sie stało, że kruszywo z kopalni (Jaźwica) sprzedane
Gminie Daleszyce po 1 zł za tonę w ilości 3,5 tysiaca ton (zamiast
po 25 zł/tonę). w znacznej swojej części trafiło na świeżo
wybudowana drogę (ok 500 - 600 mb) prowadzacą od drogi gminnej w
Mójczy wprost pod nowo wybudowany dom pana członka zarzadu
wspomnianego wyzej H. Ciosmaka. Dzielny pan prezes Gądek tłumaczył
decyzję zarządu o sprzedaży kruszywa dla Daleszyc po tak smiesznej
cenie tym, że zależało mu na stworzeniu "przyjaznej" atmosfery w
gminie w związku z planowanym przetargiem na sprzedaz gruntów w
gminie którym spółka była zainteresowana. Czy to sie przypadkiem nie
nazywa ustawianiem przetargu? Pomijam juz uszczuplenie skarbu
Państwa o kwoty naleznego VAT od transakcji która przeprowadzona
została w sposób (z ceną 1 zł za tonę) pozorny tylko dlatego aby nie
była ona darowizną bo wtedy VAT trzeba by liczyć od 25 zł/t zamiast
od 1zł/t. Podobno obecna Rada Nadzorcza pracuje juz trzeci miesiac
(sic!) nad sprawą ale chyba tylko po to aby jej ukręcić tzw. łeb.
Pozdrawiam Pana śmieszny Panie Nowaku.
Co do prywatyzacji to nadal uwazam, ze w obecnym stanie rynku usług
budowlanych zyskanie paru groszy dziś za pośpiesznie wyceniony
majątek (głównie wartość złóż) to strata dla państwa, choc może -
jak pan pisze, fajny prezent dla pracowników (w tym dzielnego
zarządu).
Nie kończę zazwyczaj stosowanym w takich sytuacjach zwrotem; " z
wyrazami szacunku" bo go dla pana nie mam, Andrzej Krawczyk Przeczytaj wszystkie wypowiedzi z tego tematu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jakub791.xlx.pl
  •  

    Powered by WordPress dla [Wywiadowka]. Design by Free WordPress Themes.